استایل ظاهری و کابین کادیلاک لیریک 2023

به گزارش خودرونویس، در سیر تبدیل مدل مفهومی به نسخه تولیدی کادیلاک لیریک بسیاری از المان ها مانند زوایای تند بدنه، چراغ های باریک جلو و جلوپنجره با خطوط LED شاخص بدون تغییر مانده اند که این موضوع در بسیاری از المان های کابین نیز دیده می شود. ولی در این مدل تولیدی برخی از المان های اغراق آمیز مدل مفهومی مانند همان رینگ های بیش از حد بزرگ مدل مفهومی و دوربین های دید جانبی حذف شده است. به جای آنها رینگ های جدیدی از سایز 20 یا 22 اینچ به همراه آینه های معمولی دید جانبی نصب شده است. ضمن اینکه ساختار درب های جانبی نیز با هدف بهبود دید به اطراف مقداری تغییر کرده اند. ولی به طور کلی چیز زیادی در این خودرو تغییر نکرده است.

نمای عقب کادیلاک لیریک 2023

مشتریان در ابتدای زمان عرضه می توانند کادیلاک لیریک را در دو رنگ مشکی استلار متالیک و Satic استیل متالیک سفارش دهند و برای کابین هم دو رنگ خاکستری Sky Cool و Noir قابل سفارش است. درون کابین یک نمایشگر بسیار بزرگ 33 اینچی روی داشبورد نصب شده که از مقابل راننده آغاز شده و تا اواسط داشبورد امتداد یافته است. این نمایشگر قادر به نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است. کادیلاک لیریک همچنین به سیستم خنثی کننده فعال نویز و سر و صدای بیرون و یک سیستم صوتی قدرتمند با 19 بلندگو مجهز شده که بلندگوهای آن در پشت سری صندلی ها نیز نصب شده اند.

کابین کادیلاک لیریک 2023

مشخصات فنی کادیلاک لیریک

در خصوص مشخصات فنی کادیلاک لیریک باید اظهار کرد که این اسیووی الکتریکی روی پلتفرم ماژولار جدید جنرال موتورز که ویژه خودروهای الکتریکی بوده توسعه یافته و به پک های باتری اولتیوم جنرال موتورز که ویژه پیمودن مسافت های طولانی طراحی شده اند، مجهز است. پک باتری این اسیووی ظرفیتی معادل 100 کیلووات ساعت داشته و نیروی لازم برای فعالیت موتور الکتریکی کادیلاک لیریک با 340 اسب بخار قدرت و 440 نیوتن متر گشتاور را تامین می کند. این خودرو تحت سیکل واقع بینانه EPA آمریکا در حالت شارژ کامل قادر به پیمایش 500 کیلومتر مسافت است. کادیلاک لیریک در مدل استاندارد دارای سیستم انتقال قدرت عقب محرک است، ولی کادیلاک اظهار کرده که در حال توسعه مدل تمام چرخ محرک پرفورمنس برای لیریک بوده که به زودی از راه می رسد.

پورت شارژ کادیلاک لیریک 2023

مالکین کادیلاک لیریک می توانند این اسیووی الکتریکی را در ایستگاه های شارژ سریع DC با 190 کیلووات قدرت شارژ کنند که طی 10 دقیقه شارژ در چنین ایستگاه هایی، انرژی لازم برای پیمایش 122 کیلومتر مسافت در باتری ها ذخیره می شود. همچنین یک ماژول شارژر با 19.2 کیلووات قدرت نیز برای این خودرو عرضه شده است. همچنین به صورت آپشنال یک شارژر خانگی با 19.2 کیلووات قدرت هم برای لیریک عرضه می شود که سریع ترین شارژری بوده که تا به امروز اجازه نصب در خانه های آمریکا را گرفته و طی هر ساعت شارژ انرژی لازم برای پیمایش 84 کیلومتر مسافت در باتری های این خودرو ذخیره می شود.

کادیلاک لیریک 2023

سخن پایانی

تولید کادیلاک لیریک 2023 از اوایل ساعت 2022 میلادی آغاز می شود. ولی مشتریانی که قصد عرضه مدل First Release این خودرو را دارند به زودی امکان پیش خرید لیریک برای آنها محقق می شود. مدل پایه کادیلاک لیریک برچسب قیمت پایه ای معادل 60 هزار دلار دارد.

منبع motor1
3.3 از 3 رای