اخبار خودرو جهان
اشاره به سرعت 200 مایل بر ساعت

انتشار تیزر دو محصول جدید Blackwing کادیلاک

دوشنبه - ۳ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
تیزر کادیلاک Blackwing

کادیلاک در حال طراحی، توسعه و تست نسخه های قدرتمندتر CT4-V و CT5-V است. سال پیش کادیلاک تایید کرده بود که این نسخه های Blackwing عملکرد به مراتب بهتری نسبت به نسخه های فعلی سری V این دو سدان اسپرت و لاکچری دارند. حال کادیلاک با انتشار تیزری جدید منظور خود از عملکرد را بهتر را به خوبی به مخاطب نشان داده است!

به گزارش خودرونویس، کادیلاک به تازگی تیزر جدیدی را از مدل های Blackwing محصولات خود منتشر کرده است. اگر بخواهیم صادق باشیم هیچ چیز زیادی از این تیزرها دستگیرمان نشده است. این تیزر شامل یک تصویر تیره و تار از فرمان عملکردی جدید کادیلاک است که دارای غربیلک چرم دوزی شده، دوخت زیبا، یک نوار قرمز رنگ در موقعیت ساعت 12 و البته که فیبر کربن است.

در نسخه های فعلی کادیلاک CT4-V و CT5-V، یک کلید به نام V در قسمت پایینی سمت چپ سیستم مالتی مدیا نصب شده است. اما در این تیزر منتشر شده مشخص است که کادیلاک این کلید V را به جای نصب در کنسول میانی، در سمت چپ فرمان نصب کرده است.

عکس جاسوسی کادیلاک Blackwing

نکته جذاب تیزر

قسمت جذاب این تیزر منتشر شده توسط کادیلاک به فرمان این خودروهای Blackwing مربوط نمی شود. بلکه قسمت جذاب آن دقیقا در پشت فرمان قرار دارد. با زوم کردن روی این تصویر متوجه عدد 200 در نمایشگر سرعت می شویم و از آنجایی که واحد اندازه سرعت در آمریکا به جای کیلومتر، مایل بر ساعت است می توان اظهار کرد که کادیلاک به سرعت 200 مایل بر ساعتی این خودروها اشاره کرده است. البته ما انتظار نداریم که CT4-V با آن ابعاد کوچک قادر به دست یافتن به سرعت 200 مایل بر ساعت (321 کیلومتر بر ساعت) باشد. ولی یقینا سدان بزرگتر CT5-V قادر به حرکت با سرعت 321 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

 

مشخصات فنی

بهتر است که گول نام Blackwing را در این دو خودرو نخوریم. در واقع بعید است که کادیلام در CT4 و CT5 Blackwing از پیشرانه 4.2 لیتری هشت سیلندر دو توربو شارژ نصب شده روی CT6-V استفاده کند. شایعه شده کادیلاک در CT4 و CT5 به جای نصب این پیشرانه قصد دارد که از یک پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر دو توربو شارژ مشابه نمونه نصب شده روی نسخه پیشین ATS-V استفاده کند.

عکس جاسوسی کادیلاک Blackwing از نمای عقب

این پیشرانه شش سیلندر در ATS-V قادر به تولید بیشینه قدرت 464 اسب بخار و بیشینه گشتاور 603 نیوتن متر بود. انتظار می رود که کادیلاک این پیشرانه شش سیلندر را برای نصب روی CT4-V و CT5-V جدید به روزرسانی کند تا قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به نمونه نصب شده روی ATS-V تولید کند.

 

زمان رونمایی و عرضه

به احتمال زیاد این دو مدل جدید Blackwing در ماه جای پیش روی سال جاری میلادی رونمایی می شوند. اما کادیلاک فروش و عرضه آنها را از تابستان سال آینده آغاز کرد. در این لحظه هیچ مطلبی در خصوص بازه قیمتی این دو سدان قدرت و لاکچری کادیلاک در دسترس نیست.

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟