ظاهر بیوک انکور GX

به گزارش خودرونویس، یکی از این دو خودرو بیوک که تصاویر آن توسط وزارت فناوری چین منتشر شده، نسخه فیس لیفت بیوک انکور GX است. در این تصاویر کاملا مشخص بوده که این کراس اوور پروفیل جلو با طراحی متمایزی نسبت به نسخه قبلی داشته و طراحی آن دقیقا از بیوک الکترا X کانپست الگوبرداری شده است. این خودرو به برند جدید و ساده سازی شده بیوک مزین شده که درست بین چراغ های LED روشنایی در روز باریک آن نصب شده است. چراغ های اصلی جلو داخل قاب ورودی هوای فیک درون سپر قرار گرفته اند. این دقیقا همان سبک چراغ های اصلی دوتایی بوده که امروزه در بین خودروسازان جهان ترند شده است. به نظر می رسد که بیوک بیشتر وقت خود را صرف بروزرسانی قسمت جلویی بیوک Encore GX کرده، چراکه باقی قسمت های این نسخه فیس لیفت شده نسبت به مدل پیشین تغییری نداشته است.

redesigned-buick-encore-gx- بیوک انکور 2024 (1)

ظاهر بیوک الکترا E5

دیگر خودرویی که تصویر آن توسط وب سایت وزارت فناوری چین منتشر شده، بیوک الکترا E5 بوده که یک کراس اوور کاملا جدید از این برند آمریکاییست. طراحی این خودرو هم دقیقا از کراس اوور کانسپت بیوک الکترا X الگوبرداری شده و المان های مشترکی هم با بیوک انکور GX دارد. بیوک الکترا E5 چراغ های روشنایی در روز بسیار باریکی دارد که در بالای چراغ های اصلی قرار گرفته اند. وجه تمایز بیوک الکترا E5 از بیوک انکور GX جلوپنجره تمام بسته آن بوده که به دلیل نصب پیشرانه برقی در زیر کاپوت اینگونه طراحی شده است. این کراس اوور برقی همچنین کف کابین آن قطورتر از نسخه بنزینی طراحی شده که دلیل آن جانمایی پک باتری در کف کابین است. بیوک الکترا E5 یک کراس اوور سایز متوسط به نظر می رسد که طراحی قسمت عقبی آن جعبه ای شکل تر از جلو صورت گرفته است.

buick-electra-e5-بیوک الکترا برقی (1)

هنوز مشخص نیست که بیوک الکترا E5 که قرار است در بازار چین عرضه شود به بازارهای صادراتی نیز راه پیدا می کند یا خیر. جنرال موتورز ماه گذشته فایلی شامل 9 خودروی برقی جدید از برند بیوک را منتشر کرد که شامل بیوک الکترا E1 تا بیوک الکترا E9 بود. این خودروساز آمریکایی قصد دارد که اولین خودروی الکتریکی خود در بازارهای جهانی را در سال 2024 لانچ کند و از سال 2030 نیز صرفا خودروهایی برقی تولید خواهد کرد. اولین خودروی برقی بیوک برای بازارهای جهانی یک شاسی بلند هم اندازه کادیلاک لیریک Lyriq خواهد بود که روی پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز توسعه یافته است.

redesigned-buick-encore-gx- بیوک انکور 2024 (1)

بیوک انکور GX ضمن عرضه به بازار چین، در سال 2020 به بازار آمریکا و سایر کشورها نیز عرضه شد. این کمپانی هم اکنون نسخه فعلی بیوک انکور GX را به عنوان مدل 2023 در وب سایت خود معرفی کرده. این بدان معناست که نسخه فیس لیفتی که تصویر آن توسط وزارت فناوری چین منتشر شده به عنوان مدل 2024 به بازار عرضه خواهد شد و به زودی باید منتظر رونمایی آن باشیم.

منبع Motor1
5 از 1 رای