گشایش نمایشگاه تخصصی خودرو و موتور سیکلت در قزوین

سه شنبه - ۱۸ بهمن ۱۴۰۱
خواندن 3 دقیقه

نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت عصر دوشنبه با حضور جمعی از مسوولان در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی قزوین گشایش یافت.

به گزارش خودرونویس،این نمایشگاه با ۲۰ مشارکت کننده از استان های قزوین، مازندران، گیلان، کرمان، البرز و تهران تولیدات و محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار دادند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استانداری قزوین در بازدید از این نمایشگاه با اشاره به فعالیت بیش از ۱۸۰ واحد قطعه‌ساز خودرو در این استان، گفت: این فرصت خوبی برای تبدیل شدن قزوین به قطب صنعتی است.

علی رحمانی تکمیل زنجیره تولید و قطعه‌سازی خودرو را از اولویت‌های صنعتی استان دانست و افزود: سرمایه‌گذاری در این حوزه باید مورد توجه و حمایت قرار گیرد.

وی اظهار کرد : استان قزوین می‌تواند یکی از کانون‌های خوب صنعت خودروسازی باشد به همین دلیل نمایشگاه خودرو رویداد بزرگی است که می‌تواند پایه‌های این صنعت را تقویت کند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین گفت: نمایشگاه خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت از امروز تا ۲۱بهمن ماه به‌ مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین دایر است.

احمد خورگامی افزود: معرفی توانمندی‌های شرکت‌کنندگان، معرفی کالا و خدمات، سطح توان رقابتی شرکت‌کنندگان، افزایش میزان تبلیغات در سطح عمومی، پیدا کردن بازارهای جدید به صورت تخصصی، معرفی تولیدهای جدید به خودروسازان و افزایش اطلاعات متخصصین از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی یاد آور شد : نمایشگاه تخصصی خودرو، تجهیزات، لوازم یدکی و موتور سیکلت در مدت برگزاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان و متخصصین دایر است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟