به گزارش خودرونویس، دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW که با نام Urban Hybrid E-bike شناخته می‌شود، محصول سال 2022 کمپانی ب ام و آلمان است. این دوچرخه دارای طراحی مینیمال با طراحی قاب باریک، برای رفت‌ و آمد روزانه در شهر کاملا ایده‌آل بنظر می‌رسد. قاب بدنه این دوچرخه به رنگ مشکی مات عرضه شده است. شکل قاب بدنه شیک و مدرن است و همچنین یک بسته باتری قابل شارژ 300 وات ساعتی داخل بدنه خودرو یکپارچه شده است.

کیفیت ساخت قاب بدنه دوچرخه برقی شهری ب ام و فوق العاده و طراحی مینیمالیستی آن به زیبایی دوچرخه افزوده است. همچنین بدنه از جنس آلومینیوم و بسیار محکم ساخته شده است. علیرغم شهری بودن دوچرخه Urban Hybrid E-bike زمانی که داخل چاله های خیابان افتاده و یا بر روی شن یا ماسه حرکت می‌کنید سواری راحتی را تجربه خواهید کرد.

دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW

ویژگی های دوچرخه برقی شهری BMW

دوشاخه جلو دوچرخه برقی شهری ب ام و ساخت برند  Suntour آلمان بوده و به یک فرمان صاف ویژه دوچرخه های شهری مجهز است. دسته اسپرت این دوچرخه از یک جنس خاص تولید شده که حتی با کف دست‌های عرق‌کرده نیز بسیار چسبنده هستند. دوشاخه و دسته فرمان به شما این امکان را می دهد تا حرکت در جهت‌های مختلف را بدون زحمت انجام دهید و حتی در مسافت های طولانی نیز کاملاً راحت است.

دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW

صحبت از راحتی شد، زین این دوچرخه مانند نسخه قبلی توسط کمپانی مطرح Selle Royal ساخته شده که به طور خاص برای E-Bikes طراحی شده است، راحتی این نشیمن‌گاه با زین‌های گران‌تر کاملا رقابت می‌کند. زین و پایه صندلی یکپارچه هستند، این موضوع تنظیم ارتفاع با اهرم گیره صندلی را آسان می‌کند.

موتور برقی این دوچرخه در مرکز چرخ عقب به همراه یک جعبه دنده ده سرعته Deore/Shimano XT  تعبیه شده است. برای یک توقف بی نقص و امن، دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW Urban از ترمزهای دیسکی هیدرولیک 180 میلی متری Shimano استفاده می کند. نگهداری این سیستم ترمز آسان بوده و سواری را به طور قابل توجهی ایمن‌تر می‌کنند.

دوچرخه برقیی شهری ب ام و BMW Urban مجهز به چرخ‌های Rody Airline 4 Plus  در اندازه‌های 28 اینچی است. لاستیک‌های باریک این دوچرخه مقاومت غلتشی کمی دارند، بنابراین می‌توانید به راحتی با سرعت‌های نسبتاً بالا، حتی بدون کمک برقی، حرکت کنید.

دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW

شارژ این دوچرخه به سادگی ممکن گردیده است. باتری این محصول با قاب بدنه یکپارچه شده و شما می توانید منبع تغذیه را مستقیماً به دوچرخه وصل کنید یا در صورت نیاز بسته باتری را از بدنه جدا کرده و از آداپتور ارائه شده برای شارژ باتری استفاده کنید.

دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW

میزان شارژ فعلی باتری روی نمایشگر LCD نصب شده روی فرمان یا از طریق چراغ های LED روی بسته باتری نمایش داده می شود. اما در حالت معمولی شرکت BMW، ویژگی جالب دیگری را برای نمایش شارژ باتری اضافه کرده است. آرم گرد ب ام و نصب شده روی قاب برای نشان دادن میزان شارژ روشن می‌ شود. رنگ قرمز درخشان (نشان دهنده شارژ کمتر از 5 درصد)، نارنجی (نشان دهنده شارژ بیشتر بین 5 تا 10 درصد) و رنگ آبی نمایش دهنده شارژ بیشتر از 10 درصد است.

دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW

این دوچرخه با یک بار شارژ برد تقریبی 65 کیلومتر را به شما می‌دهد و حداکثر سرعت آن 35 کیلومتر ثبت شده است. البته محدوده حرکت برقی دوچرخه تحت تأثیرعوامل زیادی مانند: سطح کمک، لاستیک و فشار تایر، مسیرها، آب و هوا، وزن و کاهش باتری خواهد بود.

دوچرخه برقی شهری ب ام و BMW

علاقمندان به خرید این دوچرخه برقی شهری ب ام و هم‌اکنون با مراجعه به نمایندگی‌ های رسمی و مجاز شرکت پرشیا خودرو می‌توانند به صورت نقد و اقساط اقدام به خرید کنند. همچنین متقاضیان از طریق تماس با شماره ۰۲۱۴۵۹۱ داخلی ۱۲۱۶و۱۴۷۷ و تماس واتس‌اپ با شماره‌های ۰۹۰۵۳۵۶۱۱۸۷ و ۰۹۳۵۱۸۸۵۹۷۶ می‌توانند در این خصوص اطلاع کسب نمایند.

همچنین دوچرخه برقی شهری ب ام و به صورت عمومی روزهای 13، 14 و 15 اردیبهشت 1402 برای اولین بار در مکان باشگاه انقلاب واقع در شهر تهران در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت و امکان خرید با قیمت ویژه عرضه اولیه به صورت محدود برای بازدیدکنندگان فراهم شده است. رودشو دوچرخه برقی ب ام و ابتدای جاده تندرستی و مسیر پیاده روی باشگاه انقلاب قرار دارد.

5 از 1 رای