اخبار خودرو ایران
واردات گسترده قطعات مصرفی و یدکی و افزایش ظرفیت انبار قطعات

کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو

شنبه - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خواندن 5 دقیقه
کمپین زمستانی مدیران خودرو

مدیران خودرو در راستای جلب رضایت مشتری و ارتقا کیفیت خدمت رسانی در آستانه برگزاری کمپین زمستانی خدمات پس از فروش خود برای تمامی محصولات برند ام وی ام و چری اعم از دارای گارانتی و فاقد گارانتی قرار دارد. این کمپین قرار است که از تاریخ 25 بهمن ماه لغایت ششم اسفند ماه برگزار شود که در ادامه به جزییات آن خواهیم پرداخت.

به گزارش خودرونویس، مهندس گرمان مدیر شرکت خدمات پس از فروش مدیران خودرو اظهار کرد که اولویت ما ارائه خدمات خوب به مشتری و بالا بردن سطح رضایت آنهاست تا بتوانیم برای اولین بار در صنعت خودروی کشور در زمینه خدمات پس از فروش رتبه 1 را کسب کنیم؛ به همین منظور مدیران خودرو در حال هدف گذاری برای کسب رتبه 1 در این حوزه است.

مهندس گرمان در ادامه بیان کرد که جلب رضایت مصرف کننده به توسعه شرکت کمک می کند؛ بدین ترتیب وظیفه بخش خدمات پس از فروش به مراتب سنگین تر از فروش است. در واقع پس از فروش خودرو مسئولیت واحد فروش به پایان رسیده و وظایف سنگین بخش خدمات پس از فروش آغاز می شود.

در سال های اول عرضه یک محصول، عمده توجه شرکت ها صرفا به بحث فروش خودرو است؛ ولی هرچه که جلوتر می رویم مقوله ارائه خدمات نقش مهم تری پیدا می کند و ارائه خدمات مطلوب از سوی مدیران خودرو به مشتریان به این شرکت کمک می کند تا جایگاه خود را در بازار حفظ کند.

خدمات پس از فروش مدیران خودرو

جایگاه خدمات پس از فروش مدیران خودرو از سال 96 تا به امروز

مهندس گرمان بیان کرد که سطح کیفیت خدمت رسانی مدیران خودرو در سال 96 در رتبه 3 قرار داشت و این شرکت مقام 14 را در این حوزه میان رقبا داشت. در سال 97 این شرکت با برنامه ریزی دقیق و توسعه شبکه نمایندگی های خود موفق به رساندن کیفیت خدمات خود به رتبه 2 و اخذ جایگاه ششم در زمینه خدمات پس از فروش شد. در سال 98 هم این شرکت رتبه 2 سطح کیفی خود را حفظ کرد و به جایگاه پنجم در میان رقبا ارتقا یافت. هدف این شرکت هم دست یافتن به رتبه 1 خدمات و جایگاه سوم بوده که به این منظور برنامه ریزی هایی کرده است.

مدیران خودرو برای دست یافتن به رتبه 1 ارائه خدمات پس از فروش، در حال کاستن تعداد نمایندگی های رتبه 3 و 4 و افزودن بر تعداد نمایندگی های رتبه 1 و 2 خود بوده تا بتواند کیفیت ارائه خدمات خود را بالاتر ببرد. مهندس گرمان در خصوص قطعات یدکی و مصرفی محصولات مدیران خودرو اظهار کرد انبارها به میزان قابل توجهی قطعه دپویی داشته؛ ضمن اینکه به میزان زیادی هم قطعه در حال ترخیص از گمرک وجود دارد. همچنین مقداری قطعه هم روی کشتی و مقداری قطعه هم در حال آماده سازی از شرکت مبدا چری وجود داشته که سفارش گذاری شده است.

 

بنر کمپین زمستانی مدیران خودرو

کمپین زمستانی مدیران خودرو

ویروس کرونا ضمن ایجاد کردن مشکلات اقتصادی برای عمده جامعه، باعث کاهش مراجعه مالکان خودرو به نمایندگی ها هم شده است. از این رو بسیاری از مالکان محصولات ام وی ام و چری حتی به منظور تعویض فیلترها و لوازم مصرفی خودروی خود نیز مراجعه نکرده اند. به همین منظور مدیران خودرو با هدف حمایت مالی از مشتریان خود و جلب رضایت آنها، اقدام به برگزازی کمپین خدمات پس از فروش زمستانی کرد تا در آن بازدید رایگان خودرو، 20 درصد تخفیف قطعات در فاکتور پرداختی تا سقف 300 هزار تومات و همچنین قرعه کشی و اهدا جایزه به مراجعه کنندگان به نمایندگی ها در این طرح را در نظر گرفته است.

لازم به ذکر است که کمپین خدمات پس از فروش مدیران خودرو در تمامی نمایندگی های مجاز این شرکت در کلیه شهرها در حال برگزاری بوده و شامل تمام محصولات جدید و قدیمی این شرکت می شود. مدیران خودرو به عنوان بزرگترین خودروساز بخش خصوصی، بیش از 400 هزار خودرو در حال تردد در کشور دارد که با این طرح قصد ایجاد جذابیت برای مشتریان خود به منظور مراجعه به تعمیرگاه را داشته است.

قرعه کشی این کمپین پس از پایان برگزاری بین تاریخ 20 تا 25 اسفند برگزار می شود. مدیران خودرو قصد دارد جمعا 400 میلیون جایزه را به صورت نقدی یا اعتبار خدماتی به 400 مشتری خود به صورت قرعه کشی اهدا کند که این جوایز ارزشی بین 200 هزار تومان تا 10 میلیون تومان را دارند.

بازدید رایگان مدیران خودرو در این کمپین شامل بررسی عملکرد کولر و بخاری، بازدید سطح کلیه مایعات خودرو، بازدید نشتی مایعات، بازدید چهار چرخ شامل لنت، باد، دیسک، تایر و بلبرینگ، بازدید عملکرد سیستم روشنایی، بازدید تیغه برف پاک کن، بازدید عملکرد سیستم ترمز و کمربند و بررسی پارامترهای عملکردی موتور بوده که به این منظور یک میلیارد تومان بودجه در نظر گرفته است.

در خصوص 20 درصد تخفیف روی فاکتور خدمات ارائه شده تا سقف 300 هزار تومان هم مدیران خودرو بودجه ای معادل شش میلیارد تومان را اختصاص داده است. شایان ذکر است که لازمه شرکت در کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو، استفاده از موبایل اپلیکیشن این شرکت برای تلفن های هوشمند اندروید و IOS و یا استفاده از نسخه وب این نرم افزار و ثبت نام در آن است.

 

 

 

 

5 از 4 رای

دیدگاه شما چیست؟