اخبار خودرو جهان
همزاد نسل جدید سیویک

هوندا اینتگرا 2022 رونمایی شد

یکشنبه - ۱۱ مهر ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
هوندا اینتگرا 2022

در ماه آگوست بود که بازوی لوکس هوندا یعنی آکورا در خبر خوشحال کننده ای اعلام کرد که قصد دارد نام اینتگرا را بار دیگر زنده کند؛ ولی کمپانی مادر یعنی هوندا زودتر از آکورا اقدام به زنده کردن این نام محبوب در قالب یک خودروی تولیدی کرد. این خودرو هوندا اینتگرا 2022 نام دارد که یک سدان کامپکت ویژه بازار چین بوده که بر پایه نسل یازدهم خوندا سیویک توسعه یافته است.

به گزارش خودرونویس، این خودرو توسط جویت ونچر Guangqi هوندا در چین توسعه یافته و قرار است که اینتگرا در شهر گوانگژو چین مونتاژ شود؛ این در حالی بوده که هوندا سیویک در کارخانه دیگری که برای جوینت ونچر دانگ فنگ هونداست در شهر ووهان مبدا ویروس نحس کرونا، مونتاژ می شود. هوندا اینتگرا 2022 و هوندا سیویک 2022 تا حد زیادی یکسان و شبیه به هم هستند؛ ولی این نسخه اینتگرا به لطف چراغ های LED باریکتر ماتریکس و جلوپنجره بزرگتر با مش بندی لانه زنبوری شکل، استایل جذابتری نسبت به سیویک دارد.

هوندا اینتگرا 2022

تفاوت میان هوندا اینتگرا و سیویک 2022 در نمای عقب هم مشهود بوده و چراغ های LED در این قسمت دارای طراحی پویاتری هستند و مساحت کمتری از درب صندوق عقب را اشغال کرده است. وجود دو خروجی اگزوز و یک اسپویلر ساده در لبه صندوق عقب استایل جوان پسندانه ای به این هوندا اینتگرا بخشیده است. همچنین یک دیفیوزر نمایشی در پروفیل عقب طراحی شده که درون آن چراغ مه شکن نیز جانمایی شده است. همچنین رنگ های جذابی مانند آبی Emerald و زرد Fiery باعث تمایز این مدل از سیویک معمولی شده اند. همچنین برای هوندا اینتگرا می توان رینگ های جدیدی سفارش داد که تا 18 اینچ قطر دارند.

اگزوز هوندا اینتگرا 2022

مشخصات فنی هوندا اینتگرا 2022

در این لحظه هیچ تصویری از کابین هوندا اینتگرا 2022 منتشر نشده؛ ولی انتظار می رود که دیزاین کابین تا حد بسیار زیادی با نسل جدید هوندا سیویک 2022 مشترک باشد. پیشرانه های قابل نصب روی این خودرو نیز در حال حاضر اعلام نشده اند، ولی وجود نشان توربو 240 روی درب صندوق عقب می تواند به این معنا باشد که هوندا اینتگرا 2022 از یک پیشرانه با 240 نیوتن متر گشتاور بهره می برد که این دقیقا همان انجین 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ نصب شده روی سیویک بوده که قادر به تولید 180 اسب بخار قدرت بوده و برای انتقال قدرت به یک گیربکس اتوماتیک CVT متکی است. البته هوندا اینتگرا 2022 مانند سیویک هاچبک جدید با یک گیربکس دستی شش سرعته نیز به بازار عرضه می شود.

هوندا اینتگرا 2022

سخن پایانی

هوندا قصد دارد که اینتگرا 2022 را تا پیش از پایان سال جاری به بازار جهانی عرضه کند و برای آن برچسب قیمتی هنوز اعلام نکرده است. از طرفی دیگر آکورا اینتگرا که یک خودروی لیفتبک پنج درب بوده قرار است که در سال 2022 رونمایی شود.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟