خودرو های پاک
دارای چهار طبقه بازشو به صورت تلسکوپی

کمپر CyberLandr تسلا سایبرتراک

یکشنبه - ۲۸ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
تسلا سایبرتراک Cyberlandr کمپر

خرید خودروهای کمپر و کمپینگ در طبیعت پیش از همه گیری ویروس کرونا نیز در حال رشد بود؛ ولی با شیوع گسترده کووید در دنیا محبوبیت خودروهای کمپر جهش چشمگیری داشت. کمپینگ و اقامت چند روزه در طبیعت خود نوعی فاصله گذاری اجتماعی بوده و به این منظور خودروهای پیکاپ بستر خوبی را توسعه کمپر در اختیار افرادی قرار می دهند که کمپرهای بزرگ و گران قیمت علاقه چندانی ندارند. کمپر CyberLandr یکی از اکسسوریهای پیکاپ سایبرتراک تسلا بوده که به صورت تلسکوپی باز شده و در قسمت حوض بار نصب می شود.

به گزارش خودرونویس، تا به امروز تنها رندرهای این کمپر تلسکوپی عجیب را مشاهده کرده بودیم که واقعا هنگام باز شدن ارتفاع زیادی دارد. ولی به تازگی یک ویدیو یک دقیقه از کمپر CyberLande تسلا سایبرتراک در یوتیوب منتشر شده که نشان می دهد این کمپر تنها یک ایده مفهومی و تخیلی نیست و کاملا کاربردیست. این کلیپ یادآور این موضوع بوده که چگونه برخی از مهمترین اختراعات 100 سال اخیر در صنعت خودروسازی جهان تنها از یک گاراژ کوچک شروع شده. چراکه در این کلیپ نسخه پروتوتایپ قابل استفاده کمپر CyberLandr در یک گاراژ قرار دارد که به برخی از ویژگی های آن پرداخته شده است.

 

البته در این ویدیو چیز زیادی از این کمپر مشخص نیست و تنها در ثانیه های آخر ویدیو نمایان می شود. در این مرحله از توسعه به نظر می رسد که کمپر CyberLandr تنها دارای یک پوسته بوده و چیزی داخل آن نیست. سقف کمپر به صورت آنتی به قدری بالا می رود که تقریبا به سقف گاراژ می رسد و چهار قسمت مجزای این کمپر در سکشن ارتفاعی مختلف که در رندرها نیز دیده بودیم، در این ویدیو مشخص است. دو طبقه بالایی این کمپر دارای پنجره است. البته ظاهرا به نظر می رسد که هنوز طراحی این کمپر در برخی از قسمت های بیرونی ناقصی دارد.

تسلا سایبرتراک Cyberlandr کمپر

این کمپر قرار است که به صورت آپشنال روی تسلا سایبرتراک نصب شود. پیکاپ الکتریکی سایبرتراک در سال 2019 رونمایی شد و قرار بود که اولین سری تحویل آن در سال 2021 صورت گیرد. ولی الان در اواسط ماه سپتامبر هستیم و هنوز سایبرتراک به نسخه تولیدی هم در نیامده است. تسلا اخیرا تایید کرده که تولید سایبرتراک به سال 2022 به تعویق افتاده و هنوز زمان دقیقی برای آغاز تولید و عرضه این پیکاپ الکتریکی در 2022 اعلام نشده است. با این حال حدود یک میلیون رزرو توسط مشتریان برای خرید تسلا سایبرتراک صورت گرفته که اگر هریک نسبت به خرید این پیکاپ منصرف شوند، پول آنها توسط تسلا برگشت داده می شود.

کابین تسلا سایبرتراک Cyberlandr کمپر

سخن پایانی

به این ترتیب کمپر CyberLandr شرایط نامشخص و دشواری دارد؛ البته هیچ کسی نمی تواند نبوغ و دانش این کمپانی رو به رشد را سرزنش کند و کاملا این کمپر برای نصب در حوض بار سایبرتراک مناسب است. ظاهرا علاقه زیادی نسبت به خرید این کمپر وجود دارد و در حال حاضر 1100 نفر آن را سفارش داده اند.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟