مشخصات فنی خودرو آلفا مونتاژ کوپه

به گزارش خودرونویس، آلفا موتور اظهار کرده که خودرو مونتاژ Montage دارای یک پیشرانه برقی آپشنال با توان 201 اسب بخار قدرت و گشتاور 3335 نیوتن متر است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس تک سرعته با ضریب 9.53 به چرخ های عقب منتقل می شود. آلفا موتور اعلام نکرده که این گشتاور عظیم آیا پس از ضرب گشتاور موتور در خروجی گیربکس حاصل شده یا خیر، ولی به صورت معمول این گشتاورهای بزرگ به این صورت محاسبه می شوند. به عنوان مثال جی ام سی در ابتدا بیان کرده بود که پیکاپ هامر برقی دارای گشتاوری عظیم معادل 15000 نیوتن متر بوده که این صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و به همین صورت محاسبه شده است. شرکت آلفا موتور در بیانیه خود مطلبی در خصوص خروجی پیشرانه استاندارد آلفا مونتاژ Montage اظهار نکرده است.

alpha-motor-montage-coupe آلفا موتور مونتاژ کوپه (1)

ظرفیت باتری خودرو آلفا مونتاژ نیز هنوز مشخص نشده و این شرکت صرفا اظهار کرده که به لطف پک باتری لیتیوم یونی شخصی سازی شده، خودرو آلفا مونتاژ قادر است در حالت شارژ کامل مسافتی معادل 402 کیلومتر را طی کند. همچنین در این لحظه اطلاعاتی در خصوص قابلیت ها شارژ این خودرو نیز بیان نشده است.

alpha-motor-montage-coupe آلفا موتور مونتاژ کوپه (1)

ماشین آلفا مونتاژ دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4400، 1850 و 1384 میلی متر است. برای اینکه دید بهتری نسبت به ابعاد این خودرو داشته باشید آن را با نیسان Z مقایسه می کنیم که طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4379، 1844 و 1316 میلی متر دارد. شرکت آلفا موتور در بیانیه خود برای معرفی این خودرو اظهار کرد که همانطور که در مسیر پیشرفت برای تولید انبوه خودروهای خود حرکت می کنیم، فرصت هایی برای طراحی و تولید خودروهایی خاص و ویژه نیز فراهم می شود. این شرکت در ادامه بیانیه خود اظهار کرد که خودرو مونتاژ برای گرد هم آوردن مشتریان برای حمایت از خودروهای الکتریکی طراحی شده است.

alpha-motor-montage-coupe آلفا موتور مونتاژ کوپه (1)

داخل کابین خودرو آلفا مونتاژ Montage

کابین خودرو برقی آلفا مونتاژ دارای فضا برای نشستن دو سرنشین است. این خودرو دارای کلاستری رتور استایل در پشت فرمان بوده که متشکل از دو نشانگر عقربه ای بزرگ بوده که یک تریم کرومی در قسمت محیطی آن اجرا شده است. قسمت میانی داشبورد هم دارای دریچه های بزرگی برای سیستم تهویه مطبوع بوده و تریم کرومی به منظور تزیین این قسمت اجرا شده است. همچنین یک رادیو پخش با دیزاین کلاسیک نیز در قسمت میانی داشبورد جانمایی شده است. البته المان هایی مدرنی هم داخل کابین مانند سرعت سنج دیجیتالی و سیستم صوتی دیجیتال برای خودرو آلفا مونتاژ Montage لحاظ شده است. برای بیشتر شدن فضا بار، یک فضای بار در زیر کاپوت و یک فضای بار هم در عقب تعبیه شده است.

 

5 از 1 رای