اخبار خودرو جهان
جایی برای سدان‌ها نیست

۱۰ خودرویی که در بازار آمریکا سریع به فروش می‌رسند

شنبه - ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 5 دقیقه
شورولت تریل بلیزر

هدف از این مقاله بررسی ۱۰ خودروی سریع الفروش (به استثنای خودروهای تجاری و کار) در بازار ایالات متحده است و نکته حائز اهمیت در این بین وجود تنها یک سدان در بین خودروهای مذکور است.

به گزارش خودرونویس، همه گیری ویروس کرونا به وضوح در فروش خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده در ایالات متحده آمریکا تأثیر گذاشته است. در مطالعه‌ای که اخیراً توسط تیم iSeeCars.com انجام شده، بطور متوسط ​​96.9 روز برای فروش اتومبیل از مارس تا ژوئن 2020 نیاز است حال آنکه این عدد پیش از همه گیری ویروس کرونا، 57.8 روز از نوامبر 2019 تا فوریه 2020 بوده است.

 

رتبه ۱۰

لکسوس  GX

لکسوس gx

شمارش معکوس را با لکسوس GX 460 آغاز می کنیم. یک اس یو وی لوکس و فول سایز.

برای فروش این ژاپنی خوش نام در بازار ایالات متحده به طور میانگین ​​46.1 روز زمان نیاز است که کمتر از نیمی از میانگین ذکر شده در ابتدای این مقاله برای همه وسایل نقلیه جدید است. همچنین لازم به ذکر است که لکسوس یکی از دو نام لوکس در لیست ما است.

 

رتبه ۹

سوبارو کراس‌ ترک

سوبارو کراس ترک

طبق مطالعه انجام گرفته در این بررسی، سوبارو کراس‌ ترک در رتبه نهم قرار دارد و 44.7 روز برای فروش آن زمان نیاز است. سوبارو فارستر نیز با اختلاف اندکی نسبت به برادر خود یعنی کراس‌ ترک، در رتبه دوازدهم و خارج از لیست ده تایی ما قرار می گیرد.

 

رتبه ۸

تویوتا راو4 هیبرید

تویوتا راو4

تویوتا راو4 پرفروش ترین اس یو وی بازار ایالات متحده در سال ۲۰۱۹ و نیز سه ماهه نخست سال ۲۰۲۰ بوده است.

با تعداد 92.500 دستگاه راو4 هیبرید معامله شده در سال 2019 ، جای تعجب نیست که این کراس اوور الکتریکی سازی شده در لیست ما نیز جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کرده باشد.

 

رتبه ۷

شورولت بولت EV

شورولت بولت ev

شورولت بولت EV در این لیست تنها خودروی غیر اس یو وی و تنها مدل کامل برقی است. طبق آمار بولت EV به طور متوسط ​​به 41.7 روز زمان برای فروش نیاز دارد. اما بولت تنها شورولت خوش فروش در این لیست نخواهد بود.

 

رتبه ۶

مرسدس بنز GLB

مرسدس بتز GLB

مرسدس GLB در بین خودروهای لوکس ، پرفروش ترین خودرو در ایالات متحده است. فروش این SUV کوچک به طور متوسط ​​40.5 روز طول می کشد ، که می تواند به دلیل کاربردی‌تر بودن آن نسبت به GLA ، همراه با برچسب قیمت نسبتاً مقرون به صرفه این خودروی آلمانی باشد.

 

رتبه ۵

هیوندای پالیساید

هیوندای پالیساید

خودروهای کره ای همچنان در ایالات متحده محبوبیتشان رو افزایش است و هیوندای پالیساید به طور موثری بر این موج افزایش محبوبیت سوار است. این مطالعه نشان می دهد که پالیساید فقط 39 روز زمان برای فروش نیاز دارد. ابعاد بزرگ (با توجه به سلیقه مشتریان آمریکایی) ، کاربردی بودن و توجه به ویژگی های فنی به نظر می رسد از نقاط قوت در فروش این اس یو وی فول سایز است.

 

رتبه ۴

هوندا CR-V هیبرید

هوندا cr-v

دقیقاً مانند راوفور هیبرید، سی آر وی هیبرید نیز به عنوان یک انتخاب محبوب برای خریداران SUV در آمریکا می‌باشد. این خودرو به لحاظ آمار فروش در سال گذشته نیز در بین ۲۰ خودروی برتر بود و در رتبه بندی امسال نیز تاکنون جایگاه خوبی دارد. سی آر وی هیبرید در بررسی iSeeCars مقام چهارم را به خود اختصاص داده و به طور میانگین تنها 35.2 روز زمان نیاز دارد تا از نمایشگاه ها خارج شده و به فروش برسد.

 

رتبه ۳

کیا سلتوس

کیا سلتوس

سلتوس اگرچه اولین کیا در این لیست ده تایی محسوب می‌گردد اما آخرینِ آن نیست؛ سلتوس فقط کمی بیش از یک ماه زمان می برد تا از نمایشگاه به خیابان راه یابد. Seltosسلتوس به عنوان جدیدترین کراس اوور کره ای بازار آمریکا، فضای حمل بار و مسافر بهتری نسبت به بسیاری از رقبای هم سگمنت خود ارائه می دهد ، به همه ی مزیت های این خودرو، قابلیت سیستم چهار چرخ محرک بودن آن را در تیپ پایه نیز باید افزود.

 

رتبه ۲

کیا تلوراید

کیا تلوراید

ممکن است تلوارید همان پالیساید با ظاهری متفاوت باشد، اما طبق این مطالعه تلوراید نسبت به برادر خود یعنی پالیساید، سریع تر به فروش می رسد. همچنین خوش فروش ترین محصول کره ای در این لیست است که تنها 25.7 روز زمان برای به فروش رفتن، نیاز دارد.

 

رتبه ۱

شورولت تریل بلیزر

شورولت تریل بلیزر

بازگشت خودروی شورولت Trailblazer به بازار ایالات متحده امیدوار کننده است زیرا تنها 19 روز زمان برای به فروش رفتن نیاز دارد؛ این خودرو جایگاه برتر اتومبیل های پر فروش در ایالات متحده را به خود اختصاص می دهد گرچه اکنون در کره جنوبی ساخته شده است و بسیار متفاوت از ​​تریل‌بلیزر های تولید شده در سال 2009 است. برچسب قیمت زیر 20،000 دلاری این خودرو نیز بر جذابیت آن افزوده است.

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟