تغییرات ظاهری نسخه فیس لیفت

به گزارش خودرونویس، در این تصاویر جاسوسی، دید به نسبت خوبی به پروفیل جلو و عقب ب ام و X3 فیس لیفت داریم. از آنجایی که این به روزرسانی ها تنها یک فیس لیفت میان دوره ای محسوب می شود، صرفا باید انتظار تغییر جزیی استایل و طراحی سپرهای جلو و عقب و چراغ ها را داشت. این نسخه فیس لیفت موجود در تصاویر ب ام و X3 هم دقیقا مطابق فرضیات ما بوده و با وجود اینکه بخش هایی از پروفیل جلو و عقب آن با کاور به منظور مخفی کاری پوشانده شده، کاملا می توان متوجه به روزرسانی و تغییر گرافیک چراغ های جلو و عقب آن شد.

نمای عقب ب ام و X3 فیس لیفت

ظاهرا جلوپنجره دوقلوی ب ام و X3 فیس لیفت تغییراتی نسبت به مدل پیشین به خود دیده. ولی خوشبختانه ب ام و برای طراحی این جلوپنجره سیاستی متفاوت با M3 و M4 در پیش گرفته و قصد نصب جلوپنجره زشت و بیش از حد بزرگ را ندارد. با توجه به رینگ های کوچک و خروجی اگزوز دایره ای شکل، می توان حدس زد که X3 فیس لیفت موجود در تصاویر از جمله نسخه های پایه این خودرو است. ولی انتظار می رود که تغییرات نسخه قدرتمندتر M40i و X3 M هم مشابه همین X3 شکار شده باشد.

 

کابین

از آنجایی که این X3 یک فیس لیفت میان دوره ای برای همین نسل بوده و نسل جدید محسوب نشده، نباید انتظار اعمال تغییرات بزرگی را درون کابین این کراس اوور کامپکت داشته باشیم. ولی انتظار می رود که ب ام و در کابین این خودرو تجهیزاتی مدرن، تریمی جدید و سیستم iDrive جدید را نصب کند تا این خودرو قادر باشد با رقبای هم وطن قدرتمندی مانند آئودی Q5 فیس لیفت و نسل جدید مرسدس بنز GLC که سال 2021 وارد بازار می شود، رقابت کند.

 

مشخصات فنی

با توجه به اینکه تصاویر جاسوسی X3 فیس لیفت تازه منتشر شده، هنوز هیچ مطلبی در خصوص مشخصات فنی مدل های مختلف آن در دسترس نیست. ولی معمولا در خودروهای فیس لیفت شده، پیشرانه جدیدی نصب نمی شود و همان پیشرانه پیشین با کمی ارتقا یا بهینه سازی روی مدل فیس لیفت قرار می گیرد. البته امروزه در صنعت خودرو هر چیزی ممکن است و این احتمال هم وجود دارد ب ام و تغییراتی در لیست پیشرانه های قابل نصب روی X3 فیس لیفت دهد.

نمای جانبی ب ام و X3 فیس لیفت

سخن پایانی

با توجه به اینکه در ماه آگوست برای اولین بار تصاویر X3 فیس لیفت منتشر شده، بعید است که این کراس اوور به روزرسانی شده تا پیش از پایان سال جاری میلادی به صورت رسمی رونمایی شود. پیش بینی می کنیم که X3 فیس لیفت ابتدا در اروپا در سال 2021 معرفی شود و به عنوان مدل 2022 وارد بازار جهانی شود.

 

منبع motor1
5 از 1 رای