طراحی ظاهری چانگان Uni-K

به گزارش خودرونویس، کمپانی چانگان به خوبی از تقاضای زیاد مشتریان در تمام بازارهای جهانی برای خرید اسیووی و کراس اوورهای کوپه شکل آگاه بوده و به همین دلیل Uni-K را مطابق با سلیقه مشتریان طراحی کرده است. چانگان Uni-K دارای طراحی خیره کننده به خصوص در قسمت جلوپنجره و همچنین چراغ های LED روشنایی در روز Y شکل، دستگیره های پاپ آپ الکترونیکی درها و رینگ های 21 اینچی است.

نمای عقب چانگان uni-k

با نگاه به پروفیل جانبی، به سرعت استایل ظاهری برخی از اسیووی های آلمانی به ویژه کراس اوورهای تولید شده توسط گروه خودروسازی فولکس واگن در ذهن تداعی می شود. نمی توان منکر شد که چانگان Uni-K شباهت هایی در استایل جانبی به پورشه کاین کوپه دارد و این شباهت ها با نگاه به پروفیل عقب و لایت بار LED طراحی شده روی درب فضای بار بیشتر هم شده است.

چانگان Uni-K دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4865، 1948 و 1700 میلی متر بوده که باریکتر، کوتاه تر و بلندتر از پورشه کاین کوپه است. یکی دیگر از ویژگی های بارز ظاهری این خودرو، چراغ استاپ ترمز نصب شده در راستای سقف متشکل از دو چراغ LED عمودی است.

نمای جانبی چانگان uni-k

مشخصات فنی چانگان Uni-K

شاید با دیدن چهار خروجی اگزوز بزرگ این کراس اوور کوپه چینی، تصور عملکردی خیره کننده و پیشرانه ای قدرتمند داشته باشید، ولی زیر کاپوت چانگان Uni-K تنها یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر نصب شده است. این پیشرانه قادر به تولید 229 اسب بخار قدرت و 360 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به هر دو محور این خودرو منتقل می شود.

 

سخن پایانی

کمپانی چانگان یکی از قدیمی ترین و بزرگترین خودروسازان چینی است و قصد دارد که کراس اوور کوپه Uni-K را در سه ماه اول سال 2021 میلادی در ابتدا به بازار چین عرضه کند. این کمپانی قصد دارد که Uni-K را با قیمتی در حدود 27 هزار دلار به فروش برساند. چانگان قصد دارد اطلاعات تکمیلی در خصوص این کراس اوور شیک و جذاب را در نیمه دوم ماه نوامبر و همزمان با نمایش در معرض عموم این خودرو در نمایشگاه گوانگژو چین منتشر کند.

 

منبع motor1
4.7 از 3 رای