تیونینگ
افزایش قدرت پیشرانه در کنار شخصی سازی ظاهری

تیونینگ آبارث 595 هرکولس توسط Pogea ریسینگ

یکشنبه - ۲۸ دی ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
آبارث 595 هرکولس

برند فیات در برخی از بازارهای جهانی از جمله آمریکا چندان شناخته شده نیست؛ چراکه تنها محصول قابل عرضع این خودروساز ایتالیایی در بازار آمریکا خودروی فیات 500X است. ولی کمپانی تیونر Pogea ریسینگ با معرفی نسخه جدید Abarth(آبارث) 595 هرکولس نشان داد که هنوز هم جذابیت هایی در بین محصولات برند فیات می تواند یافت.

مشخصات فنی آبارث 595 هرکولس

به گزارش خودرونویس، کمپانی Pogea ریسینگ موفق شده که قدرت آبارث 595 را به 217 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی پیشرانه این خودرو را به 350 نیوتن متر برساند. این در حالی است که آبارث 595 Competizione در حالت استاندارد قادر به تولید بیشینه قدرت 177 اسب بخار و بیشینه گشتاور 250 نیوتن متر است. این هاچبک سوپر مینی جذاب قدرتمند قادر است طی 6.2 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 232 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

آبارث 595 هرکولس

از جمله تغییرات اعمال شده در مشخصات فنی آبارث 595 هرکولس می توان به نرم افزار کنترلی جدید پیشرانه، سیستم خروجی اگزوز جدید با قابلیت کنترل فلپ ها از کمپامی Monsterexaust و نصب هدرز جدید هستند. به عنوان آپشن مشتریان می توانند عایق حرارتی را به سیستم اگزوز اضافه کنند تا درجه حرارت در محفظه پیشرانه و کاپوت کاهش یابد.

 

استایل ظاهری آبارث هرکولس 595

این آبارث 595 تیون شده به یک سیستم تعلیق کویل اوور تطبیق پذیر مجهز شده که به موجب آن مرکز ثقل این خودرو 45 میلی متر نسبت به مدل استاندارد کاهش یافته است. این خودرو به رینگ های 18 اینچی با آلیاژ فورج و تایرهای میشلن پایلوت 4S مجهز شده است. شرکت Pogea ریسینگ رینگ ها با طرح های مختلفی را برای آبارث 595 هرکولس در نظر گرفته ولی همگی آنها سایزی معادل 18 اینچ دارند.

نمای عقب آبارث 595 هرکولس

آبارث هرکولس دارای کیت بدنه ای عضلانی بوده تا استایل ظاهری آن به هرکول یا همان قهرمان افسانه ای یونان نزدیک شود. کیت بدنه نصب شده برای آبارث 595 هرکولس دارای یک کاپوت جدید با ورودی های هوای بزرگ است. گلگیرهای عقب و جلو هر دو نسبت به نمونه استاندارد عریض تر شده اند و یک رکاب جدید میان آنها نصب شده است. همچنین یک بال عقب برجسته در قسمت انتهایی سقف طراحی و نصب شده است.

رینگ و فندر آبارث 595 هرکولس

این قطعات جدید نصب شده روی بدنه همگی از جنس فیبر کربن تولید شده اند و کمپانی Pogea ریسینگ آنها را در طرح های مختلفی بسته به سفارش مشتری از جمله کربن خالص، کربن بافت دار، کربن لانه زنبوری و شطرنجی تولید می کند.

 

سخن پایانی

کمپانی تیونر Pogea ریسینگ تمامی این تغییرات را در ازای دریافت مبلغ 22 هزار و 805 دلار روی خودرو اعمال می کند. این هزینه جدای قیمت آبارث 595 بوده و صرفا بابت تبدیل آبارث 595 استاندارد به نسخه تیون شده هرکولس دریافت می شود.

 

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟