کمپین طراحی مدیران خودرو راهی برای کشف استعدادهای جوان

چهارشنبه - ۱ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 3 دقیقه

شرکت مدیران خودرو   از ماه گذشته در اقدامی جالب مسابقه طراحی خود را آغاز کرد که در آن از کلیه افراد علاقمند و دارای استعداد و تفکر طراحی خودرو دعوت به عمل آمد تا خودروی مفهومی خود را به تصویر کشیده و برای این شرکت ارسال کنند. این گونه مسابقات در نوع خود می تواند بسیار مفید و سودمند باشد.

به گزارش خودرونویس، هدف مدیران خودرو از اجرای این پروژه شناسایی استعدادهای جوان طراحی خودرو است. طراحی خودرو در کشورهای صاحب صنعت از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است؛ اما متاسفانه در کشور ما به علت وضعیت صنعت خودرو کشور که عملا مونتاژکار بوده و یا اگر محصولی طراحی شود اصولا تغییری تا چند ده سال صورت نمی گیرد و به جز موارد محدود طراحی که بعضا با مشارکت مشاوران خارجی بوده، می توان گفت که استفاده از توان و استعدادهای کشور انگشت شمار بوده است.

طراحان ایرانی مطرحی وجود دارند که  هم اکنون در شرکتهای بزرگی چون مرسدس بنز، ب ام و ، لینکلن و…. مشغول به کار هستند و همچنین طراحان و استعدادهای بزرگی نیز در داخل کشور داریم که متاسفانه تاکنون از توانایی آنها استفاده نشده است .

کمپین طراحی مدیران خودرو

در اجرای این کمپین شرکت مدیران خودرو از راهنمایی های جناب آقای علیرضا محمد زاده از طراحان و کارشناسان به نام در این زمینه که دارای سوابق و تجارب ارزنده ای  نیز هستند استفاده شده. همچنین در ترکیب تیم داوری نهایی نیز در کنار تیم تحقیق و توسعه وابسته به شرکت مدیران خودرو برخی از طراحان برجسته ایرانی با سابقه ارزنده و درخشان در خودروسازی های معتبر نیز حضور خواهند داشت.

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگترین سازنده خودرو در بخش خصوصی کشور همواره در تلاش بوده تا خودروهایی زیبا و با طراحی به روز را به جامعه مصرف ایرانی معرفی کند و از این رو طبق روال خود از استعدادهای طراحی به عنوان یکی از مهم ترین بخش های توسعه صنعت خودرو حمایت می کند تا با انجام این مسابقه کمک به کشف  استعدادهای ناشناخته و ایجاد انگیزه در جوانان علاقمند کرده باشد تا مسیر درستی را در جهت پرورش و رشد علایق و استعدادهای خود به کار گیرند. این مسابقه از اواخر آبان ماه آغاز شده و تا اواخر دی ماه ادامه می یابد و علاقمندان طراحی خودرو می توانند با شرکت در این مسابقه هم از جوایز ارزشمند آن  استفاده کنند و راه درست و علمی را برای ارتقا توانمندی خود برای شکل دادن به آینده ای درخشان بیابند .

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟