موتور سیکلت
به همراه امکان تست سواری

آخرین فرصت برای خرید دوچرخه‌ برقی ب ام و با قیمت قبل

چهارشنبه - ۳ اسفند ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه
فروش دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW پرشیا خودرو

شرکت پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و و مینی در ایران، آخرین مهلت فروش دوچرخه های برقی ب ام و BMW را به صورت محدود و با شرایط پرداخت منعطف با قیمت قبل و با امکان تست راید در محل نمایندگی مرکزی را اعلام کرد.

به گزارش خودرونویس، در این طرح فروش که از 3 اسفند ماه آغاز می‌شود و تا 5 اسفند ادامه خواهد داشت، دوچرخه ‌ها بدون پیش پرداخت و با پیش پرداخت ‌های 30 و 50 درصدی و شرایط فروش نقد و اقساطی 4 ماهه، 6 ماهه، 8 ماهه، 12 ماهه و با “قیمت قبلی” قابل خرید هستند.

دوچرخه برقی ب ام و اکتیو هیبرید BMW Active با ظاهر منحصر به فرد توسط استودیوی نوآوری گروه ب ام و BMW طراحی شده است. این محصول از یک موتور Brose Drive S Alu و باتری  li-ionیکپارچه با ظرفیت ۶۰۰ وات/ ساعت  بهره می‌برد.

پیشرانه و باتری در بخش پایینی بدنه دوچرخه جانمایی شده است و این سیستم طراحی به دوچرخه برقی ب ام و اکتیو هیبرید BMW امکان پیمایش بیشتر را می‌ دهد. همچنین باتری تا حدود زیادی با بدنه یکپارچه شده و قابل تشخیص نیست و قابلیت جداشدن و تعویض نیز دارد. این دوچرخه از 5 حالت رانندگی بدون برق، اکو پلاس، اکو، اسپرت و بوست پشتیبانی می ‌کند و در حالت اکوپلاس چیزی در حدود 125 کیلومتر توان پیمایش دارد.

از دیگر ویژگی‌های این دوچرخه برقی ب ام و BMW می‌توان به سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی، زین e-zone مخصوص دوچرخه های برقی ساخت برند Selle Royal، دستگیره‌های ارگونومیک، چراغهای LED جلو و عقب و نمایشگر با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند اشاره کرد.

علاقمندان جهت اطلاع از شرایط فروش دوچرخه‌ های برقی ب ام و می‌توانند با شماره 0214591 داخلی‌های 1477 و 1216  تماس حاصل نموده و یا طی روزهای 3 تا 5 اسفند ماه 1401 به دفتر مرکزی پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص مراجعه کنند.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟