طراحی ظاهری

به گزارش خودرونویس، درست همانند خودروهای الکتریکی متعددی که در این مدت به بازار چین عرضه شده اند، هونگچی E111 EV نیز دارای طراحی شاخصی بوده که همین موضوع سبب شده این خودرو نسبت به سایر خودروها در جاده متمایز باشد. طراحی پروفیل جلوی این خودرو به لطف چراغ های LED روشنایی در روز منحنی گون قطعا یکی از جذاب ترین قسمت های بیرونی هونگچی E111 محسوب می شود. چراغ های اصلی جلو در زیر چراغ های روشنایی در روز و درون سپر جانمایی شده اند.

هونگچی e111

از آنجایی که هونگچی E111 خودرویی الکتریکی است، دارای جلوپنجره ای مصنوعی و بسته مانند سایر خودروهای الکتریکی است؛ مانند سایر محصولات هونگچی، این خودرو دارای یک المان خطی قرمز براق در سرتاسر طول کاپوت است.

 

طراحی کابین

یکی از ویژگی های کلیدی کابین هونگچی E111، نمایشگر بسیار بزرگ مستطیلی شکل نصب شده در مرکز کابین بوده که در میان داشبورد نصب شده است. این خودروی الکتریکی دارای نمایشگر دیجیتالی پشت فرمان، غربیلک فرمانی اسپرت و شیفتر دنده ای بزرگ است.

کابین هونگچی e111

با توجه به تصاویر موجود از صندلی های ردیف دوم هونگچی E111 و کف خودرو، مشخص است که سرنشینان در این قسمت کابین فضای پا بسیار زیادی در اختیار دارند. همچنین دو جالیوانی در کنسول میانی صندلی های ردیف عقب این خودرو به همراه کنترل های متعدد برای تنظیم صندلی ها و احتمالا سیستم تهویه مطبوع در این قسمت دیده می شود.

کنسول عقب هونگچی e111

مشخصات فنی هونگچی E111 EV

به گفته وب سایت Car News China، هونگچی E111 EV روی پلتفرمی جدید ویژه خودروهای الکتریکی توسعه یافته است. این خودرو دارای یک موتور الکتریکی با قدرت 190 اسب بخار بوده که نیروی خود را از پک باتری که ظرفیت آن اعلام نشده دریافت می کند. ولی هونگچی اظهار کرده که E111 EV در حالت شارژ کامل قادر است بیشینه مسافتی معادل 450 کیلومتر را تحت سیکل NEDC طی کند.

منبع CarScoops
5 از 1 رای