تغییرات هیوندای سانتافه XRT 2022

به گزارش خودرونویس، تریم XRT صرفا یک پکیج ظاهری بوده و تفاوت فنی با سایر مدل های هیوندای سانتافه ندارد. نسخه XRT سانتافه دارای استایلی آفرودی تر نسبت به مدل های دیگر این خودرو بوده و این تغییرات شامل تریم مشکی در قسمت پایینی سپر جلو و عقب، جلوپنجره مشکی ماتریال کاورهای مشکی رنگ آینه ها و ریل های مشکی رنگ نصب شده روی سقف هستند. در ادامه تغییرات ظاهری سانتافه XRT می توان به صفحه های محافظ خاکستری تیره رنگ جلو و عقب، ضربه گیرهای جانبی روی درب ها، رکاب جانبی جدید و رینگ های 18 اینچی ویژه این خودرو اشاره کرد. هیوندای مطلبی در خصوص تغییرات اعمال شده درون کابین این خودرو اعلام نکرده است.

نمای عقب هیوندای سانتافه XRT 2022

مشخصات فنی هیوندای سانتافه XRT 2022

هیوندای به طور کلی پیشرانه های قابل نصب روی نسخه های 2022 سانتافه را تغییر داده است. این خودروساز موفق کره ای پیشرانه 2.3 لیتری و 2 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر نسخه های 2021 سانتافه را بازنشست کرده و از دو پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر یکی به صورت تنفس طبیعی و دیگری به صورت توربوشارژ بهره گرفته است. پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی سانتافه 2022 قادر به تولید 191 اسب بخار قدرت و 246 نیوتن متر گشتاور است. پیشرانه 2.5 لیتری توربوشارژ این خودرو هم قادر به تولید 277 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور است. هر دو پیشرانه به منظور انتقال قدرت با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک کوپل شده اند.

نمای جانبی هیوندای سانتافه XRT 2022

هیوندای علاوه بر این دو پیشرانه، در حال توسعه یک سیستم هیبریدی برای سانتافه بوده که به زودی این نسخه الکتریکی سازی شده را رونمایی می کند.

کابین هیوندای سانتافه XRT 2022

نسخه XRT سانتافه فضای خالی موجود در بین مدل های این کراس اوور کره ای را پر کرده است. این خودرو بین مدل SEL با قیمت 29 هزار دلاری و نسخه لیمیتد 39 هزار دلاری قرار می گیرد. هیوندای سانتافه XRT در دو صورت جلو محرک و تمام چرخ محرک راهی بازار می شود که قیمت نسخه جلو محرک آن 32 هزار و 300 دلار است. قیمت نسخه تمام چرخ محرک هیوندای سانتافه 2022 هم 34 هزار دلار اعلام شده است.

 

منبع Motor1
5 از 2 رای