اخبار خودرو ایران
اولین فروشگاه لوازم خودرو در خاورمیانه

هایپرکار رسما افتتاح شد

شنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۰
خواندن 4 دقیقه
افتتاحیه هایپرکار

امروز هایپرکار اولین فروشگاه لوازم خودرو و مرکز خدمات خودرویی در خاورمیانه به لطف همکاری گروه صنعتی ایران روور و نیروی انتظامی تهران بزرگ ناجا افتتاح شد.

به گزارش خودرونویس، گروه صنعتی ایران روور با هدف برطرف کردن حلقه مفقوده میان تولید کننده قطعات یدکی، اکسسوری، مصرفی و بدنه خودرو با مصرف کننده، اقدام به راه اندازی اولین هایپرمارکت لوازم خودرو در خاورمیانه کرده است. هدف ایران روور از این اقدام، عرضه محصولاتی با کیفیت به مشتریان با قیمتی پایینتر از بازار است.

هایپرکار ایران روور

***به روزرسانی در 12 تیرماه*** در حالی که مجموعه هایپرکار در تاریخ بیستم خرداد ماه افتتاح شده بود، ولی آغاز به کار رسمی این مجموعه از روز گذشته پس از افتتاح رسمی توسط عباس رمضانی مالک مجموعه هایپرکار و ایران روور صورت گرفت و از امروز این مجموعه پذیرای مشتریان خواهد بود.

هایپرکار

دلیل پایینتر بودن قیمت قطعات در هایپرکار، حذف واسطه های بسیاری بوده که تا به امروز در زنجیره خرید یک قطعه وجود داشت. ایران روور ادعا کرده که در مجموعه هایپرمارکت قطعات عرضه شده چیزی در حدود 20 تا 30 درصد ارزان تر از سطح بازار هستند. همچنین قطعات در ایران روور محدود به یک برند و یک خودرو نبوده و در مجموعه هایپرکار قطعات یدکی و ظاهری انواع خودروهای داخلی و وارداتی موجود بوده و از یک قطعه چندین برند با سطح قیمتی مختلف وجود دارد.

هایپرکار

مزیت رقابتی خرید از ایران روور حضور یک راهنما در کنار مشتریان بوده که آنها را نسبت به قطعات یدکی مختلف و تفاوت برندهای مختلف و مزایا و معایت هریک آگاه می سازد تا مشتری نسبت به خرید خود اطمینان حاصل کند.

رمضانی ایران روور

تاریخچه گروه صنعتی ایران روور

فرهاد رمضانی مدیرعامل و عضو هیات مدیره این گروه اظهار کرد که ایران روور در سال 1339 پایه ریزی شده که در جال حاضر پنج شرکت زیرمجموعه ایران روور بوده و چیزی در حدود 400 پرنسل را بکاگیری کرده است. رمضانی اظهار کرد که ایران روور در مجموعه هایپرکار چیزی در حدود 150 پرنسل در حال حاضر دارد که قرار است تمامی این افراد از فرزندان کارمندان نیروی انتظامی باشند. رمضانی اشاره کرد که در آینده تعداد افراد شاغل در هایپرکار به 400 نفر افزایش پیدا خواهد کرد.

هایپرکار

از جمله مزیت های خرید از هایپرکار، حذف واسطه ها به منظور پایینتر آوردن قیمت محصول بوده و قطعه ساز و تولید کننده قادر است محصول خود را به صورت مستقیم قیمت گذاری کند و مشتری هم با مشاهده محصولات مشابه و قیمت های مختلف، قطعه مورد نظر خود را خریداری می کند.

سردار رحیمی

هایپرکار در مجموعه ای با وسعت 14 هزار مترمربع شامل فضای تعمیرگاهی، فروشگاه و انبار قطعات افتتاح شده که این فضا توسط نیروی انتظامی تهران در خیابان معلم خیابان مرودشت در اختیار ایران روور قرار داده شده است. به لطف همین همکاری نیروهای مسلح با ایران روور، این شرکت متعهد شده که 150 نفر از فرزندان کارمندان نیروهای مسلح را در این مجموعه استخدام کند و  اهدا کارت های اعتباری به ارزش 20 تا 30 میلیون و همچنین تخفیف های ویژه و ارائه خدمات به صورت اقساطی را برای پرنسل نیروی انتظامی در برنامه دارد.

هایپرکار

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران در حاشیه مراسم افتتاح هایپرکار افزود: راه پیشرفت کشور نگاه به درون و توجه به درون است. وی اشاره کرد که هایپرکار متعهد به عرضه اجناس با قیمت مناسب و با کیفیت بالا بوده و رعایت همین دو مورد زمینه موفقیت این مجموعه را فراهم می کند.

هایپرکار

رمضانی مدیرعامل ایران روور اظهار کرد که قرار است تا پایان سال 1400 سه شعبه دیگر از هایپرکار در تهران در مناطقی از قبیل پاسداران، جاده مخصوص و جنوب تهران و همچنین 12 شعبه در سایر شهرهای کشور افتتاح شود. همچنین در نزدیکی هر یک از شعب هایپرکار، مراکز کوییک سرویس به منظور ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی خواهند شد.

4.5 از 14 رای

دیدگاه شما چیست؟

سایر دیدگاه ها

  • عرفان میگونی | 3 آبان 1401 - 2:33 ب.ظ

    فوق العاده مجموعه خوب و بی نظیری بود پرسنل واقعا زحمت کش و خوش برخوردی داشتند حتما پیشنهاد میکنم بازدید بفرمایید
    تشکر ویژه دارم از بچه های فنی مجموعه بزرگ هایپرکار