اخبار خودرو جهان
اسیووی لاکچری تولید محدود باواریایی ها

معرفی ب ام و X7 Shadow ادیشن

یکشنبه - ۵ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
ب ام و X7 shadow ادیشن

ب ام و برای هرچه خاص تر شدن کراس اوور لوکس و فول سایز X7، یک نسخه جدید و تولید محدود به نام دارک Shadow ادیشن را برای این خودرو معرفی کرده است. اگر بودجه خرید این اسیووی لاکچری را داید، بهتر است که عجله کنید؛ چون ب ام و تنها 600 دستگاه از X7 دارک Shadow ادیشن را در سراسر دنیا به فروش می رساند.

طراحی ظاهری

به گزارش خودرونویس، ب ام و X7 Dark Shadow ادیشن به رنگ Frozen Arctic Grey این کمپانی مزین شده که همان خاکستری تیره رنگ با تم مات است. در کنار این رنگ خاکستری تیره بدنه، ب ام و قطعات مختلفی را با تریم مشکی براق نصب کرده که ترکیب بسیار زیبایی پدید آمده است. برخی از این اجزا شامل تریم ستون درها، کاورهای ستون B و C، پایه آینه ها، ریل های سقفی، جلوپنجره دو قلو و قاب ورودی های هوای نصب شده در پروفیل جلو هستند که تمی مشکی براق دارند. خروجی اگزوز ذوزنقه شکل این خودرو هم به رنگ مشکی کرومی است. ب ام و برای X7 Shadow ادیشن رینگ هایی 22 اینچی با پره های V شکل نصب کرده که به رنگ مشکی مزین شده اند.

نمای عقب 2 ب ام و X7 shadow ادیشن

کابین

درون کابین ب ام و X7 Shadow ادیشن با چرم Merino تودوزی شده که دارای تم دو رنگ و ترکیبی از آبی تیره و مشکی است. تودوزی سقف از داخل هم با جیر آلکانتارا با همان رنگ آبی تیره انجام شده است. همین رنگ آبی تیره، در تودوزی چرمی ناپا قسمت بالایی داشبورد، رودری ها و محل تکیه گاه آرنج نیز اعمال شده است. قیمت پایینی داشبورد و پشتی صندلی های جلو نیز با چرم مشکی Merino تودوزی شده اند. همچنین یک تریم مشکی پیانویی براق نیز در قسمت پایینی کنسول میانی به منظور زیبایی بیشتر اعمال شده است.

بسیاری از تجهیزاتی که به صورت آپشنال روی ب ام و X7 نصب می شوند، برای تریم دارک Shadow ادیشن به صورت استاندارد نصب شده اند. تجهیزاتی اعم از سیستم های کمکی راننده پیشرفته، پکیج هوای سرد، پکیج صندلی های لاکچری و پکیج Executive از جمله تجهیزاتی هستند که به صورت استاندارد در این نسخه تولید محدود ب ام و X7 نصب شده اند.

داشبورد ب ام و X7 shadow ادیشن

تنها آپشنی که مشتری می تواند برای این اسیووی لاکچری سفارش دهد، صندلی های دو تایی ردیف دوم یا صندلی نیمکت شکل در این قسمت است. در صورت سفارش صندلی دو تایی، ظرفیت این اسیووی لوکس به شش نفر کاهش می یابد. ولی در صورت سفارش صندلی نیمکت مانند، X7 توانایی حمل هفت سرنشین را دارد.

 

مشخصات فنی

ب ام و X7 Dark Shadow ادیشن بر پایه نسخه M50i این اسیووی لوکس توسعه یافته است. بدین ترتیب قلب تپنده آن همان پیشرانه N63 این کمپانی باواریایی است. این موتور 4.4 لیتری هشت سیلندر دو توربو شارژ قادر به تولید بیشینه قدرت 523 اسب بخار و بیشینه گشتاور 750 نیوتن متر است. نیروی تولیدی توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر دو محور منتقل می شود.

نمای جلو ب ام و X7 shadow ادیشن

ب ام و به منظور راحتی بیشتر برای این خودرو به صورت استاندارد سیستم تعلیق بادی نصب کرده است. به منظور متوقف کردن این کراس اوور بزرگ نیز سیستم ترمز M ب ام و تعبیه و نصب شده است.

 

قیمت

ب ام و قصد دارد نسخه Shadow ادیشن X7 را با قیمتی معادل 119 هزار و 500 دلار به بازار عرضه کند. البته باید 1000 دلار هزینه تحویل را هم به قیمت ذکر شده اضافه کرد.

 

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟