گروه بهمن نماد جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه اربیل عراق است

شنبه - ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
گروه بهمن

“عبدالامیر ربیهاوی” رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در سفارت بغداد با حضور در نمایشگاه اربیل از بخش شرکت های ایرانی بازدید به عمل آورد و در مورد حضور گروه بهمن در نمایشگاه اربیل گفت: نمایشگاه هایی که در اقلیم کردستان برگزار می شوند، نمایشگاه های معتبری هستند زیرا شرکت های بین المللی و کنسولگری دیگر کشورها از این نمایشگاه ها بازدید به عمل می آورند.

به گزارش خودرونویس، ربیهاوی با توجه به اولویت بندی حضور شرکت های معتبر و برتر در نمایشگاه اربیل گفت: در بحث اولویت بندی نمایشگاهی حضور شرکت های خودرویی لحاظ شده است و با توجه به حجم تعداد شرکت های حاضر یافته ایران در نمایشگاه اربیل واقعا می توان گفت که گروه بهمن و محصولات این شرکت نماد جمهوری اسلامی ایران است.

وی استقبال بازدید کنندگان عراقی و اربیلی از محصولات گروه بهمن را خوب توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که گروه بهمن بتواند در الباقی نمایشگاه ها محصولات بیشتری عرضه کند و در این صورت استقبال نیز افزایش خواهد یافت.

رایزن بازرگانی جمهوری اسلامی ایران در سفارت بغداد در مورد حضور بیشتر گروه بهمن در نمایشگاه های عراق گفت: مذاکراتی در مورد حضور در منطقه عربی و مرکز عراق بویژه در نمایشگاه 46 بغداد که بین المللی است و کل کشورها در آن حضور دارند صورت گرفته است.

ربیهاوی در مورد پیش بینی توسعه و همکاری گروه بهمن در عراق با توجه به تنوع محصولات گفت: با توجه به حضور زیاد و پرفروش موتورهای برقی و شارژی در عراق و کیفیت پایین موتورهای چینی، محصولات گروه بهمن بویژه موتور سه چرخ برقی و عادی می تواند بازار خوبی در عراق داشته باشند، در حوزه موتورسیکت باید بازاریابی بهتری صورت بگیرد و نمایندگی و خدمات پس از فروش از طرف گروه بهمن در عراق احداث شود. در زمینه موتورسیکت خیلی می توان کار کرد و در بخش خودرو نیز بازار بسیار خوبی در عراق مهیا است و ما از طریق مذاکرات درصدد افزایش زمینه صادرات محصولات گروه بهمن هستیم.

وی در مورد حضور محصولات بهمن دیزل در بازار عراق گفت: باید مذاکراتی با شرکت های تحت پوشش وزارت صنایع عراق که در حوزه ساخت خودرو فعالیت دارند صورت بگیرد زیرا در حال حاضر ظرفیت حضور شرکت های ایرانی با تولیدات و کیفیت کنونی در بازار عراق وجود دارد.

ربیهاوی در مورد علت توجه و استقبال شهروندان عراقی از محصولات ایرانی گفت: دو بحث مهم از جمله کیفیت و قیمت در محصولات ایرانی قابل اهمیت است. در بخش کیفیت گروه بهمن توانسته عرضه خوبی در داخل و خارج داشته باشد و در مورد موضوع قیمت نیز باید گفت که خودروهای ایرانی قابل رقابت با دیگر خودروهای بازار عراق هستند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟