راه اندازی مرکز کارشناسی رنگ و بدنه در سایپایدک

سه شنبه - ۷ مرداد ۱۳۹۹
خواندن 5 دقیقه
سایپا یدک

بسیاری از افرادی که قصد خرید خودروی دست دوم دارند برای اطمینان از سلامت خودرو به کارشناس رنگ خودرو نیازمند هستند سازمان خدمات پس از فروش سايپا در راستاي برآورده كردن نيازهاي مشتريان این مرکز را برای ان ها راه اندازی کرده است.

درگذشته کارشناسی رنگ و بدنه خودرو توسط افرادی که در حوضه‌ خدمات فنی خودرو فعالیت داشتند به‌صورت چشمی صورت می‌گرفت و صرفا تایید شخص مورد نظر برای تائید سلامت بدنه و رنگ خودرو دلالت می‌کرد که با ظهور دستگاه‌های تشخیص این جریان به چالش کشیده شد و با توزیع دستگاه‌های مختلف در بازار به‌گونه‌ای شد که هر فرد صرفا با استفاده از دستگاه، خود دست به تشخیص و کارشناسی بدنه خودرو می‌زد.

اما امروزه این مبحث کاملا شناخته‌شده و در یک حوضه‌ بسیار اختصاصی تعریف‌شده هست و نیاز به سال‌ها تجربه و دانش فنی تخصصی علاوه بر دستگاه‌های مجهز دارد. و تمامی افرادی که قصد خریدوفروش خودرو رادارند می‌توانند با دریافت خدمات کارشناسی رنگ خودرو یک معامله مطمئن را انجام دهند.

 

صدور گواهی بدنه خودروهای کارکرده در تعمیرگاه مرکزی سایپایدک

سازمان خدمات پس از فروش سايپا در راستاي برآورده كردن نيازهاي مشتريان خود در زمينه خريد و فروش خودروهاي كاركرده، اقدام به راه‌اندازي مركز كارشناسي رنگ و بدنه خودرو کرده است.

 در مرحله نخست راه‌اندازي اين مركز، خريداران و فروشندگان خودروهاي كاركرده گروه سايپا مي‌توانند با مراجعه به تعميرگاه مركزي شماره 3 واقع در ميدان آزادي و يا تماس با شماره 64069367 ضمن بهره‌مندي از امكانات به روز و پيشرفته اين مركز، از سلامت بدنه و رنگ خودروي مورد نظر اطمينان حاصل کرده و گواهي سلامت بدنه خودرو از سايپايدك دريافت کنند.

مركز كارشناسي رنگ و بدنه تعميرگاه مركزي شماره 3 سايپا در تمام روزهاي هفته حتي جمعه‌ها به ارائه خدمات به مشتريان مي‌پردازد.

لازم به ذكر است مراكز ارائه خدمات پس از فروش سايپا، به ويژه تعميرگاه هاي مركزي سايپايدك، ضمن رعايت كامل دستورالعمل‌هاي بهداشتي در جهت رفع نگراني‌هاي احتمالي مشتريان، خدمات كارشناسي رنگ و بدنه را با تاكيد بر عدم تجمع افراد و استفاده از فضاهاي مناسب با شرايط عدم شيوع بيماري كرونا ارائه خواهند كرد.

چه چیزهایی در زمان کارشناسی رنگ خودرو مورد بررسی قرار می‌گیرد؟

در کارشناسی رنگ خودرو، بدنه خودرو از لحاظ تصادف، قطعات استوک، قطعات تعویضی، آسیب دیدگی‌های شاسی، دستکوب بودن شماره سریال خودرو و صافکاری‌های بدنه و برش‌های اتاق خودرو، بررسی می‌شوند. همچنین در تشخیص رنگ خودرو، اصالت خودرو که یکی از ویژگی‌های مهم ماشین است نیز مورد بررسی قرار میگیرد. هر قطعه از خودرو که رنگ می‌شود در تعیین قیمت خودرو و وضعیت خودرو ارتباط مستقیم دارد.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟