اخبار خودرو ایران
از 12 تا 15 بهمن ماه برگزار می شود

کرمان موتور با دست پر در نمایشگاه خودرو کرمان

سه شنبه - ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
خواندن 2 دقیقه
کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان

شرکت کرمان موتور در حالی به نمایشگاه خودرو کرمان رفته که جدیدترین محصولات خود را در معرض دید هم استانی‌ هایش قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ما، شرکت کرمان موتور به منظور حضور گسترده در دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته شهر کرمان،  لیفان X70 را نیز در معرض دید عموم قرار داده است.

بر اساس این گزارش، خودروهای پیکاپ  KMC T8، ماشین جک  J4، جک  S3، خودرو KMC K7 و جک S5 جدید مجهز به پیشرانه توربوشارژ 1.5 لیتری GDI از دیگر محصولات شرکت کرمان موتور نیز در این رویداد به نمایش گذاشته شده و جذابیت‌های بزرگترین نمایشگاه خودرو جنوب شرق کشور را دوچندان کرده است.

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان

همین گزارش حاکی است، شرکت کرمان موتور برای سال ۱۴۰۰ تولید حدود ۲۴ هزار دستگاه خودرو را در دستور کار قرار داده و در تلاش است تا با تنوع سبد محصولات خود جایگاه قابل قبولی را در بازار خودرو ایران به دست آورد و از همین حیث حضور گسترده در نمایشگاه خودرو استان کرمان را در دستور کار قرار داده است.

کرمان موتور در نمایشگاه خودرو کرمان

این گزارش می افزاید دهمین نمایشگاه بین المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان از امروز دوازدهم لغایت ۱۵ بهمن ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمان برپا خواهد بود.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟