اخبار خودرو جهان
فعلا ویژه بازار چین

کادیلاک GT4 کراس اوور لوکس آمریکایی حاصل جوینت ونچر سایک جی ام

شنبه - ۲۸ آبان ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
cadillac-gt4 کادیلاک

کادیلاک GT4 یک کراس اوور اسپرت تمام جدید بوده که فعلا با هدف عرضه به بازار چین رونمایی شده است. کادیلاک GT4 استایل ظاهری بسیار شیک و جذابی دارد و دارای چراغ های جلوی دوتایی و باریک و فندر فلاپ های مشکی رنگ در آرک چرخ هاست. کادیلاک GT4 در دو نسخه 25T لاکچری و نسخه 28T اسپرت به بازار چین عرضه می شود.

ظاهر کادیلاک GT4

به گزارش خودرونویس، کادیلاک GT4 در نمای عقب دارای چراغ های T شکلی بوده که به تازگی در محصولات این برند مشاعده کرده ایم. این چراغ ها توسط یک نوار کرومی سرتاسری به یکدیگر متصل شده اند. کادیلاک GT4 در چین و توسط جوینت ونچر سایک- جی ام تولید می شود. این خودرو روی پلتفرم E2 جنرال موتورز توسعه یافته است. کادیلاک GT4 قرار است که در چین با خودروهایی همچون آئودی Q3، ب ام و X1 و مرسدس بنز GLA رقابت کند. کادیلاک GT4 یک کراس اوور سایز متوسط محسوب شده و دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4633، 1878 و 1536 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن نیز 2800 میلی متر اعلام شده است. کادیلاک GT4 وزن خالصی معادل 1610 کیلوگرم داشته و صرفا با سیستم انتقال قدرت جلومحرک به بازار عرضه می شود.

cadillac-gt4 کادیلاک

کادیلاک GT4 در نسخه 28T اسپرت استایل ظاهری جذابتر و جوانپسندتری دارد. این نسخه دارای سقف مشکی رنگ و ستون های مشکی بوده و برای آن جلوپنجره ماتریسی، رینگ های آلیاژی با دیزاین متفاوت و اسپرت تر، کالیپرهای ترمز قرمز و قاب آینه های مشکی نصب شده است. شیشه لچکی عقب این خودرو مصنوعی بوده، اما تریم مشکی رنگ روی ستون D چهره اسپرت تری به این خودرو بخشیده است. نسخه اسپرت کادیلاک GT4 دارای سانروف پانورامیک بسیار بزرگ بوده و اسپویلر نصب شده در راستای سقف آن نیز بزرگتر از نمونه نصب شده برای مدل لاکچریست.

cadillac-gt4 کادیلاک

نسخه اسپرت کادیلاک GT4 دارای طبق های دودی رنگ برای چراغ هاست و در سپر عقب آن نیز چهار خروجی اگزوز جانمایی شده است. فعلا قرار است که کادیلاک GT4 تنها در بازار چین عرضه شود و برنامه ای برای صادرات آن به کشورهای دیگر وجود ندارد. کادیلاک GT4 قرار است که در سه ماه اول سال 2023 به بازار چین عرضه شود.

cadillac-gt4 کادیلاک

مشخصات فنی کادیلاک GT4

برخلاف بسیاری از خودروهای جدید در بازار چین، کادیلاک GT4 برقی نبوده و به پیشرانه بنزینی متکی است. فعلا که خبری از عرضه نسخه پلاگین هیبریدی یا حتی برقی برای این خودرو نیست و نسخه GT4 25T لاکچری با پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر تروبوشارژ به بازار عرضه می شود که قادر به تولید 204 اسب بخار قدرت بوده و قادر به حرکت با نهایت سرعت 205 کیلومتر بر ساعت است. نسخه 28T اسپرت کادیلاک GT4 قدرتمندتر بوده و به پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز بوده که قادر به تولید 230 اسب بخار قدرت و حرکت با نهایت سرعت 210 کیلومتر بر ساعت است.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟