تجربه رانندگی شهری: ایکس 22 پرو کراس اووری برای شهرهای شلوغ ایران

به گزارش خودرونویس، پیشرانه ایکس 22 پرو از قابلیت توربو شارژ بهره می ‌برد. قابلیتی که با قرار گرفتن در کنار گیربکس CVT اتوماتیک 9 سرعته  در سیستم انتقال قدرت، شتاب اولیه لذت بخشی را در اختیار راننده خودرو قرار می‌دهد. این قابلیت به ‌طور ویژه از آن جهت مزیت مهمی برای ام وی ام X22 پرو محسوب می ‌شود که در اکثر شهرهای پرجمعیت ایران، ترافیک معضلی آزاردهنده برای رانندگان است و بخش بزرگی از تجربه رانندگی افراد محدود به شرایط پرترافیک می ‌شود.

 

ارزش خرید:  مقایسه ‌ای قانع ‌کننده

تردیدی نیست که X22 پرو در سگمنت قیمتی خود مجهزترین خودرو بازار ایران به‌حساب می‌آید. امکانات بیشمار و مدرنی نظیر سانروف برقی دو حالته، نمایشگر 9 اینچی لمسی، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل خودرو در سربالایی، ترمز پارک برقی و اتوهولد و … از جمله امکاناتی هستند که ام وی ام ایکس 22 پرو را نسبت به رقبایش در جایگاه متفاوتی قرار می ‌دهند.

اما علاوه بر امکانات جذاب، ایکس 22 پرو به‌ عنوان یک کراس اوور مدرن، ویژگی منحصربه ‌فرد دیگری نیز دارد که این محصول را از رقبایش به کلی جدا می‌کند.  ایکس 22 پرو با مصرف ترکیبی 6.3 لیتر کم‌ مصرف ‌ترین خودرو در میان رقبا و یکی از کم ‌مصرف ‌ترین خودروهای بازار ایران به‌ حساب می ‌آید. این ویژگی به ‌طور ویژه در شهرهای بزرگ و پرترافیک ایران وجه تمایزی قابل ‌توجه برای کراس اوور ام وی ام به ‌حساب می ‌آید. چراکه علاوه بر صرفه ‌جویی در مصرف سوخت به کاهش آلودگی هوا نیز کمک می‌ کند و ایکس 22 پرو را در دسته خودروهای سبز می ‌گنجاند.

گستردگی خدمات و نمایندگی ‌های مدیران خودرو نیز طرف دیگر معادله ‌ای را شکل می ‌دهد که ارزش خرید ایکس 22 پرو را در بازار ایران بالاتر می ‌برد. هر فرد برای انتخاب خودرو موردنظرش ممکن است عوامل متفاوتی همچون قیمت، قابلیت ‌های فنی و … را در نظر بگیرد. اما تردیدی نیست که خدمات پس از فروش و اطمینان خاطر از آینده محصولی که خریداری می ‌کند اولویتی حیاتی به ‌حساب می ‌آید و از این منظر خریداران محصولات ام وی ام از جمله ایکس 22 پرو خاطری آسوده خواهند داشت.

 

وجه تمایز اصلی؛ ایکس 22 پرو تنها یک کراس اور نیست

اگرچه تمام موارد مطرح ‌شده جزو مزایای ایکس 22 پرو به‌حساب می ‌آیند، اما ویژگی اصلی این کراس اور ام وی ام را می ‌توان جای دیگری پیدا کرد. فیس لیفت مدرن ام وی ام که در کنار ایکس 55 پرو به پرچمدار شعار جدید برند ام وی ام، یعنی مد روز و فناوری محور بودن تبدیل شده‌، بیش از هر زمان دیگری از نظر ظاهری مورد توجه است و ترکیب جذاب جلوپنجره کهکشانی آن با چراغ‌ها و خطوط بدنه مدرن، ایکس 22 پرو را به خودرویی تبدیل کرده که برای نسل جوان ایران انتخابی متفاوت به حساب آید. انتخابی که در هر در هر گوشه ‌ای از خیابان‌ های شهر نگاه‌ ها را به سمت خود می ‌کشاند.

 

2.5 از 4 رای