اخبار خودرو جهان
افزایش چشمگیر قدرت و شخصی سازی ظاهری

ب ام و M2 جدید با کیت تیونینگ من هارت

سه شنبه - ۳ آبان ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
bmw-m2-by-manhart تیونینگ ب ام و ام2 من هارت (1)

نسل جدید ب ام و M2 مدل 2023 به عنوان ارزانترین خودروی عملکردی خانواده M پاور مدتی پیش رونمایی شد که تا حد زیادی مورد توجه خبرنگاران و تیونرها قرار گرفته اند. در حالیکه بیشتر طرفداران ب ام و و خبرنگاران از اعداد و ارقام مربوط پیشرانه ب ام و M2 راضی هستند، اما تیونرها باور دارند که می توان M2 را به سطح بالاتری رساند. من هارت یکی از این تیونرها بوده که به تازگی اولین کیت تقویتی خود را برای نسل جدید ب ام و M2 مدل 2023 عرضه کرده است. کیت تیونینگ من هارت برای ب ام و M2 ضمن تغییر استایل ظاهری این کوپه جذاب آلمانی، قدرت و گشتاور موتور 3 لیتری شش سیلندر خطی این خودرو را هم افزایش داده است.

ظاهر ب ام و M2 جدید تیونینگ شده توسط من هارت

به گزارش خودرونویس، ب ام و M2 تیونینگ شده توسط من هارت دارای کیت بدنه آیرودینامیک تمام فیبر کربنی بوده که جذابیت ظاهری این خودرو را به مراتب بیشتر کرده است. این کیت بدنه شامل لیپ سپر جلو، اسپویلر ثابت عقب، رکاب های اسپرت جانبی، تزیینات اضافی روی سپر جلو و عقب و یک دیفیوزر با دیزاین جذاب درون سپر عقب بوده که درون آن چهار خروجی اگزوز دایره ای شکل قرار گرفته و یک چراغ استاپ ترمز در میان این اگزوزها و درون دیفیوزر جانمایی شده است. من هارت در آخر رینگ های Concave One با رنگ مشکی مات با تریم طلایی رنگ را برای ب ام و M2 مدل 2023 نصب کرده است.

تریم مشکی و طلایی تنها در رینگ های این ب ام و M2 تیونینگ شده اجرا نشده و همین ترکیب رنگ در کاپوت، سقف، درب ها و سپرها نیز اجرا شده که تم اصلی مشکی بوده که نوارهایی طلایی رنگ روی آن نصب شده است. من هارت معتقد است که این ترکیب رنگ مشکی و طلایی بیشتر از سایر ترکیب رنگ ها جلب توجه می کند.

bmw-m2-by-manhart تیونینگ ب ام و ام2 من هارت (1)

مشخصات فنی ب ام و M2 مدل 2023 تیونینگ من هارت

ب ام و M2 جدید به صورت استاندارد از پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی دو توربوشارژ معروف ب ام و بهره می برد که با کد S58 شناخته می شود. من هارت موفق شده که توان تولیدی این پیشرانه محبوب را به 560 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 650 نیوتن متر برساند. این افزایش توان به لطف بروزرسانی نرم افزاری، نصب سیستم اگزوز اسپرت استیل با سوپاپ کنترل حاصل شده است. به صورت آپشنال و بسته به بازاری که این ب ام و M2 تقویت شده در آن عرضه می شود، من هارت فیلتر جذب ذرات و کاتالیست کانورتر نیز برای این خودرو نصب می کند.

این کیت تیونینگ من هارت که با نام MH2 560 شناخته می شود، ضمن افزایش قدرت پیشرانه، دارای اجزایی به منظور تغییر در تنظیما سیستم تعلیق بوده که دارای دو ستاپ مختلف است که یکی از آنها تعلیق تمام کویل اور با فنرهایی با ارتفاع کمتر بوده که سواری اسپرت تری را برای این خودرو به ارمغان می آوردند. من هارت در حال حاضر دو رندر از این ب ام و M2 تیونینگ شده را منتشر کرده و به زودی تصاویر بیشتری از این خودرو را منتشر خواهد کرد.

3 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟