استایل ظاهری کیا K9 فیس لیفت 2022

به گزارش خودرونویس، این خودرو در بازار کره جنوبی با نام K9 شناخته می شود که سدانی فول سایز و لاکچری بوده و در این لحظه تنها دو عکس رسمی از این خودرو منتشر شده است. در یکی از تصاویر چراغ های تغییر شکل یافته این خودرو کاملا مشخص هستند که طراحی صاف تری به نسبت گذشته دارند. همچنین درون جلوپنجره بزرگتر شده کیا K9 المان های کرومی V شکل نصب شده اند و قاب کرومی اطراف جلوپنجره از قسمت های کناری به چراغ های اصلی چسبیده است. سپر جلو هم طراحی خلوت تر و تمیزتری دارد که این موضوع در طراحی دریچه های هوا در قسمت های کناری کاملا مشهود است.

نمای عقب کیا K9 فیس لیفت 2022
کیا K9 فیس لیفت 2022

در پروفیل عقب هم مانند بیشتر خودروهای امروزی شاهد یک نوار LED سرتاسری هستیم که چراغ های عقب را به یکدیگر متصل کرده اند؛ به موجب همین لایت بار محل نصب پلاک از روی درب صندوق به روی سپر عقب انتقال یافته است. همچنین کیا برای K9 فیس لیفت رینگ های آلیاژی 19 اینچی جدیدی را نصب کرده و آخرین تغییر اعمال شده هم نصب لوگوی جدید کیا در پروفیل جلو و عقب است.

در این لحظه تصاویر مربوط به کابین این خودرو منتشر نشده؛ ولی انتظار می رود که تغییراتی بنیادی در طراحی کابین K9 فیس لیفت اعمال شده است. کیا K9/K900 مقداری بیشتر از سه سال در بازار جهانی حضور داشته؛ ولی کیا قصد دارد با فیس لیفت های سریع این خودرو را برای مشتری جذاب و مدرن حفظ کند تا در مقابل رقبای برتر آلمانی حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

نمای عقب کیا K9 2019 پیش از فیس لیفت
کیا K9 2019 پیش از فیس لیفت

از آنجایی که کیا در حال به روزرسانی نام محصولات جدیدش است، مشخص نیست از چه زمانی قصد دارد K900 را با نام K9 راهی بازار جهانی کند. چراکه این سدان فول سایز در این لحظه با نام K900 و Quoris در بازارهای جهانی شناخته می شود.

انتظار می رود که رونمایی کامل از کیا K9 فیس لیفت طی هفته های پیش رو صورت بگیرد و در آن زمان اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این خودرو نیز منتشر خواهد شد. احتمال می رود که نشان 4X نصب شده روی درب صندوق، به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک K9 اشاره داشته باشد.

کیا K9 2019 پیش از فیس لیفت
کیا K9 2019 پیش از فیس لیفت

سخن پایانی

اصرار کیا به حضور در سگمنت سدان های فول سایز لوکس با معرفی فیس لیفت و نسل جدید برای K9 قابل ستایش است؛ چراکه کراس اوورها و اسیووی ها قله های بازار جهانی را فتح کرده اند. اما هنوز هم نور امیدی در فروش سدان ها باقی مانده است.

 

 

منبع motor1
5 از 2 رای