تیونینگ
قابل نصب روی انواع پیکاپ های فول سایز آمریکایی

کمپر باجا شرکت Rossmonster

دوشنبه - ۲۶ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
کمپر Rossmonster

کمپانی Rossmonster تا به امروز صرفا خودروهایی کمپر و بیراهه نورد بر پایه ون های مختلفی تولید می کرده؛ ولی این شرکت حال کمپری به نام Baja (باجا) بر پایه پیکاپ های مختلف نیز طراحی کرده است. داخل کابین این کمپر باجا شاهد طراحی زیبا، جذاب و مدرنی هستیم که بسیار کاربردی هم به نظر می رسد.

به گزارش خودرونویس، شرکت Rossmonster می تواند کمپر باجا را بر پایه پیکاپ های مختلفی مانند فورد F-150، F-250، رم 2500، شورولت سیلورادو 2500 و جی ام سی سیرا 2500 توسعه دهد. در این تصاویر منتشر شده شرکت Rossmonster کمپر باجا را بر پایه پیکاپ فورد سوپردیوتی تولید کرده است. هدف از توسعه باجا تولید یک کمپر با قابلیت های بالا در بیراهه نوردی بر پایه یک پیکاپ بوده که ابعاد به مراتب کوچکتری از خانه های سایر یا Motor Home دارد و در عین حال فضای کافی برای خواب، بار و همچنین استراحت چند روزه در طبیعت و به دور از شهر را در اختیار سرنشینان قرار می دهد.

کابین کمپر Rossmonster

کمپر باجا دارای بدنه ای کاستوم بوده که پوسته آن از جنس کامپوزیت طراحی شده و دارای سقفی پاپ آپ بوده که می توان زمانی که خودرو متوقف بوده آن را باز کرد تا فضای بیشتری درون این کمپر در دسترس باشد. فریم این کمپر آلومینومی بوده تا وزن آن به حداقل برسد. در قسمت عقب دربی به صورت تاشو طراحی شده که به بیرون باز می شود و پله هایی برای ورود ساده تر به این کمپر به صورت یکپارچه با همین درب طراحی شده اند. همچنین یک سایه بان در قسمت کناری این کمپر طراحی شده که فضایی جهت استراحت و در امان ماندن از نور شدید آفتاب را فراهم می سازد. این کمپر همه فن حریف دارای سیستم تعلیق بادی به منظور افزایش راحتی و همچنین قابلیت های بیراهه نوردیست.

جزییات کمپر Rossmonster

طراحی داخل کابین این کمپر بسیار جذاب و کاربردی اجرا شده است. تصاویر منتشر شده توسط Rossmonster تریم داخلی کمپر باجا را با چوب تیره و چرم قهوه ای پر رنگ یا دیواره های سفید و چوب روشنتر نشان می دهند. از جمله فضاهای طراحی شده درون این کمپر می توان به آشپزخانه با یخچال/فریزر، اجاق خوراک پزی الکتریکی و سینک ظرفشویی اشاره کرد. همچنین یک مخزن آب 114 لیتری نیز برای این خودرو تعبیه شده است. برای سرنشینان یک تخت بزرگ سایز دو نفره طراحی شده و روی سقف نیز یک پنل خورشیدی نصب شده که انرژی اشعه خورشید را در باتری لیتیوم یونی ذخیره می کند و به کمک یک اینورتر 3000 واتی می توان برق محیط پیرامون یا سایر وسایل الکترونیکی مورد نیاز را تامین کرد.

کابین کمپر Rossmonster

برچسب قیمت کمپر باجا چیزی معادل 175 هزار دلار اعلام شده که البته این مبلغ بسته به میزان شخصی سازی خریدار و همچنین برچسب قیمت پیکاپی که این کمپر روی آن نصب می شود، مقداری تغییر خواهد داشت.

5 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟