اخبار خودرو جهان
تغییرات چشمگیر ظاهری همراه با نصب کیت تقویتی برای انواع مدل ها

پورشه کاین با  تیونینگ حرفه ای تک آرت

دوشنبه - ۸ دی ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
پورشه کاین تک آرت

کمپانی تک آرت یکی از برترین و مطرح ترین تیونرها در زمینه ارتقا و شخصی سازی انواع محصولات پورشه است. این شرکت در جدیدترین پروژه تیونینگ خود به سراغ ارتقا پورشه کاین رفته و ضمن اعمال تغییرات هوشندانه در استایل بیرونی و دیزاین کابین، قدرت و گشتاور تولیدی پیشرانه کاین دوست داشتنی را نیز افزایش داده است.

مشخصات فنی پورشه کاین GTS  تک آرت

به گزارش خودرونویس، جدیدترین محصول این کمپانی تیونر یک پاورکیت برای پورشه کاین GTS بوده که نصب آن موجب ارتقا چشمگیری در قدرت و گشتاور این اسیووی اسپرت و لوکس آلمانی می شود. کاین GTS در حالت استاندارد قادر به تولید بیشینه قدرت 454 اسب بخار و بیشینه گشتاور 620 نیوتن متر است. ولی نصب این کیت باعث می شود که بیشینه قدرت تولیدی کاین GTS به 631 اسب بخار و بیشینه گشتاور تولیدی آن به 870 نیوتن متر ارتقا یابد. به عبارت دیگر این کیت موجب می شود که قدرت پیشرانه کاین 177 اسب بخار و گشتاور آن 250 نیوتن متر نسبت به مدل GTS استاندارد افزایش یابد که بسیار خیره کننده است.

نمای عقب پورشه کاین تک آرت

پورشه کاین GTS در حالت استاندارد قادر است طی 4.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت دست یابد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 270 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. ولی این نسخه تیون شده به دست تک آرت با اتکا به پیشرانه قدرتمندتر خود قادر است طی 3.6 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد و بیشینه سرعت قابل پیمایش آن نیز 300 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

 

نصب کیت تقویتی برای سایر مدل های کاین

البته جدا از کاین GTS، کمپانی تیونر تک آرت پکیج تقویتی پیشرانه خود را برای تمامی مدل های کاین نصب می کند که بدین ترتیب مدل هایی مانند پایه، S، E هیبرید و توربو نیز امکان نصب این کیت تقویتی را دارند. مهم تر از همه کمپانی تک آرت قادر است نسخه توربو اس E هیبرید کاین را نیز تیونینگ کند و بیشینه قدرت تولیدی آن را به 740 اسب بخار و بیشینه گشتاور آن را به 1030 نیوتن متر می رساند.

نمای عقب پورشه کاین تک آرت

استایل ظاهری

از آنجایی که پورشه کاین در دو استایل کوپه و معمولی عرضه می شود، این کیت تقویتی روی هر دو مدل بدنه قابل نصب است. همچنین مالکان می توانند برای شخصی سازی کاین خود از بین کیت های بدنه Aerokit کاین یکی را انتخاب کنند. تک آرت یک کاپوت جدید برای کاین طراحی کرده که از جنس فیبر کربن ساخته شده است؛ همچنین این کمپانی اسپلیتری جدید برای زیر سپر جلو، لبه جدید برای اسپویلر سقفی عقب و دیفیوزر جدید و چند قطعه تزیینی دیگر برای آن طراحی کرده است.

کاپوت پورشه کاین تک آرت

همچنین تک آرک رینگ ها با دیزاین های متنوعی را برای کاین عرضه کرده که مشتری بسته به سلیقه خود می تواند از بین رینگ ها با دیزاین کلاسیک تا رینگ های اسپرت تر با دیزاینی تهاجمی را برای کاین خود انتخاب کند. تک آرت همچنین می تواند تریم رنگی دلخواه مشتری را روی برخی از قسمت های رینگ مورد نظر مشتری اعمال کند.

رینگ های موجود در لیست تک آرت برای پورشه کاین همگی آلیاژ فورج بوده و دارای ابعادی تا 23 اینچ هستند که ترکیب رنگ های متنوعی دارند. همچنین امکان نصب اسپیسر در پشت رینگ ها نیز وجود دارد تا فاصله آن از یکدیگر و عرض اکسل خودرو افزایش یابد. پورشه کاین هایی که به سیستم تعلیق بادی مجهز نیستند، امکان نصب فنرهای اسپرت تک آرت را دارند که با نصب آنها ارتفاع خودرو تا 35 میلی متر نسبت به مدل استاندارد کاهش می یابد.

کابین پورشه کاین تک آرت

طراحی کابین

برای افرادی که علاقه دارند دیزاین کابین پورشه کاین خود را نیز خاص و چشمگیر کنند، تک آرت تودوزی چرمی جدید در رنگ ها و طرح های مختلف، غربیلک فرمانی متفاوت، تریم فیبر کربنی، دوخت رنگی تودوزی، بخش های رنگ آمیزی شده را برای کابین این خودرو در نظر گرفته است. همچنین برای افرادی که می خواهند تودوزی خودرویشان چیزی فراتر از چرم باشد، تک آرت یک پارچه پشمی بسیار با کیفیت را برای تودوزی کابین استفاده می کند.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟