استایل ظاهری کیا سراتو 2022

به گزارش خودرونویس، بزرگترین تغییر در نسخه فیس لیفت کیا K3 یا سراتو 2022 در کره جنوبی، تغییر گرافیک درونی چراغ های جلو و طراحی چراغ های LED روشنایی در روز با سه خط افقی در قسمت بالایی و پایینی این چراغ هاست. همچنین باید به نصب لوگوی جدید کیا روی سراتو 2022 و همچنین نصب جلوپنجره عریض تر اشاره کنیم که حال تا چراغ ها امتداد یافته است.

طراحان کیا سپر جلوی این خودرو را هم به روزرسانی کرده اند و درون آن ورودی های هوای مصنوعی با تم مشکی براق طراحی کرده اند. همچنین در قسمت پایینی سپر به نظر می رسد که کیا چراغ هایی LED به منظور پروژکتور یا چراغ روشنایی در روز طراحی کرده باشد. از آنجایی که این خودرو صرفا یک فیس لیفت بوده و تغییر نسل محسوب نمی شود، طراحی پروفیل جانبی K3 یا سراتو 2022 نسبت به مدل پیشین تغییری نکرده و صرفا رینگ های آلیاژی با دیزاینی جدید برای آن نصب شده است.

نمای عقب کیا سراتو فیس لیفت 2022

امیدواریم که ویروس کانال هوای مصنوعی زودتر صنعت خودرو را رها کند! چراکه در پروفیل عقب سراتو 2022 فیس لیفت هم شاهد نصب کانال های هوایی مصنوعی صرفا جهت زیبایی هستیم؛ ضمن اینکه در این قسمت گرافیک درونی چراغ های عقب مشابه با چراغ های جلو تغییر داده شده است. به طور کلی این تغییرات اعمال شده در نسخه فیس لیفت کیا فورته(سراتو) یا K3 مدل 2022 بسیار محدود بوده و بعید است بتواند مشتری را از خرید کراس اوور منصرف کند. البته هستند افرادی که هنوز خودروهای سدان را به کراس اوورها ترجیح می دهند.

 

کابین کیا سراتو 2022

به جز نصب نمایشگری که در تصاویر منتشر شده بزرگتر به نظر می رسد، کیا در سایر قسمت های کابین تغییر عمده ای اعمال نکرده است. دوباره یادآور می شویم که این خودرو صرفا یک فیس لیفت بوده و نباید انتظار تغییرات عمقی در آن را داشت و صرفا یک نمایشگر لمسی بزرگتر برای سیستم مالتی مدیا، تریم و تودوزی جدید برای کابین آن لحاظ شده است. غربیلک فرمان هم مشابه نمونه نصب شده روی مدل پیش از فیس لیفت بوده و تنها لوگوی جدید این خودروساز کره ای روی آن نصب شده است.

کابین کیا سراتو فیس لیفت 2022

کیا در این لحظه تنها تصاویر مربوط به نسخه سدان سراتو 2022 را منتشر کرده؛ ولی بعید است نسخه هاچبک فورته یا سراتو نیز چندان دورتر رونمایی شود.

 

سخن پایانی

برای پی بردن به تمامی مشخصات کیا K3 یا سراتو 2022 باید تا 20 آپریل و موعد رونمایی کامل آن صبر کرد.

منبع motor1
5 از 1 رای