اخبار خودرو جهان
خانه سیار 4 متری!

هوندا N-Van کمپر

شنبه - ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
هوندا N-van کمپر

هوندا N-Van  و سایر خودروهای سگمنت Kei بازار ژاپن از جمله محصولاتی بوده که در کمتر بازار جهانی نمونه آنها دیده می شود، ولی به دلیل ابعاد کوچک و ویژگی هایی که همگی در یک پکیج کوچک قرار داده شده اند، جذابیت بالایی دارند. هوندا همچنان در حال معرفی نسخه های مختلفی از این ون سوپرمینی N-Van بوده و به تازگی نسخه کمپر این خودرو را نیز معرفی کرده است.

به گزارش خودرونویس، این کمپر جدید که بر پایه هوندا N-Van توسعه یافته با وجود ابعاد بسیار کوچکی که دارد، برای یک شب اقامت در طبیعت کاملا مناسب است. هوندا N-Van کمپر تنها یکی از چندین خودرویی بوده که در فستیوال Feeld Good به نمایش گذاشته شده است.

هوندا N-van

ویژگی های هوندا N-Van کمپر

هوندا اطلاعات تازه ای از این محصول خود منتشر کرده و دارای تمام تجهیزاتی بوده که برای یک شب اقامت بیرون از منزل به آن نیاز دارید. هوندا اظهار کرده که کابین N-Van برای استفاده راحت تر به منظور قرار دادن بار طراحی شده و یک تشک بادی که توسط شرکت White House طراحی شده در قسمت سرنشین این خودرو باز می شود تا فضای خواب برای یک نفر تامین شود. یکی دیگر از ویژگی های جذاب این کمپر بسیار کوچک، سایبان جمع شونده ای بوده که یک فضای جذاب و بزرگ برای قسمت ورودی به کابین کمپر و محل استراحت ایجاد می کند. همچنین درب بزرگ عقب را هم می توان برای استفاده بیشتر از هوای آزاد باز گذاشت. همچنین یک میز کوچک نیز برای قرار دادن اشیا و وسایل برای این کمپر طراحی شده که می توان آن را بیرون کابین قرار داد.

هوندا N-van

نسخه کمپر N-Van تا حد زیادی نسبت به سایر مدل های این ون مانند N-Van موبایل کافه که توسط هوندا در سال جاری رونمایی شده بودند، متفاوت است. در نسخه موبایل کافه هوندا هرچیزی که برای تهیه نوشیدنی نیاز دارید را تعبیه کرده و بدنه ای شبه استیل، سایبان قرمز و سفید و یک تابلو برای منو این خودرو طراحی کرده است. هرچند هر دو مدل مقداری عجیب و بلندپروازانه به نظر می رسند، ولی یقینا این نسخه کمپر هوندا N-Van به مدل تولیدی تبدیل می شود.

هوندا N-van موبایل کافه

سخن پایانی

سگمنت خودروهای Kei کار ژاپن شامل محصولاتی با طول کلی کمتر از 4 متر بوده که همگی خودروهایی اقتصادی، ارزان قیمت و مقرون به صرفه با کاربری های جالب هستند. هرچند چنین خودروهایی مانند هوندا N-Van به سلیقه بسیاری از مشتریان از سایر بازارهای جهانی بیش از حد کوچک به نظر می آیند، ولی ژاپن تمام تلاش خود را می کند تا توجه مشتریان در بازارهایی به جز کشور خود را به چنین خودروهایی جلب کند. به طور کلی Kei Car سگمنتی خاص و منحصر به فرد در بازار ژاپن بوده که خودروهایی با استایل خاص و کاربری عجیب در بین آنها دیده می شود.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟