تیونینگ
با هدف خشنتر و خاص تر کردن استایل ظاهری صورت گرفت

پورشه تایکان با کیت بدنه RevoZport

یکشنبه - ۷ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
پورشه تایکان تیونینگ revozport

شاید پورشه تایکان یکی از سریع ترین خودروهای الکتریکی قابل خرید در بازار جهانی باشد، ولی استایل آن شاید برای برخی از مشتریان و افراد ساده و فاقد جذابیت خاصی باشد. برای چنین افرادی شرکت RevoZport یک ست کیت بدنه آیرودینامیک با هدف ارتقا جذابیت بصری پورشه تایکان توسعه داده است.

به گزارش خودرونویس، این تیونر اهل هنگ کنگ دو ست کیت بدنه آیرودینامیکی برای پورشه تایکان توسعه داده که یکی تایکان GT-Z و دیگری تایکان Revoluzione نام دارد. این دو کیت بدنه دارای سطوح متفاوتی از میزان تهاجمی بودن ظاهری هستند که مشتریان پورشه تایکان با توجه به سلیقه خود می توانند آنها را سفارش دهند.

 

ویژگی های تایکان Revoluzione

کیت بدنه پورشه تایکان Revoluzione بین این دو کیت ساده تر و شکیل تر است. شرکت RevoZport اظهار کرده که این کیت را برای تورینگ توسعه داده و به همین دلیل استایل ظاهری آن کمتر تهاجمی بوده و بیشینه مسافت قابل پیمایش در حالت شارژ کامل باتریها به دلیل افزایش نیروی رو به پایین تولیدی در سرعت، چندان کاهش پیدا نکرده است.

نمای عقب پورشه تایکان تیونینگ revozport

این کیت بدنه قیمتی معادل 12 هزار دلار دارد که شامل قطعاتی مانند اسپلیتر جلو، باله های سپر جلو، رکاب جانبی، دیفیوزر عقب و اسپویلر عقب با لبه های رو به پایین بوده که تمامی این قطعات به منظور سبک سازی از جنس فیبر کربن ساخته شده اند. مشتریان می توانند به صورت آپشنال رینگ های 22 اینچی 911 GT3 RS با آلیاژ فورج را برای این مدل تایکان نصب کنند.

پورشه تایکان تیونینگ revozport

ویژگی های تایکان GT-Z

از طرف دیگر نسخه GT-Z پورشه تایکان استایل ظاهری خشن تر و تهاجمی تر دارد. البته بیشتر قطعات نصب شده برای این مدل با نسخه Revoluzione مشترک بوده و تنها در طراحی سپر عقب تغییراتی اعمال شده است. شاید بارزترین تغییر اعمال شده در نسخه GT-Z پورشه تایکان اضافه شدن رینگ های توربینی برجسته در جلو هستند که در اولین برخورد جلب توجه می کنند. قیمت کیت بدنه پورشه تایکان GT-Z چیزی معادل 15 هزار دلار اعلام شده است. هر دو کیت بدنه GT-Z و Revoluzione را می توان برای نسخه های 4s، توربو و توربو اس پورشه تایکان سفارش داد.

پورشه تایکان تیونینگ revozport

سخن پایانی

شرکت RevoZport چند سالی است که مشغول توسعه کیت بدنه و تیونینگ خودروهای مطرح دنیاست. این شرکت به طراحی کیت های بدنه آیرودینامیک برای خودروهای لاکچری و ابرخودروها شهرت دارد. از جمله مطرح ترین پروژه های اجرا شده توسط این شرکت می توان به فراری لافراری Revoluzion در سال 2019 اشاره کرد که که این ابرخودرو را به مدل FXX K Evo با قابلیت تردد در خیابان تبدیل کرده بود. همچنین این شرکت در حال توسعه کیت بدنه برای محصولات الکتریکی مختلف کمپانی تسلا است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟