اخبار خودرو ایران
گسترش سبد محصولات در سال 1402

حضور شایان دیزل با کشنده دافران H7 در نمایشگاه خودرو اصفهان

شنبه - ۵ آذر ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
کامیون کشنده دافران Dafran H7 480 شایان دیزل نمایشگاه خودرو اصفهان (1)

شایان دیزل یکی از خودروسازان تجاری تازه وارد اما موفق بوده که استارت فعالیت خود را با عرضه کامیون کشنده دافران H7 زد. کامیون کشنده دافران H7 480 شایان دیزل تا به امروز در نمایشگاه های خودرو مختلف سراسر ایران اعم از تهران و مشهد به نمایش گذاشته شده و اینبار شایان دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 با کامیون کشنده دافران H7 که یکی از محبوب ترین کشنده ها در بازار ایران بوده حضور پیدا کرده است.

به گزارش خودرونویس، نمایشگاه خودرو اصفهان به دلیل موقعیت استراتژیک این شهر اهمیت زیادی دارد و به نوعی در شاهراه ارتباطی کشور قرار گرفته است. به همین جهت خودروسازان تجاری نیز پا به پای دیگر خودروسازان برای معرفی محصولات خود در این رویداد خودرویی حضور پیدا کرده اند. شایان دیزل که در حال حاضر تنها کامیون کشنده دافران H7 با موتور 480 اسب بخاری را در سبد محصولات خود دارد، مانند همیشه با رنگ های جذاب دافران H7 جذابیت نمایشگاه خودرو اصفهان را برای بازدیدکنندگان بیشتر کرده است.

کامیون کشنده دافران Dafran H7 480 شایان دیزل نمایشگاه خودرو اصفهان (1)

لازم به ذکر است که نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 پس از سه سال وقفه برگزار شده و به همین دلیل تا حد زیادی مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفته است. شایان دیزل هم با همین هدف معرفی و پرزنت هرچه بهتر محصول خود یعنی کامیون کشنده دافران H7 به همراه شرکت شایان یدک مسئول خدمات پس از فروش شایان دیزل در این رویداد مهم حضور یافته است.

کامیون کشنده دافران Dafran H7 480 شایان دیزل نمایشگاه خودرو اصفهان (1)

شایان دیزل در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 فرصت تست درایو کامیون کشنده دافران H7 را نیز برای علاقمندان فراهم کرده بود تا بتوانند از نزدیک با قابلیت ها و سواری این کشنده بهتر آشنا شوند. لازم به ذکر است که شایان دیزل پیشتر در نمایشگاه خودرو تهران شهر آفتاب نیز تست درایو کشنده دافران H7 را برای علاقمندان فراهم کرده بود که فیدبک بسیار خوبی از مخاطبان و بازدیدکنندگان و افرادی که این خودرو را مورد تست و بررسی قرار داده بودند، دریافت کرده بود.

 

مشخصات کشنده دافران H7 480 شایان دیزل

کامیون کشنده دافران H7 شایان دیزل دارای یک موتور 12155 سی سی شش سیلندر خطی بوده که قادر به تولید 480 اسب بخار قدرت و همچنین 2230 نیوتن متر گشتاور را در دور 1300 تولید کند. کشنده دافران H7 با اتکا به این موتور قدرتمند، یکی از قوی ترین کامیون کشنده های 4×2 در بازار ایران محسوب می شود. نیروی تولیدی این موتور توسط یک گیربکس 12+4 سرعته اتوماتیک AMT ساخت ZF با اینتاردر 5 حالته (ترمز گیربکس) به چرخ ها منتقل می شود.

کامیون کشنده دافران Dafran H7 480 شایان دیزل نمایشگاه خودرو اصفهان (1)

کامیون کشنده دافران Dafran H7 شایان دیزل دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 6040، 2525 و 3890 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور جلو و عقب آن 3800 میلی متر اعلام شده است. وزن خالص کشنده دافران H7 شایان دیزل 7400 کیلوگرم و حداکثر وزن ناخالص ترکیبی آن 44 تن اعلام شده است. حداکثر وزن قابل تحمل روی اکسل های جلو و عقب هم به ترتیب 6700 و 12300 کیلوگرم اعلام شده است.

کامیون کشنده دافران دارای دو مخزن سوخت 600 لیتری بوده که روی هم رفته 1200 لیتر گازوییل درون آنها جا می گیرد. همچنین مخزن ادبلو این کشنده نیز 60 لیتر ظرفیت دارد. بدین ترتیب با یکبار سوختگیری تقریبا بیشتر از همه کامیون کشنده های موجود در بازار می تواند پیمایش داشته باشد.

کامیون کشنده دافران Dafran H7 480 شایان دیزل نمایشگاه خودرو اصفهان (1)

امکانات کشنده دافران H7 شایان دیزل

کشنده دافران Dafran H7 شایان دیزل یکی از لوکس ترین نمونه های صفر کیلومتر موجود در بازار ایران است. این کامیون کشنده دارای تجهیزاتی مانند دو عدد تخت خواب درون کابین، سیستم صوتی پیشرفته با قابلیت کنترل از روی فرمان، تعلیق بادی صندلی راننده با قابلیت تنظیم، کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کولر درجا، بخاری درجا، یخچال، آینه های گرمکن دار با قابلیت تنظیم به صورت برقی، شیشه بالابرهای برقی با پاور ویندوز، چراغ مطالعه، مه شکن های عقب و جلو، امکان تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل کابین، سنسور دنده عقب، سنسور گرفتگی فیلتر سوخت، گرمکن مخزن سوخت قبل آبگیر فیلتر، قفل مرکزی ریموت دار، چراغ روشنایی در روز، پروژکتور عقب، دارای سیستم خط خوان و هشدار خروج از خط، سیستم تثبیت کننده خطوط حرکت، ترمز دو مداره پنوماتیکی، ترمز دیسکی جلو و عقب، سیستم ترمز ضد قفل و ترمز اضطراری خودکار پیشگیری کننده از برخورد AEBS، سیستم ترمز ضد لغزش ASR، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری، پایداری و توانایی فرمان پذیری در حین ترمزگیری، کمکی شروع حرکت در سربالایی، ریتاردر موتور دو زمانه و ترمز دستی تریلر است.

 

4.2 از 5 رای

دیدگاه شما چیست؟

سایر دیدگاه ها

  • ابراهیم | 8 آذر 1401 - 2:43 ب.ظ

    باعرض سلام خسته نباشید شرایط خرید اقساطی و چگونگی ثبت نام را لطفاً توضیح دهید باتشکر فراوان