به گزارش خودرونویس، خودروی بائوجان کیوی KiWi EV به طور کلی طراحی بسیار جذاب و آینده نگرانه ای دارد و هدف اصلی این شرکت جلب توجه بانوان و مشتریان جوان بوده است. قسمت جلویی بائوجان KiWi کیوی برقی حالتی دو طبقه داشته و طراحی جالب و جدیدی دارد که نمونه آن در کمتر خودرویی دیده شده است. از نمای جانبی هم قسمت بالایی خودرو شبیه به یک کپسول فضایی معلق به نظر می رسد.

بائوجان کیوی برقی baojun kiwi ev

امکانات ماشین بائوجان کیوی Baojun Kiwi EV

بائوجان کیوی KiWi برقی طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 2894، 1655 و 1595 میلی متر دارد و فاصله بین دو محور آن 2020 میلی متر است. رینگ های بائوجان کیوی KiWi EV حالتی چهار پره دارند. ضمن اینکه دستگیره درب ها نیز از نوع مخفی و پاپ آپ بوده که در بسیاری از خودروهای جدید شاهد استفاده از این سبک طراحی بوده ایم.

بائوجان کیوی برقی baojun kiwi ev

خودرو بائوجان کیوی KiWi EV از نظر ایمنی دارای دوربین های پیشرفته تر دو چشمی ساخته شده توسط شرکت DJI، رادار با طول موج یک میلی متری، 12 سنسور رادار الترا سونیک و کنترل کننده سیستم خودران DJI بوده که به موجب این موارد قابلیت رانندگی خودران سطح 2.5 برای این خودرو به ارمغان آمده است. خودرو بائوجان Baojun کیوی KiWi برقی دارای کروز کنترل تطبیقی، کمکی تعویض خطوط، تثبیت کننده خطوط حرکت، پیشگیری از برخورد با موانع و اتو پارک است.

بائوجان کیوی برقی baojun kiwi ev

به عنوان مثال زمانی که سرعت این خودرو کمتر از 60 کیلومتر بر ساعت باشد، راننده می تواند قابلیت کمکی تعویض خطوط را فعال کند و با زدن راهنما خودرو به صورت خودکار لاین خود را تغییر می دهد. اگر خودروی دیگری از پشت سر در حال نزدیک شدن به شما در زمان تغییر لاین باشد، خودروی بائوجان کیوی Baojun Kiwi EV متوجه این موضوع شده و یا از تعویض لاین جلوگیری می کند و یا اینکه تعویض لاین را سریع تر انجام می دهد. اگر هم خودرویی در جلوی شما در لاین هدف قرار داشته باشد، بائوجان کیوی Baojun KiWi EV سرعت خود را در هنگام تعویض خطوط کاهش می دهد.

بائوجان کیوی برقی baojun kiwi ev

داخل کابین بائوجان کیوی KiWi EV دو نمایشگر دیجیتالی 10.25 اینچی یکی در پشت فرمان و دیگری در میان داشبورد نصب شده است. نمایشگر میان داشبورد این خودرو دارای قابلیت فرمانپذیری صوتی و رهیاب است. بائوجان کیوی KiWi EV با وجود اینکه ابعاد بسیار جمع و جوری دارد، اما در ردیف عقب آن فضای کافی برای نشستن فردی با قد 170 سانتی متر وجود دارد.

بائوجان کیوی برقی baojun kiwi ev

مشخصات فنی خودرو بائوجان کیوی برقی Baojun KiWi EV

خودرو بائوجان کیوی KiWi EV به یک پک باتری 31.9 کیلووات ساعتی و یک موتور برقی روی چرخ های عقب مجهز شده که این موتور قادر به تولید 54 اسب بخار در نسخه معمولی و 68 اسب بخار قدرت در نسخه DJI بوده و نهایت گشتاور آن نیز 150 نیوتن متر اعلام شده است. این خودرو در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش 310 کیلومتر مسافت تحت سیکل تست NEDC است. در صورت اتصال به شارژر سریع نیز طی 1 ساعت میزان شارژ باتری این خودرو از 30 به 80 درصد می رسد.

منبع carnewschina
5 از 2 رای