مشخصات شورولت کلورادو ZR2

به گزارش خودرونویس، شورولت کلورادو به صورت استاندارد با یک پیشرانه 3.6 لیتری بنزینی تنفس طبیعی با 306 اسب بخار قدرت یا یک پیشرانه 2.8 لیتری چهار سیلندر توربودیزل با 181 اسب بخار قدرت قابل سفارش است. این بدان معناست که شورولت کلورادو ZR2 اکستریم آفرود توسعه یافته توسط SVE حدود 2.4 برابر قدرتمندتر از قدرتمندترین نسخه استاندارد کلورادو است.

شورولت کلورادو zr2 اکستریم sve (1)

جدا از نصب پیشرانه هشت سیلندر سوپرشارژ روی شورولت کلورادو ZR2، شرکت SVE یک گیربکس Heavy Duty هشت سرعته اتوماتیک را برای این خودرو نصب کرده است. مضاف بر آن سیستم انتقال قدرت توانمندتری هم برای انتقال این قدرت تعبیه شده و درایو شفت آن نیز محکم تر شده است.

شورولت کلورادو zr2 اکستریم sve (1)

شورولت کلورادو ZR2 توسعه یافته توسط SVE دارای سیستم اگزوز اسپرت جدید با دو خروجی بوده که سراگزوزهای آن می تواند از جنس استیل یا مشکی مات باشند. یقینا پیشرانه قدرتمندتر نیاز به سیستم ترمز توانمندتری دارد. از این رو دیسک های ترمز بزرگتر 13.6 اینچی در اکسل جلو نصب شده اند که دارای کالیپرهای شش پیستونه با نشان اکتسریم Xtreme هستند. ولی ترمزهای عقب مشابه نسخه استاندارد دست نخورده باقی مانده اند.

شورولت کلورادو zr2 اکستریم sve (1)

شورولت کلورادو ZR2 اکستریم SVE با هدف بهبود قابلیت های آفرودی دارای یک کیت لیفت سیستم تعلیق به اندازه 10 سانتی متر و همچنین ترکشن بارهای Heavy Duty برای حفظ پایداری است. این پیکاپ فوق قدرتمند آمریکایی دارای رینگ های 18 اینجی با تایرهای Nitto Recon Grappler است.

شورولت کلورادو zr2 اکستریم sve (1)

ظاهر شورولت کلورادو ZR2 تیونینگ SVE

شرکت SVE ظاهر پیکاپ شورولت کلورادو ZR2 تیونینگ شده را هم بدون تغییر رها نکرده. ضمن نصب رینگ های جدید با تایرهای آفرودی و افزایش 10 سانتی متری ارتفاع این خودرو نسبت به مدل استاندارد، یک ورودی هوا همرنگ با بدنه به منظور خنک سازی پیشرانه روی کاپوت این خودرو نصب کرده است. همچنین لبه آرک چرخ ها روی گلگیرها، فندرهای عریض و بزرگی نصب شده اند که به موجب آنها عرض این شورولت کلورادو نسبت به مدل استاندارد بیشتر شده است. همچنین درون حوض بار زاپاس بند برای حمل زاپاس فول سایز، یک میله روی سقف شامل پروژکتورهای نقطه زن و پله جانبی برای این خودرو اضافه شده اند.

شورولت کلورادو zr2 اکستریم sve (1)

درون کابین تغییرات اعمال شده به مراتب کمتر بوده و شاهد نصب لوگو Xtreme اکستریم روی پشت سری صندلی ها و کف پایی ها هستیم. البته مشتری می توان تریم تودوزی را به صورت آپشنال تغییر دهد. شرکت SVE قصد دارد تنها 50 دستگاه از این پیکاپ شورولت کلورادو ZR2 اکستریم را تولید کند که برچسب قیمت پایه آن 85 هزار دلار انتخاب شده که کاملا منصفانه است.

منبع Motor1
5 از 1 رای