اخبار خودرو جهان
سقف بلندتر و فاصله بین دو محور بیشتر نسبت به مدل معمولی

کیا کارنیوال لیموزین با ماساژور پا

سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
کیا کارنیوال لیموزین

نسل جدید کیا کارنیوال با دارابودن طولی معادل 5.155 متر می تواند به راحتی تا 11 نفر را درون کابین خود جای دهد. در بازار کره جنوبی، این مینی ون  در نسخه ای با طول بیشتر به نام Hi-Limousine عرضه می شود که طول کلی آن 5200 میلی متر است. در خصوص کیا کارنیوال لیموزین پیشتر صحبت کرده بودیم؛ ولی حال یک نسخه لوکس تر و جذاب برای مدل لیموزین کارنیوال توسعه یافته که دارای تجهیزات بسیار لوکس و جذابی بوده و فاقد صندلی ردیف میانی است.

به گزارش خودرونویس، بله ما در خصوص مینی ون بزرگی صحبت می کنیم که تنها چهار نفر قادر به نشستن درون کابین آن هستند. این مدل همچنان دارای سقف بلند نسخه سه ردیف صندلی کارنیوال Hi-Limousine بوده و دارای تجهیزات بسیار لوکسی مانند ماساژور پا است که تنها در خودروی فوق لوکسی مانند آئودی A8 نمونه آن یافت می شود. وجود عبارت لیموزین در نام این نسخه کارنیوال کاملا مناسب است؛ چراکه کاملا دارای تجهیزاتی مشابه با خودروهای لیموزین و تشریفات مانند سیستم تصفیه کننده هوا و نمایشگر 21.5 اینچی بر زیر سقف و درون کابین است.

ماساژور پا کیا کارنیوال لیموزین

از گرمکن و سردکن جالیوانی گرفته تا پرده های خصوصی چین دار، می توان اظهار کرد که کیا کارنیوال لیموزین چهار نفره دارای تمامی تجهیزاتی بوده که شما می توانید از یک خودرو مینی ون انتظار داشته باشید. سقف بلندتر این خودرو نسبت به نمونه های معمولی از داخل کابین دارای نورپردازی LED بوده تا فضایی جذاب و دلنشین به ارمغان آید. همچنین قسمت های نورپردازی شده دیگری درون کابین وجود دارند که آنها هم از نوع LED هستند.

مالتی مدیا کیا کارنیوال لیموزین

مشخصات فنی کیا کارنیوال لیموزین

قلب تپنده کیا کارنیوال لیموزین چهار نفره را یک پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر تنفس طبیعی تشکیل داده که قادر به تولید 290 اسب بخار قدرت و 355 نیوتن متر گشتاور است. البته برای طرفداران پیشرانه های دیزلی هم یک پیشرانه 2.2 لیتری توربودیزل با 200 اسب بخار قدرت و 441 نیوتن متر گشتاور در دسترس است. کیا کارنیوال لیموزین چهار نفره به صورت استاندارد به رینگ های 19 اینچی مجهز شده و لازم به ذکر است که مانند نسخه Hi-Limousine با سه ردیف صندلی، دارای سقفی بلند بوده که 305 میلی متر ارتفاع بیشتری نسبت به مدل های معمولی داشته و ارتفاع کلی آن به 2045 میلی متر رسیده است.

کنسول وسط کیا کارنیوال لیموزین

سخن پایانی

همانطور که می توان حدس زد، کیا کارنیوال ارزان ترین ون موجود در بازار جهانی نیست. نسخه 9 نفره این خودرو دارای برچسب قیمت پایه 53 هزار دلار بوده و نسخه هفت نفره نیز قیمتی معادل 56 هزار دلار دارد. در صورت سفارش نسخه لیموزین چهار نفره هم قیمت این مینی ون لوکس به 77 هزار دلار افزایش پیدا می کند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟