اخبار خودرو جهان
سامورایی‌های مطمئن

معرفی بهترین خودروهای ژاپنی 2020

شنبه - ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 18 دقیقه
تویوتا کمری 2020

اگر به دنبال خرید یک اتومبیل از خودروسازان ژاپنی هستید، حتما می‌دانید که محصولات ژاپنی بسیار کاربردی بوده و امتیاز بالایی از نظر کیفیت و اعتمادپذیری دارند. حتی اتومبیل‌های اسپرت برندهای ژاپنی، خودروهایی جمع و جور و قابل اعتماد بوده و به همین خاطر مورد تحسین و ستایش قرار می‌گیرند.

به گزارش خودرونویس، ما در این متن 14 اتومبیل ژاپنی را در مقایسه با رقبای هموطن آنها، به عنوان بهترین خودروهای ژاپنی در سال 2020 معرفی کرده‌ایم. خودروهای لیست ما از هر نظر دارای امتیاز بالایی بوده و اکثر آنها مانند هوندا آکورد، تویوتا کمری و مزدا 6، محصولاتی کامل بوده و به همین خاطر مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته‌اند.

برای رتبه‌بندی بهترین اتومبیل‌های ژاپنی در سال 2020 ما به عواملی مانند نمرات آزمون‌های تصادف، نمره کیفیت و اعتمادپذیری، امکاناتِ فضای داخلی، قیمت و مشخصات فنی توجه کرده‌ایم. عوامل مزبور بسیار مهم بوده و مشتریانی که به دنبال خرید خودروی جدید هستند؛ قطعاً به آنها توجه خواهند کرد. بنابراین اگر خودرویی به جای برتری در یک زمینه، دارای عملکرد مطلوب در تمام موارد یادشده باشد؛ جزء خودروهای لیست ما بوده و رتبه‌ بهتری خواهد داشت.

البته باید توجه داشت که اطلاعات مرتبط به خودروهای مزبور و امتیازهای آنها در حوزه‌های گوناگون با بررسی‌های جدید تغییر خواهد کرد. بنابراین احتمال دارد که داده‌های موجود در لیست ما، دقیقاً مطابق با اطلاعات جدید و مرتبط به خودروهای مزبور نباشد.

 

هوندا اینسایت 2021

امتیاز: 8 از 10 / قیمت نسخه پایه: 22930 دلار

هوندا اینسایت 2020

هوندا اینسایت 2021 اولین خودروی لیست ما است. اینسایت با کسب امتیاز 8 از 10 در بین اتومبیل‌های هیبریدی و الکتریکی در رتبه ششم قرار دارد. میزان مصرف سوخت اینسایت بسیار خوب بوده و این خودرو در شهر با هر 100 کیلومتر پیمایش تنها 4.3 لیتر سوخت مصرف می‌کند. میزان مصرف سوخت اینسایت در جاده هم حدود 4.8 لیتر با هر 100 کیلومتر پیمایش است.

همچنین اینسایت دارای موارد زیادی از امکانات استاندارد بوده و از آن جمله باید به مجموعه ایمنی هوندا سِنسینگ اشاره کرد. در این خودرو فضای بزرگی برای صندوق عقب و قرار دادن اشیاء در نظر گرفته شده است. به طور معمول حجم فضای صندوق عقب اینسایت حدود 427 لیتر بوده و این فضا در نسخه تورینگ اینسایت به 416 لیتر کاهش یافته است. بسیاری از خودروهای هیبریدی دارای ترمزهای احیاء کننده هستند و به همین خاطر هماهنگ کردن تمرمزها کمی دشوار است.

این موضوع عملکرد ترمزها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. خوشبختانه اینسایت این گونه نیست. در این محصول از سیستم ترمز احیاء کننده نرمی استفاده شده و حتی راننده می‌تواند در پشت فرمان و به منظور هماهنگی و بهبود قدرتِ توقف خودرو، پدال ترمز را تنظیم کند.

 

تویوتا کرولا 2020

امتیاز: 8 از 10 / قیمت نسخه پایه: 19600 دلار

تویوتا کرولا 2020

تویوتا کرولا 2020 جزو اتومبیل‌های کامپکت و کوچکِ لیست ما است. این اتومبیل هنوز هم یک خودروی بسیار خوب و کار آمد است. این محصول علاوه بر اعتمادپذیری بالا و کیفیت خارق‌العاده خود، نامزد نهایی جایزه بهترین خودروی کامپکت 2020 نسبت به ارزش مالی است. مصرف سوخت بسیار کم و برخورداری از امکانات ایمنی فعال از جمله نکات مثبت تویوتا کرولا است.

اما کرولا به چند دلیل نسبت به سایر اتومبیل‌های برند تویوتا در لیست ما جایگاه ممتازی ندارد. صندلی‌های عقب در مدل هاچ‌بک کرولا راحت نبوده و فضای کمی برای سرنشینان عقب وجود دارد. سیستم انتقال قدرت عملکرد جالبی نداشته و موتور در نسخه پایه بسیار کُند است. کرولا به طور استاندارد از پیشرانه 1.8 لیتری و چهار سیلندر با توان 139 اسب‌بخار استفاده می‌کند. گیربکس اتوماتیک کرولا از نوع CVT بوده و هنگام شروع حرکت و شتاب گرفتن، تأخیر قابل توجهی در هنگام تعویض دنده‌ها احساس می‌شود.

 

تویوتا کرولا هیبریدی 2020

امتیاز: 8.1 از 10 / قیمت نسخه پایه: 23100 دلار

تویوتا کرولا هیبرید 2020

تویوتا کرولا هیبریدی 2020 به عنوان یکی از بهترین خودروهای هیبریدی و الکتریکی ژاپنی در لیست ما حضور دارد. همان‌طور که از یک اتومبیل هیبریدی و کامپکت انتظار داریم؛ میزان مصرف سوخت کرولا هیبریدی بسیار عالی بوده و این محصول در شهر و جاده به ترتیب 4.4 و 4.5 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر پیمایش سوخت مصرف می‌کند.

این ارقام در مقایسه با سایر رقبای کرولا هیبریدی 2020، بسیار بالاتر از حد متوسط است. همچنین کرولا هیبریدی بسیار قابل اعتماد بوده و به همین خاطر جایگاه ممتازی دارد. قیمت نسخه پایه کرولا هیبریدی 23100 دلار بوده و یک گزینه ارزشمند و عالی است. این خودرو را باید برنده جایزه بهترین خودروی هیبریدی یا الکتریکی 2020  نسبت به ارزش مالی آن دانست.

با وجود قیمت پایینِ نسخه استاندارد تویوتا کرولا هیبریدی، این محصول دارای امکانات استاندارد زیادی از نظر ایمنی است. سیستم کمکی برای قرار گرفتن در خط حرکتی، هشدار برخورد با جلو، هشدار خروج از خط حرکتی و تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی تنها بخش کوچکی از ویژگی‌های استاندارد و مرتبط به ایمنی تویوتا کرولا هیبریدی است.

 

مزدا 6 مدل 2020

امتیاز: 8.2 از 10 / قیمت نسخه پایه: 24100 دلار

مزدا6 2020

در بین اتومبیل‌های متوسط و رقابتی بازار، مدل 2020 مزدا 6 جایگاه بالایی دارد. این سدان دارای هندلینگ دینامیک و همچنین پیشرانه‌ای توربوشارژ در نسخه‌های سفارشی و با عملکردی بسیار ایده‌آل است. همچنین مواد به کار رفته برای ساخت کابین، کیفیت بسیار خوبی داشته و از آنها بیشتر برای ساخت خودروهای لوکس استفاده می‌شود.

ایمنی از دیگر نکات مثبت مزدا 6 بوده و این محصول از نظر ایمنی نمره 9.9 از 10 را به خود اختصاص می‌دهد. همان طور که اشاره شد، کابین مزدا 6 به لطف برخورداری از سطوح نرم و مخملی و استفاده از مواد درجه یک، بسیار عالی و فراتر از انتظار است. مزدا 6 در صورت برخورداری از پیشرانه توربوشارژ در نسخه‌های گوناگون بین 227 یا 250 اسب‌بخار قدرت دارد. فرمان‌پذیری، چابکی و ترمزهای قوی مزدا 6 به شما کمک خواهند کرد که یک رانندگی لذت بخش را با خودرویی سدان و ژاپنی تجربه کنید.

 

تویوتا آوالون هیبریدی 2020

امتیاز: 8.3 از 10 / قیمت نسخه پایه: 37000 دلار

تویوتا آوالون هیبرید 2020

تویوتا آوالون هیبریدی مدل 2020 یکی از معدود سدان‌های هیبریدی بزرگ و غیرِ لوکسِ بازار است. در مقایسه با سایر اتومبیل‌های هیبریدی و برقی، آوالون هیبریدی با گرفتن 8.3 امتیاز از 10، بالاتر از رقبای خود قرار دارد. آوالون هیبریدی برای خریداران و مشتریانِ خانواده دوست یک گزینه ایده‌آل است. این محصول را باید برنده جایزه بهترین خودروی هیبریدی یا برقی خانوادگی در سال 2020 دانست.

آوالون هیبریدی سواری نرم، کابینی مجلل، صندوق عقبی بزرگ و صندلی‌های راحتی در هر دو ردیف داشته و یک سدان بزرگ و جادار است. مصرف سوخت آوالون هیبریدی در شهر و جاده به ازای پیمایش 100 کیلومتر به ترتیب 5.5 و 5.3 لیتر است. این ارقام برای یک وسیله نقلیه هیبریدی جالب نیست؛ اما در مقایسه با سدان‌های بزرگ و غیر هیبریدی بازار بسیار عالی است. برخلاف سایر خودروهای هیبریدی، محیط داخلی آوالون طراحی بسیار عالی داشته و برای ساخت آن از موادی درجه یک استفاده شده است. هنگامی که در داخل کابین آوالون هیبریدی بوده و چشمان خود را می‌بندید؛ حتماً احساس خواهید کرد که در درون یک خودروی لوکس قرار دارید.

 

تویوتا آوالون 2020

امتیاز: 8.3 از 10 / قیمت نسخه پایه: 35875 دلار

تویوتا آوالون 2020

سدان‌های بزرگِ بازار مانند تویوتا آوالون 2020 همچون گذشته محبوب نیستند؛ اما هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و برتری نسبی خود را در برابر سدان‌های کامپکت و سایز متوسط حفظ کرده‌اند. آوالون با فضای داخلی بزرگ و مجلل خود به عنوان یک خودروی خانوادگی عالی شناخته شده و باید جایزه بهترین خودروی بزرگ و خانوادگی 2020 را به آن داد.

با سفارشی ‌سازی آوالون و خرید نسخه‌های بهترِ آن باید هزینه بیشتری پرداخت کرد. این سدان بزرگ یکی از نامزدهای نهایی جایزه بهترین خودروی سدان و بزرگ در سال 2020 است. آوالون علاوه بر کابینی مجلل از پیشرانه‌ای سرحال استفاده می‌کند. نسخه‌های گوناگون آوالون از موتور 3.5 لیتری V6 با توان 301 اسب‌بخار بهره می‌برند. موتور V6 آوالون عملکرد مطلوبی داشته و گیربکس استاندارد و هشت سرعته اتوماتیک آوالون به راحتی دنده‌ها را جابجا می‌کند.

با وجود برخورداری از پیشرانه V6 و قدرتمند، مصرف سوخت آوالون در شهر و جاده به ازای پیمایش 100 کیلومتر مسافت به ترتیب 10.7 و 7.3 لیتر است. موتور قدرتمند V6 و سواری روان و راحت آوالون باعث می‌شود که احساس سواری بر سدانی گران قیمت را داشته باشید.

 

هوندا آکورد 2020

امتیاز: 8.3 از 10 / قیمت نسخه پایه: 24020 دلار

هوندا آکورد 2020

هوندا آکورد چندین دهه متوالی مورد توجه علاقه‌مندانِ همیشگی خودروهای سایز متوسط قرار گرفته است. آکورد به طور مداوم در کلاس خود جزء اتومبیل‌های صدرنشین بوده و این محصول ژاپنی به دلیل نقاط قوت فراوان خود به گزینه‌ای کاملاً ایده‌آل برای مشتریان هوندا تبدیل شده است.

این خودرو را باید نامزد نهایی دریافت بهترین جایزه خودروی سایز متوسط خانوادگی در سال 2020 دانست. آکورد علاوه بر برخورداری از کابینی جادار، صندوق عقبی با حجم 472 لیتر داشته و نمره ایمنی 9.9 از 10 را به خود اختصاص داده است. هوندا دو پیشرانه را برای مدل آکورد در نظر گرفته است. پیشرانه نخست موتوری 1.5 لیتری و چهار سیلندر توربوشارژ با توان 192 اسب‌بخار بوده و پیشرانه دوم هم موتوری 2 لیتری و چهار سیلندر توربوشارژ با توان 252 اسب‌بخار است.

موتور نسخه پایه و استاندارد آکورد با استفاده از گیربکس CVT نیروی تولیدی موتور را به چرخ‌ها منتقل می‌کند. اما در نمونه 2 لیتری آکورد ما شاهد استفاده از گیربکس 10 سرعته اتوماتیک هستیم. علاوه بر این آکورد 2020 تنها سدان سایز متوسط و جدید بازار است که می‌توان آن را با گیربکسی شش سرعته و دستی خریداری کرد. موتورهای قدرتمند هوندا کاملاً با شاسی اسپرت آکورد هماهنگ هستند.

 

مزدا MX-5 میاتا 2020

امتیاز: 8.4 از 10 / قیمت نسخه پایه: 26580 دلار

مزدا MX-5 میاتا

مزدا MX-5 میاتا تنها اتومبیل اسپرت در لیست ما است. این اتومبیل جزء معدود خودروهای اسپرتِ ژاپنی حاضر در ایالات‌ متحده آمریکا است. شاید میاتا قدرتمندترین موتور را در کلاس خود نداشته باشد؛ زیرا موتور چهار سیلندر 2 لیتری آن تنها 181 اسب‌بخار قدرت دارد. ولی باید توجه داشت که هندلینگ و چابکی میاتا بسیار قابل توجه بوده و این ویژگی‌ها ضعف پیشرانه را جبران می‌کنند.

فرمان‌ پذیری، سیستم تعلیق عالی و ترمزهای کار آمد؛ میاتا را برای تجربه هیجان‌انگیزِ رانندگی در جاده‌های پر پیچ و خم بسیار ایده‌آل کرده است. میاتا 2020 امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌های قبلی دارد. در این خودرو شاهد استفاده از اپل کارپلی و اندروید اتو بوده و یک صفحه نمایش لمسی 7 اینچی در این محصول نصب شده است.

همچنین لیست آپشن‌های ایمنی و استاندارد این اتومبیلِ اسپرت افزایش یافته و این محصول به سیستم هشدار برخورد با جلو، ترمز کمکی، سیستم نظارت بر نقاط کور و هشدار خروج از خط حرکتی مجهز شده است. آپشن‌های مزبور در اتومبیل‌های اسپرت و غیر لوکس کمتر دیده شده و تجهیز MX-5 میاتا به امکانات یادشده تعجب‌انگیز است. امکاناتی مانند چراغ‌های اتوماتیک، سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و چراغ‌های تطبیقی جلو از جملۀ آپشن‌های ایمنی MX-5 میاتا هستند.

 

هوندا آکورد هیبریدی 2020

امتیاز: 8.4 از 10 / قیمت نسخه پایه: 25620 دلار

هوندا آکورد هیبرید 2020

هوندا آکورد هیبریدی 2020 تمام ویژگی‌های ممتازِ آکورد معمولی را دارد؛ اما یک پیشرانه هیبریدی و کارآمد به آکورد افزوده شده و آن را تبدیل به خودرویی اقتصادی کرده است. آکورد هیبریدی از توان پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر و یک جفت پیشرانه الکتریکی استفاده کرده و مجموع توان آن 212 اسب‌بخار است.

میزان مصرف سوخت آکورد هیبریدی در شهر و جاده به ازای 100 کیلومتر پیمایش به ترتیب 4.9 و 5 لیتر است. ارقام مزبور در کلاس خودروهای هیبریدی و الکتریکی چندان قابل توجه نیستند؛ اما این ارقام را باید برای یک خودروی هیبریدی مناسب دانست.

آکوردِ هیبریدی صندوق عقبی بزرگ، کابینی جادار و سیستم سرگرمی مناسبی دارد. صفحه نمایش 7 اینچی لمسی، چهار بلنگو، بلوتوث و درگاه USB از جملۀ تجهیزات استاندارد آکورد هیبریدی هستند. نسخه‌های بهتر آکورد هیبریدی به اتصال بی‌سیم، شارژر  بی‌سیم، رادیو ماهواره‌ای، هشت بلندگو، اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده‌اند.

 

تویوتا کمری 2020

امتیاز: 8.5 از 10 / قیمت نسخه پایه: 24425 دلار

تویوتا کمری 2020

تویوتا کمری 2020 در جایگاه دومِ اتومبیل‌های سایز متوسط قرار دارد. کمری نه تنها بسیار کاربردی است؛ بلکه اتومبیلی ارزشمند بوده و باید آن را سدانی ایده‌آل برای خانواده‌ها دانست. این محصول می‌تواند جایزه بهترین اتومبیل سایز متوسط را نسبت به ارزش مالی و همچنین بهترین اتومبیل خانوادگی در سال 2020 را از آن خود کند.

البته این خودرو معایبی مانند کابینی پر سر و صدا و صندوق عقبی کوچک با ابعادی کمتر از حد متوسط دارد. کمری استاندارد از پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر با توان 203 اسب‌بخار و گیربکسی هشت سرعته و اتوماتیک استفاده می‌کند. میزان مصرف سوخت کمری 2020 در شهر و جاده به ازای پیمایش مسافتی 100 کیلومتری به ترتیب 8.1 و 5.7 لیتر است. کمری به لطف مجموعه استاندارد ایمنی Sense-P تویوتا از نظر ایمنی امتیاز 10 از 10 را از آن خود کرده و در آزمایش‌های تصادف عملکردی عالی داشته است. تویوتا برای بهتر کردن و بهبود سواری کمری 2020 در نسخه‌های گران قیمت‌تر از موتور 3.5 لیتری V6 با توان 301 اسب‌بخار استفاده کرده است.

 

مزدا 3 مدل 2020

امتیاز: 8.5 از 10 / قیمت نسخه پایه: 21500 دلار

مزدا3 2020

خودروهای کامپکت به دلیل نبود مدل‌های لوکس چندان شناخته شده نیستند؛ اما مدل 2020 مزدا 3 همه چیز را تغییر می‌دهد. طراحی جدید این محصول در سال 2019 شکل گرفته و حاصل آن چهره‌ای زیبا و محیط داخلی چشم‌نوازی است. مزدا سنت‌های خود را فراموش نکرده و مثل گذشته مدل 2020 مزدا 3 دارای هندلینگی اسپرت و موتوری ایده‌آل است. اما یکی از نقاط ضعف مزدا 3 که تقریباً در تمام اتومبیل‌های هم رده مشاهده می‌شود؛ تنگ بودن فضای عقب و صندلی‌های آن است.

اما باید به این نکته توجه کرد که مزدا 3 یک وسیله نقلیه کامپکت بوده و نباید از آن انتظار سدانی بزرگ و جادار را داشته باشید. کابین درجه یک مزدا 3 از جملۀ ویژگی‌های برجسته آن است. برخلاف سایر محصولات موجود در بخش کامپکت‌ها، محیط داخلی مزدا 3 سطحی با کیفیت داشته و علاوه بر مواد درجه یک، از طراحی بسیار مناسبی نیز برخوردار است. نسخه 2020 مزدا 3 مجموعه‌ای از آپشن‌های ایمنی مانند هشدار خروج از خط حرکتی، چراغ های جلو اتوماتیک، سیستم نگهدارنده خودرو در خط حرکتی، حسگر باران و برف‌پاکن‌های اتوماتیک، ترمز اضطراری و هشدار برخورد با جلو را در اختیار سرنشینان و راننده خود قرار می‌دهند.

 

هوندا سیویک 2020

امتیاز: 8.5 از 10 / قیمت نسخه پایه: 19850 دلار

هوندا سیویک 2020

بسیاری از اتومبیل‌های ژاپنی از جمله مدل 2020 هوندا سیویک به دلیل توانایی‌های فراوان خود به شهرت رسیده‌اند. سیویک به لطف موتور پُر قدرت خود، همه کار کرده و برای برای رفت و آمدهای روزانه بسیار مناسب بوده و عملکردِ بی نقصی دارد. هوندا در این خودرو از توان پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری با قدرت 158 اسب‌بخار استفاده کرده است.

نسخه تایپ R سیویک پیشرانه بهتری داشته و از توان موتوری 2 لیتری و چهار سیلندر با قدرت 306 اسب‌بخار بهره می‌برد. تعداد کمی از وسایل نقلیۀ تولید شده توسط خودروسازان مشهور مانند سیویک بوده و طیف وسیعی از پیشرانه‌های گوناگون و ساختارِ بدنه برای آنها در نظر گرفته شده است.

به بیان دیگر، سیویک در سه نوع کوپه، سدان و هاچ‌بک عرضه شده است. نسخه هاچ‌بک سیویک با جمع شدن صندلی‌های عقب حدود 1308 لیتر فضا را برای حمل بار در اختیار راننده قرار می‌دهد. علاوه بر این سیویک دارای کابینی با کیفیت بوده و به لطف نتایج عالی تست تصادف و لیست طولانی آپشن‌های ایمنی استاندارد، نمره کاملِ ایمنی را به خود اختصاص داده است.

 

تویوتا کمری هیبریدی 2020

امتیاز: 8.7 از 10 / قیمت نسخه پایه: 28430 دلار

تویوتا کمری هیبرید 2020

تویوتا کمری هیبریدی 2020 در صدر جدول بهترین اتومبیل‌های هیبریدی و برقی قرار می‌گیرد. کمری هیبریدی ترکیبی از تمام مشخصات ایده‌آل بوده و خودرویی مناسب، کم مصرف و بسیار کارآمد است. این خودرو از نظر ایمنی امتیاز 10 از 10 را به خود اخصاص داده و بسیار قابل اعتماد است.

کمری هیبریدی اتومبیلی محکم بوده و این موضوع برای خریداران خودرو از اهمیت فراوانی برخوردار است. مصرف سوخت این اتومبیل تقریباً متوسط است؛ اما در مقایسه با سایر خودروهای مشابه بسیار عالی است. نسخه LE کمری هیبریدی از توان موتوری 2.5 لیتری و چهار سیلندر به همراه یک پیشرانه الکتریکی استفاده می‌کند. میزان مصرف سوخت نسخه LE کمری هیبریدی در شهر و جاده به ازای پیمایش مسافتی 100 کیلومتری به ترتیب 4.6 و 4.4 لیتر است.

تویوتا کمری هیبریدی به شکل استاندارد دارای امکاناتی مانند: گرمکن صندلی‌های جلو، چراغ‌های LED، سیستم کنترل خودکار تهویه مطبوع دو گانه، صفحه نمایش 7 اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو، نقطه اتصال بی‌سیم، ورود بدون کلید و تنظیم صندلی راننده در هشت جهت است.

 

هوندا فیت 2020

امتیاز: 8.8 از 10 / قیمت نسخه پایه: 16190 دلار

هوندا فیت 2020

هوندا فیت بهترین خودروی ژاپنی در سال 2020 بوده و بالاترین امتیاز در بین خودروهای ساب کامپکت را به خود اختصاص داده است. تمام چیزهایی که مشتریان بدنبال آنها هستند؛ در هوندا فیت یافت شده و این خودرو با کابینی بزرگ، فضایی زیاد برای حمل بار و مصرف سوختی بسیار کم به استقبال آنها خواهد رفت. ابعاد و قابلیت‌های فیت این امکان را به مشتریان می‌دهد که در صورت خرید آن به راحتی به هر نقطه‌ای سفر کرده و در واقع هوندا فیت را باید یک وسیله نقلیه کامل دانست.

نسخه پایه فیت با قیمت 16190 دلار به فروش رسیده و به همین خاطر باید جایزه بهترین خودرو ساب کامپکت 2020 نسبت به ارزش مالی را به آن اهدا کرد. این محصول موتوری 1.5 لیتری و چهار سیلندر با توان 130 اسب‌بخار دارد. فیت خیلی سریع نیست؛ اما مصرف سوخت آن بسیار پایین است. در این محصول از گیربکس CVT استفاده شده و مصرف سوخت آن در شهر و جاده به ازای پیمایش 100 کیلومتر مسافت به ترتیب 7.1 و 5.8 لیتر است.

با توجه به هاچ‌بک بودن و همچنین توان جمع کردن صندلی‌های عقب، هوندا فیت 1492 لیتر فضا را برای حمل بار در اختیار شما قرار می‌دهند. مجموعه ایمنی هوندا سِنسینگ و سیستم کمک راننده از جملۀ امکانات و ویژگی‌های ایمنی پیشرفته موجود در هوندا فیت هستند.

5 از 5 رای

دیدگاه شما چیست؟