موتور سیکلت
به صورت محدود توسط پرشیا خودرو عرضه می شود

آغاز مرحله دوم فروش دوچرخه برقی ب ام و

دوشنبه - ۱۰ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 2 دقیقه
فروش دوچرخه برقی اکتیو هیبرید ب ام و BMW پرشیا خودرو

پرشیا خودرو به عنوان تنها ارائه دهنده خدمات فروش و پس از فروش ب ام و مینی در ایران، مرحله دوم فروش دوچرخه های برقی ب ام و را به صورت محدود و با شرایط پرداخت منعطف آغاز کرده است.

به گزارش خودرونویس، پیرو استقبال مشتریان و مخاطبان از دوچرخه اکتیو هیبریدی ب ام و BMW این محصول جذاب به صورت محدود مجددا در سبد عرضه پرشیا خودرو قرار گرفته است. دوچرخه برقی هیبریدی ب ام و BMW Active با ظاهر منحصر به فرد توسط استودیوی نوآوری گروه ب ام و BMW طراحی شده است. این محصول از یک موتور Brose Drive S Alu و باتری  li-ionیکپارچه با ظرفیت ۶۰۰ وات/ ساعت  بهره می ‌برد.

پیشرانه و باتری در بخش پایینی بدنه دوچرخه جانمایی شده است و این سیستم طراحی به دوچرخه برقی اکتیو هیبریدی ب ام و BMW امکان پیمایش بیشتر را می ‌دهد. همچنین باتری تا حدود زیادی با بدنه یکپارچه شده و قابل تشخیص نیست و قابلیت جداشدن و تعویض نیز دارد. این دوچرخه از 5 حالت رانندگی بدون برق، اکو پلاس، اکو، اسپرت و بوست پشتیبانی می‌کند و در حالت اکوپلاس چیزی در حدود 125 کیلومتر توان پیمایش دارد.

از دیگر ویژگی ‌های این دوچرخه برقی ب ام و BMW می ‌توان به سیستم ترمز دیسکی هیدرولیکی، زین e-zone مخصوص دوچرخه های برقی ساخت برند Selle Royal، دستگیره‌ های ارگونومیک، چراغ های LED جلو و عقب و نمایشگر با قابلیت اتصال به تلفن هوشمند اشاره کرد.

علاقمندان جهت اطلاع از شرایط فروش دوچرخه‌های برقی ب ام و می ‌توانند با شماره 0214591 داخلی‌های 1477 ، 1216  و 1101 تماس حاصل نمایند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟