اخبار خودرو جهان
در آستانه اکران فیلم جدید جیمز باند صورت گرفت

معرفی آستون مارتین DBS و ونتیج 007 ادیشن

یکشنبه - ۲ شهریور ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
آستون مارتین ونتیج و DBS 007 ادیشن

بیست و پنجمین قسمت سری فیلم های جیمز باند به نام No Time to Die قرار است که در نوامبر امسال در سینماهای سراسر جهان اکران شود و خبر خوش برای ماشین دوستان اینجاست که چهار خودروی ویژه از کمپانی انگلیسی آستون مارتین در این فیلم جذاب حضور دارند.

به گزارش خودرونویس، یکی از این چهار خودرو، آستون مارتین DB5 جذاب است. خودروی دیگر آستون مارتین کلاسیک V8 و خودروی سوم آستون مارتین GT جدید و آخرین خودرو آستون مارتین DBS سوپرلگرا است. آستون مارتین برای جشن گرفتن حضور خود و نقش مهم و تاثیر گذار این چهار خودرو در این فیلم جدید جیمز باند، دو محصول ویژه را به سبد محصولات خود اضافه کرده است.

آستون مارتین ونتیج 007 ادیشن و V8

آستون مارتین ونتیج و DBS سوپرلگرا 007

این دو عضو جدید این برند انگلیسی، نسخه های 007 ادیشن آستون مارتین DBS سوپرلگرا و ونتیج هستند که قرار است هر دو به صورت تولید محدود راهی بازار شوند. آستون مارتین این دو خودرو را با همکاری بخش شخصی سازی Q خود توسعه داده است. آستون مارتین پیش فروش هر دو این خودروها را آغاز کرده و قصد دارد که آنها از سه ماه اول سال 2021 به مشتریان تحویل دهد.

 

ویژگی های ونتیج 007 ادیشن

آستون مارتین ونتیج 007 ادیشن را با الگوبرداری مستقیم از خودروی کلاسیک و پرطرفدار V8 طراحی کرده که برای اولین بار در فیلم The Living Daylights جیمز باند در سال 1987 حضور پیدا کرده است. این خودرو به یک جلوپنجره با مش بندی خاص با قاب کرومی به همراه رنگ خاکستری Cumberland و تودوزی چرم مشکی برای کابین مجهز شده است.

نمای عقب آستون مارتین ونتیج 007 ادیشن

آستون مارتین با الگوبرداری از فیلم The Living Daylights، دو چوب اسکی مشابه و همچنین باربند اسکی مشابه نمونه درون فیلم را همراه با این خودرو عرضه می کند. همچنین فرکانس رادیویی 96.6 را روی آفتاب گیرهای این خودرو تودوزی کرده اند؛ این فرکانس رادیویی به فرکانس پلیس روسیه اشاره دارد که جیمز باند با استفاده از آن موفق شد در فیلم The Living Daylights فرار کند.

 

کابین آستون مارتین ونتیج 007 ادیشن

ویژگی های DBS سوپرلگرا 007 ادیشن

خودروی دوم نیز DBS سوپرلگرا 007 ادیشن است که آستون مارتین تنها قصد تولید 25 دستگاه از آن را دارد. DBS سوپرلگرا 007 ادیشن دارای رنگ خاکستری سرامیکی برای بدنه است. همچنین سقف، قاب آینه ها، اسپلیتر جلو، دیفیوزر عقب و اسپویلر عقب این خودرو از جنس فیبرکربن و به رنگ مشکی تولید شده اند. همچنین یک دست رینگ زیبا و هماهنگ 21 اینچی برای این خودروی جذاب نصب شده است.

قلب تپنده آستون مارتین DBS سوپرلگرا 007 ادیشن، یک پیشرانه 5.2 لیتری 12 سیلندر بوده که قادر به تولید 715 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور است.

 

مارک ریچمن معاون آستون مارتین و مدیر ایده پردازی آستون مارتین اظهار کرد:

با توجه به همکاری ما در توسعه و تولید خودروهایی برای ایفای نقش در فیلم های مختلف جیمز باند، تولید یک نسخه 007 ادیشن از محصولات ما یکی از چالش های جذاب این کمپانی بوده است. این باعث افتخار است که استایل و تم مشابه با خودروهای 007 را روی محصولات اسپرت خود پیاده سازی کنیم تا مشتریان بتوانند مالک خودرویی با ویژگی های منحصر به فرد از منظر صنعت خودروسازی و همچنین یادآور یکی از بهترین فیلم های سینمایی تولید شده باشند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟