گشایش نمایشگاه ملی خودرو در مشهد

چهارشنبه - ۷ آبان ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه
نمایشگاه خودرو

بیستمین نمایشگاه قطعات، لوازم یدکی، خودرو سنگین و صنایع وابسته مشهد با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

به گزارش خودرونویس، علی رسولیان در حاشیه بازدید از غرفه‌های این نمایشگاه، اظهار کرد: ۵۰ درصد از غرفه‌داران این نمایشگاه از تولیدکنندگان خراسان رضوی و باقی آن‌ها از استان‌های تهران، اصفهان و تبریز هستند.

وی افزود: ۴۰ شرکت تولیدکننده در محیطی به گستره ۵۰۰۰ مترمربع در قالب ۴۰ غرفه تولیدات خود را در زمینه خودروهای سنگین، لوازم یدکی، قطعات خودرو و صنایع وابسته در معرض نمایش قرار داده‌اند.

رسولیان با اشاره به قابلیت‌های خودروسازی و قطعه‌سازی در خراسان رضوی تصریح کرد: استقرار شرکت ایران‌خودرو خراسان در این استان و سهم ۱۰ درصدی آن از تولید خودرو در کشور و همچنین فعالیت بیش از ۳۲۰ واحد قطعه‌سازی خودرو از ویژگی‌های این منطقه در این بخش تولید است.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، بیستمین نمایشگاه قطعات، لوازم یدکی، خودرو سنگین و صنایع وابسته مشهد از امروز تا ۹ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟