اخبار خودرو جهان
عضو اسپرت جدید خانواده لیموزین فوق لوکس بنتلی

بنتلی فلایینگ اسپور S رونمایی شد

سه شنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
بنتلی فلایینگ اسپور s bentley flying spur

بنتلی فلاییگ اسپور S جدیدترین عضو اسپرت این برند سوپر لوکس بریتانیایی است. این سدان یا بهتر بگوییم لیموزین سوپر لوکس قرار است در فستیوال سرعت گودوود که از تاریه 23 تا 26 ژوئن برگزار می شود، به نمایش گذاشته شوند.

ظاهر بنتلی فلایینگ اسپور S

به گزارش خودرونویس، بنتلی فلایینگ اسپور S تریمی مشکی رنگ در جلوپنجره، قسمت پایینی پروفیل جلو، ورودی های هوای جانبی، قاب آینه ها، قاب شیشه ها، سپر عقب و خروجی های اگزوز دارد که موجب شده چهره این سدان سوپرلوکس به مراتب اسپرت تر جلوه کند. چراغ های جلو و عقب بنتلی فلایینگ اسپور S هم دارای لنزهای دودی رنگ هستند و لوگوی S روی گلگیرهای جلوی این خودرو نصب شده است. با همه این تغییرات می توان اظهار کرد که فلایینگ اسپور S چهره اسپرت تری را نسبت به سایر نسخه های این لیموزین فوق لوکس بنتلی به نمایش می گذارد.

بنتلی فلایینگ اسپور s bentley flying spur

چندین گزینه در خصوص انتخاب رینگ پیش روی مشتریان بنتلی فلایینگ اسپور S قرار دارد. یک رینگ 22 اینچی با 5 پره Y شکل به رنگ مشکی براق یا Pale Brodgar Satin یا یک رینگ 21 اینچی با دیزاینی سه پره و ترکیبی از رنگ مشکی برق و استیل برای فلایینگ اسپور S قابل سفارش است. جدا از رینگ انتخابی، کالیپرهای ترمزی قرمز رنگ برای این خودرو نصب شده اند.

بنتلی فلایینگ اسپور s bentley flying spur

کابین بنتلی فلایینگ اسپور S

درون کابین بنتلی فلایینگ اسپور به صورت استاندارد تودوزی راه راه گود یا به صورت آپشنال تودوزی لوزی شکل لحاف مانند قابل اجراست. مشتریان می توانند برای تودوزی چندین تریم دو رنگ چرمی را انتخاب کنند. لوگوی S روی پشت سری هر یک از صندلی ها تودوزی شده است. پنل نمایشگر دیجیتالی میان داشبورد و همچنین نمایشگر پشت فرمان دیزاینی شبیه به بنتلی کانتیننتال GT اسپید دارد. همچنین پلاک های S نصب شده روی رکاب درب ها دارای نورپردازی هستند.

بنتلی فلایینگ اسپور s bentley flying spur

مشخصات فنی بنتلی فلایینگ اسپور S

بنتلی فلایینگ اسپور S با دو پیشرانه مختلف قابل سفارش است. گزینه اول یک موتور 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ بوده که قادر به تولید 543 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور است. این نسخه قادر است طی 4 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن 320 کیلومتر بر ساعت است. همچنین یک سیستم اگزوز اسپرت با صدای گوش نوازی برای این نسخه نصب شده است.

بنتلی فلایینگ اسپور s bentley flying spur

این پیشرانه دارای سیستم داینامیک راید بنتلی بوده که قادر به تولید گشتاوری معادل 1300 نیوتن متر برای کنترل رولینگ بدنه بنتلی فلایینگ اسپور S برای به ارمغان آوردن پایداری بهتر و سواری نرم تر است. همچنین این نسخه دارای قابلیت فرمان پذیری چهار چرخ بوده که به موجب آن چرخ های عقب تا 4.2 درجه امکان چرخش دارند که به موجب آن هندلینگ بهتر و شعاع گردش مناسب تری برای این سدان فول سایز فوق لوکس به ارمغان آمده است.

بنتلی فلایینگ اسپور s bentley flying spur

گزینه دیگر یک پیشرانه 2.9 لیتری شش سیلندر دو توربوشارژ هیبریدی بوده که قادر به تولید 536 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور است. این نسخه قادر است طی 4.1 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد و به لطف سیستم پلاگین هیبریدی می تواند 41 کیلومتر را در حالت تمام الکتریکی و بدون دخالت و فعالیت پیشرانه بنزینی طی کند.

 

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟