اخبار خودرو جهان
خانه سیار لوکس

کمپر آرتو Arto RV شرکت نیسمن بیشکوف بر پایه فیات دوکاتو

سه شنبه - ۱۳ دی ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
niesmann-bischoff-arto-luxury-rv کمپر موتورهوم آرتو نیسمن بیشکوف (1)

نیسمن+بیشکوف یک نام جدید در بین موتورهوم ها و کمپرهای فوق لوکس اضافه کرده است. خودرویی که در تصویر مشاهده می کنید آرتو Arto RV نام دارد که یک موتورهوم یا کمپر فوق لوکس بوده که بر پایه فیات دوکاتو توسعه یافته که جدیدترین محصول این شرکت تولیدکننده کمپر و خانه های سیار است. همانند دیگر کمپرهایی که توسط این برند آلمانی در گذشته تولید شده، انتظار می رود که آرتو Arto RV نیز ویژگی های بسیار لوکسی را در خود نهفته باشد و یک زندگی لاکچری را با ون لایف تلفیق کند.

به گزارش خودرونویس، کمپر آرتو Arto از کمپانی نیسمن+بیشکوف با دو فاصله بین محور متفاوت و همچنین سه طول کلی متفاوت به بازار عرضه می شود. کوچکترین نسخه این کمپر جذاب طولی معادل 7784 میلی متر دارد. آپشن های پیش رو برای شخصی سازی نیز بسیار متنوع بوده و دست مشتریان در این زمینه بسیار باز است. بزرگترین نسخه کمپر آرتو Arto که بر پایه فیات دوکاتو توسعه یافته به جای دو تا دارای سه اکسل بوده که کمک زیادی به تحمل وزن زیادی این کمپر می کند.

niesmann-bischoff-arto-luxury-rv کمپر موتورهوم آرتو نیسمن بیشکوف (1)

با وجود اینکه کمپر آرتو Arto بر پایه فیات دوکاتو توسعه یافته، هیچ دربی برای ورود راننده و سرنشین جلویی برای این خودرو تعبیه نشده است. البته این آپشن وجود دارد که چنین دربی را برای این خودرو تعبیه کرد. البته نیسمن+بیشکوف اظهار کرده که مشتریان ترجیح می دهند که کمپر آنها فاقد این دو درب باشد تا ایزوله سازی این خانه سیار در شرایط آب و هوایی نامساعد بهتر باشد. بیشتر قسمت های بدنه این کمپر یا بهتر بگوییم خانه سایر از جنس GFRP یا شیشه فیبر پلاستیک مقاوم سازی شده توسعه پیدا کرده که این ماده در مقابل خط و خش مقاوم بوده و بسیار هم سبک است.

niesmann-bischoff-arto-luxury-rv کمپر موتورهوم آرتو نیسمن بیشکوف (1)

ویژگی های کمپر آرتو Arto بر پایه فیات دوکاتو

کمپر آرتو RV به معنای واقعی یک خانه سیار و لوکس و فضاسازی بسیار خیره کننده ای دارد. این کمپر می تواند با چهار صندلی، یک آشپزخانه کاملا مجهز، حمام SPA مانند، فضای استراحت و اتاق خواب با تخت کویین سایز به مشتری عرضه شود. همچنین این آپشن وجود دارد که یک گاراژ در پشت این کمپر تعبیه شود تا یک موتورسیکلت یا اسکوتر را در آن قرار دهید. آپشن برای شخصی سازی فضای داخلی نیز بسیار بوده و می توان مبلمان داخل را از چوب بلوط سفارش داد و تودوزی سفارش مشتری را برای آنها اجرا کرد تا فضای داخلی مجلل تر به نظر برسد.

niesmann-bischoff-arto-luxury-rv کمپر موتورهوم آرتو نیسمن بیشکوف (1)

امکانات زیادی را به صورت اضافی می توان برای کمپر آرتو Arto شرکت نیسمن+بیشکوف سفارش داد که از جمله مهمترین آنها می توان به پک لیتیوم انرژی اشاره کرد که قیمتی معادل 8800 دلار دارد و 56 کیلوگرم هم به وزن این کمپر اضافه می کند. این پک شامل سه باتری و یک شارژر و دو پنل خورشیدی بوده که در سفرهای خارج از جاده ای کمک زیادی به تامین برق وسایل الکترونیکی داخل کابین می کند. این کمپانی ادعا کرده که فاصله زمانی شارژ باتری های این پکیج در صورت استفاده معمولی حدود 9 روز است.

niesmann-bischoff-arto-luxury-rv کمپر موتورهوم آرتو نیسمن بیشکوف (1)

قیمت کمپر آرتو Arto RV نیسمن بیشکوف که بر پایه فیات دوکاتو توسعه یافته در پایه ترین حالت 92 هزار و 300 دلار بوده که کمی گران به نظر می رسد، اما برای یک کمپر یا خانه سیار نسبتا لاکچری رقم معقولی به حساب می آید.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟