اخبار خودرو جهان
2+2 با سقف بازشوی پارچه ای

تصاویر رسمی کابین مرسدس بنز SL 2022

چهارشنبه - ۲۳ تیر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
کابین مرسدس بنز SL

معمولا فضای کابین در خودروهای رودستر محدود هستند؛ ولی مرسدس AMG در نسل جدید SL63 سعی کرده به طرز هوشمندانه ای از این فضا استفاده کند. مرسدس امروز تیزر نسل جدید AMG SL را منتشر کرده و در این عکس ها قادر به مشاهده قسمت هایی از فضای بیرونی و همچنین جزییات کابین این رودستر دو درب جذاب هستیم.

به گزارش خودرونویس، داشبورد عجیب و شلوغ نامتقارن نسل پیشین مرسدس بنز SL در این مدل حذف شده و به جای آن داشبوردی جدید با طراحی مدرن و مینیمال و تا حدودی شبیه به محصولات جدید این کمپانی در مرسدس بنز SL نصب شده است. ولی این طراحی جدید داشبورد و کابین تنها بخشی از ویژگی های مرسدس بنز SL جدید است.

کابین مرسدس بنز SL

لازم به ذکر است که مرسدس AMG SL جدید برای اولین بار پس از سال 1989 و عرضه مدل R129، به صورت 2+2 تولید می شود. قابلیت کاربردی بودن صندلی های ردیف عقب افزایش یافته و امکان نشستن افراد بزرگسال هم در این صندلی ها وجود دارد تا حداقل در مسافت های کوتاه، سفری راحت داشته باشند. برای زمانی که فردی در ردیف عقب نباشد، یک محافظ باد برای آرامش سرنشینان جلو در این خودرو تعبیه شده تا در حالت سقف باز، لذت سواری با این خودرو بیشتر شود.

کابین مرسدس بنز SL

در قسمت میانی کنسول، شاهد نصب یک نمایشگر مرکزی بزرگ با استایلی عمودی مشابه نمونه نصب شده در نسل جدید مرسدس بنز اس کلاس هستیم. ولی این نمونه نصب شده در AMG SL مقداری نسبت به نمونه دیده شده در اس کلاس شکیل تر و خاص تر است. نمایشگر امکان تغییر زاویه و خم شدن به سمت جلو را دارد تا زاویه آن عمودی تر به نظر برسد و بتوان در هوای آفتادی میزان تابش نور خورشید در صفحه نمایشگر را کاهش داد.

کابین مرسدس بنز SL

در پشت غربیلک فرمان هم یک نمایشگر دیجیتالی 12.3 اینچی برای نشان دادن اطلاعات مهم خودرو به راننده نصب شده که اطراف قاب آن یا چرم زیاد تودوزی شده است. نسل جدید مرسدس بنز SL از جدیدترین ورژن سیستم مالتی مدیا و سرگرمی این کمپانی یعنی MBUX بهره می برد.

کابین مرسدس بنز SL

سخن پایانی

مرسدس بنز در این لحظه تنها تصاویر کابین نسل جدید SL را منتشر کرده و انتشار تصاویر استایل بیرونی و مشخصات فنی را به زمانی بعد موکول کرده است. تصاویر جاسوسی منتشر شده تا حدودی استایل آشنای نسل جدید AMG SL را در کنار سقف بازشوی پارچه ای به ما نشان داده اند. انتظار می رود که نسل جدید مرسدس بنز SL در نسخه های مختلفی اعم از SL 43 به عنوان مدل پایه و عقب محرک عرضه شود. همچنین قدرتمندترین مدل این خودرو هم به احتمال زیاد مدل SL 73 بوده که از پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر دو توربوشارژ و سیستم پلاگین هیبریدی بهره گرفته است.

4 از 3 رای

دیدگاه شما چیست؟