به گزارش خودرونویس، کامیونت های جک در سه مدل 6، 8.5 و 9 تن توسط آرین دیزل عرضه می شوند که هر سه این مدل ها در این شرایط فروش جدید آرین دیزل در بورس کالا حضور دارند. لازم به ذکر است که این نخستین بار بوده که کامیونت های جک آرین دیزل در بورس کالا عرضه می شوند.

شرایط فروش کامیونت جک آرین دیزل بورس کالا (1)

آرین دیزل اعلام کرده که از هر یک از مدل های کامیونت جک تعداد 30 دستگاه را در نظر گرفته و بدین ترتیب مجموع عرضه کامیونت های جک در بورس کالا در تاریخ 23 اسفند ماه، 90 دستگاه خواهد بود. موعد تحویل کامیونت های جک آرین دیزل در این طرح فروش سه ماهه اعلام شده و همگی دارای بدنه ای به رنگ سفید هستند.

شرایط فروش کامیونت جک آرین دیزل (1)

موعد تحویل کامیونت های جک آرین دیزل در این شرایط فروش سه ماهه اعلام شده همگی فاقد کاربری هستند. قیمت پایه کامیونت جک 6 تن آرین دیزل در بورس کالا یک میلیارد و 442 میلیون تومان و قیمت پایه کامیونت جک 8.5 تن آرین دیزل در بورس کالا یک میلیارد و 490 میلیون تومان و قیمت پایه کامیونت جک 9 تن آرین دیزل در بورس کالا یک میلیارد و 552 میلیون تومان اعلام شده است.

شرایط فروش کامیونت جک آرین دیزل (1)

مشخصات فنی کامیونت جک آرین دیزل

کامیونت جک آرین دیزل در هر سه مدل  6، 8.5 و 9 تن از یک موتور 3.7 لیتری توربودیزل کامینز استفاده کرده که قادر به تولید 154 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور است. کامیونت های جک دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 EEV بوده و نیروی تولیدی موتور را توسط گیربکس دنده ای 6+1 به چرخ ها منتقل می کنند.

شرایط فروش کامیونت جک آرین دیزل (1)

از جکله امکانات کامیونت جک می توان به سیستم ترمز دیسکی جلو و کاسه ای در عقب، ترمز موتور، سیستم ترمز ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کنترل پایداری الکترونیکی، هشدار نبستن کمربند ایمنی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی، کلیدهای کنترلی روی فرمان، کروز کنترل، شیشه بالابرهای برقی، بخاری درجا (آپشنال)، هشدار دنده عقب و رادار خط خوان (سیستم هشدار خروج از خط) اشاره کرد.

5 از 2 رای