اخبار خودرو جهان
آغاز تست 26 هزار کیلومتری در آمریکای لاتین

پیکاپ پژو لندترک 2021 برای بازار آمریکا جنوبی معرفی شد

دوشنبه - ۱۰ آذر ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
پژو لندترک 2021

کمپانی پژو با هدف فتح بازارهای نوظهور و در حال توسعه، پیکاپ جدیدی به نام لندترک را راهی این کشورها کرده است. یکی از بازارهای هدف پژو برای عرضه لندترک بازار آمریکایی جنوبی بوده و چند روز پیش پژو عرضه این پیکاپ را در شهر Los Cabos مکزیک آغاز کرده است.

به گزارش خودرونویس، کمپانی پژو از سال 1938 در بازار جهانی پیکاپ ها حضور دارد و اولین محصول این برند فرانسوی در این سگمنت یک نسخه وانت شده پژو 202 بود. پس از جنگ جهانی دوم پژو نسخه وانت 203 و سپس دو سگمنت بالاتر نسخه وانت 403 و 404 و همچنین نسخه وانت پژو 504 را هم وارد بازار جهانی کرد.

نمای عقب پژو لندترک 2021

پژو قصد دارد پیکاپ لندترک را در دو فاز به بازار آمریکا لاتین عرضه کند؛ در فاز اول پژو این خودرو را به بازار کشورهایی مانند مکزیک، اوروگوئه، اکوادور، پاناما، پرو، پاراگوئه، جمهوری دومینیکن، گواتمالا، هائیتی و شیلی عرضه کند. در فاز دوم نیز قصد عرضه این خودرو را به بازار آرژانتین، برزیل و کلمبیا دارد. البته پژو تنها قصد عرضه این خودرو را در آمریکای لاتین نداشته و همانطور که پیشتر اظهار کرده بود می خواد این خودرو را در کشورهای جنوب آفریقا و همچنین برخی از کشورهای آسیایی نیز عرضه کند.

 

پیمایش راهی دراز برای اثبات توانایی لندترک

پژو به منظور نشان دادن توانایی های لندترک، یک سفر 50 روزه به طول 26 هزار کیلومتر را در تاریخ 25 نوامبر از شهر Los Cabos مکزیک آغاز کرد و طی این برنامه قصد سفر به مناطق مختلف قاره آمریکایی جنوبی را داشت. در این لحظه تنها 5 روز از آغاز سفز پژو لندترک گذشته و در ادامه پژو قصد دارد از طریق دریا به اکوادور و سپس جنوبی ترین شهر جهان یعنی اوشویا را دارد. سپس پیش بینی می شود که پژو لندترک در اوایل ماه فوریه سال 2021 به شهر تیرا دل فوگو آرژانتین برسد.

چراغ جلو پژو لندترک 2021

ویژگی های ظاهری و تجهیزات پژو لندترک

پژو به خوبی می داند که با لندترک به سگمنت بسیار پرطرفداری ورود کرده و برای هرچه جذابتر کردن این پیکاپ زبان طراحی جدید خود را در آن اعمال کرده است. بسته به نیاز مشتری صندلی های داخل کابین لندترک می توانند چیدمان های مختلفی را داشته باشند؛ ولی در پرظرفیت ترین حالت این خودرو ظرفیت حمل شش سرنشین را دراد.

کابین پژو لندترک 2021

پژو درون کابین لندترک تجهیزاتی مانند نمایشگر 10 اینچی سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی با درگاه بلوتوث، USB و همچنین قابلیت اتصال به تلفن های همراه هوشمند را لحاظ کرده است. پژو لندترک به سیستم تهویه مطبوع دو نقطه ای، هشدار خروج از خط، کنترل پایین آمدن از تپه، دوربین دید 360 درجه و کنترل چرخش تریلر مجهز شده است.

 

مشخصات فنی پژو لندترک

پژو قصد دارد این پیکاپ را با دو پیشرانه مختلف به بازار جهانی عرضه کند که یکی از آنها یک نیروگاه 1.9 لیتری توربودیزل با 148 اسب بخار قدرت و 350 نیوتن متر گشتاور است. پیشرانه دیگر پژو لندترک یک موتور 2.4 لیتری توربوشارژ بنزینی بوده که قادر به تولید 2.4 اسب بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور است. پیشرانه دیزلی این خودرو با گیربکس شش سرعته دستی کوپل شده، ولی پیشرانه بنزینی قدرتمندتر این خودرو امکان کوپل شدن با گیربکس اتوماتیک شش سرعته را هم دارد.

نمای عقب پژو لندترک 2021

نسخه های پایه پژو لندترک با سیستم انتقال قدرت عقب محرک راهی بازار می شوند، ولی نمونه های مجهزتر این پیکاپ دارای سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک با دو حالت 4H و 4L برای عبور از مسیرهای صعب العبور هست.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟