طراحی ظاهری هیوندای کرتا 2022

به گزارش خودرونویس، هیوندای کرتا بروزرسانی شده در نمایشگاه بین المللی اندونزی چهره جدید خود را نشان داده و هیوندای قصد دارد که برای ابتدا این خودرو را به بازار اندونزی عرضه کند. بارزترین تغییرات اعمال شده در چهره کرتا جدید مربوط به پروفیل جلو بوده که شاهد نصب جلوپنجره جدید با دیزاین برجسته هستیم که چراغ های اصلی جلو نیز درون این جلوپنجره به صورت یکپارچه جانمایی و طراحی شده اند؛ دقیقا مشابه همین طراحی را در نسل جدید هیوندای توسان هم مشاهده کرده بودیم.

نمای عقب هیوندای کرتا 2022

همچنین سپر جلو نیز بروزرسانی هایی نسبت به مدل قبلی کرتا به خود دیده و یک تریم نقره ای درون آن طراحی شده که یک المان X بزرگ را با قسمت کرومی بالایی پروفیل جلو پدید آورده است. تغییرات در نمای عقب نسبت به قسمت جلو به مراتب کمتر هستند و شاهد یک قسمت اضافی در گوشه درونی چراغ های عقب هستیم. قسمت پایینی سپر عقب نیز بروزرسانی شده تا با طراحی سپر جلو هماهنگی داشته باشد. در قسمت زیرین سپر عقب یک نوار باریک هم رنگ بدنه درست مشابه سپر جلو طراحی شده است.

هیوندای کرتا 2022

باید اشاره کنیم که این نسخه رونمایی شده هیوندای کرتا ویژه بازار اندونزی بوده و ممکن است نسخه قابل عرضه در بازار روسیه و برزیل مقداری از نظر ظاهری تفاوت داشته باشند.

کابین هیوندای کرتا 2022

طراحی کابین

درون کابین هیوندای کرتا 2022 یک نمایشگر 10.25 اینچی دیجیتالی در پشت فرمان جایگزین نمایشگر 7 اینچی دیجیتالی مدل قبل شده است. بسته به تریم سفارش داده شده به صورت استاندارد یا آپشنال می توان سیستم صوتی Bose با هشت بلندگو با نمایشگر هشت اینچی لمسی با اندروید اتو و اپل کار دیسپلی را روی این خودرو سفارش داد. از دیگر تجهیزات هیوندای کرتا 2022 می توان به سانروف برقی دو حالته، نورپردازی داخل کابین، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز اضطراری خودکار و … اشاره کرد.

کابین هیوندای کرتا 2022

مشخصات فنی هیوندای کرتا 2022

نسخه عرضه شده به بازار اندونزی هیوندای کرتا به یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی چهار سیلندر مجهز شده که قادر به تولید 115 اسب بخار قدرت است. نیروی تولیدی این پیشرانه توسط یک گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک CVT به چرخ های جلو منتقل می شود. در حال حاضر خبری از عرضه نسخه تمام چرخ محرک برای هیوندای کرتا نیست.

پیشرانه هیوندای کرتا 2022

منبع motor1
5 از 2 رای