اخبار خودرو جهان
800 اسب بخار قدرت و 1627 نیوتن متر گشتاور!

هامر H1 با تیونینگ بی نظیر Mil Spec

یکشنبه - ۲۴ اسفند ۱۳۹۹
خواندن 4 دقیقه
هامر M1-R Mil Spec

شرکت Mil-Spec طی سال های اخیر پکیج های تقویتی و شخصی سازی بسیار خاص و جذابی را برای هامر H1 توسعه داده است؛ آخرین پروژه این شرکت هم M1-R نام دارد که دارای کابین و تجهیزات داخلی بسیار جذاب، استایل ظاهری چشمگیر و خاص، رنگ های متنوع بیرونی و کوهی از قدرت در زیر کاپوت است.

کابین هامر H1 Mil-Spec

به گزارش خودرونویس، همانند تمامی پروژه های کمپانی Mil-Spec، این پروژه هم بر پایه یک دستگاه هامر H1 قدیمی توسعه یافته است. طراحی کابین این نسخه شخصی سازی شده به طور کامل دگرگون شده و این کمپانی ادعا کرده که این لوکس ترین و مجلل ترین کابین در بین تمامی هامر H1های تیون شده تا به امروز است. تمامی قسمت های پلاستیکی کابین با روکش چرمی تودوزی شده اند که این شامل غربیلک فرمان و کنسول میانی این خودرو هم می شود. با به روزرسانی ساختار الکترونیکی هامر H1، یک شیفتر دنده الکترونیکی، ترمز پارک برقی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه خودکار و سیستم صوتی با استاندارد نیرو دریایی به این خودرو اضافه شده است.

کابین هامر M1-R Mil Spec

تقریبا تمام قسمت های کابین با پارچه با چرم با کیفیت ناپا پوشانده شده است. با این وجود کابین هامر M1-R Mil-Spec هنوز ذات خشن خود را حفظ کرده و یک کنسول میانی بسیار بزرگ و عریض سرنشینان سمت چپ و راست را از یکدیگر جدا می کند. روی داشبورد صاف و ساده این خودرو هم نشانگرهای رایج در تمام خودروها دیده می شود. به طور کلی هامر M1-R Mil Spec یک آفرودر بسیار خشن و قدرتمند چهار نفره بوده که بی شک چند پله نسبت به هامر H1 استاندارد راحت تر شده است.

کابین هامر M1-R Mil Spec

مشخصات فنی هامر H1 Mil Spec

سرنشینان با این خودرو می توانند به مراتب سریع تر هامر H1 استاندارد سفر کنند. قلب تپنده این هیولای تنومند یک پیشرانه 6.6 لیتری توربو دیزل هشت سیلندر قرار دارد که بلوک سیلندر آن با هدف استخراج توان بیشتر از نو باز طراحی شده است. این پیشرانه حال قادر به تولید 500 اسب بخار قدرت و بیشینه گشتاور 1356 نیوتن متر است! اگر به این سطح از قدرت اکتفا نمی کنید، Mil Spec یک نسخه قدرتمندتر از این پیشرانه را هم توسعه داده که قادر به تولید قدرت باورنکردنی 800 اسب بخار و کوهی از گشتاور معادل 1627 نیوتن متر است!

پیشرانه هامر M1-R Mil Spec

این نیروی خیره کننده توسط گیربکس اتوماتیک آلیسون 1000 T6 به هر چهار چرخ این هیولا منتقل می شود. این نسخه تیون شده هامر H1 به سیستم تعلیق Rod Hall مجهز شده است. برای اینکه با این هامر تنومند از روی سایر خودروها رد نشوید، به صورت آپشنال یک سیستم ترمز قدرتمندتر با کالیپرهای شش پیستونه Wilwoods برای آن نصب می شود تا با فشار کم روی پدال ترمز بتوانید کوهی از آهن را متوقف کنید.

نمای عقب هامر M1-R Mil Spec

استایل ظاهری هامر M1-R Mil Spec

در خصوص طراحی بیرونی رنگ زرد جیغی که از نسخه اصلی هامر H1 برگرفته شده بسیار جلب توجه می کند. چراغ های LED جلو و عقب به صورت استاندارد روی این خودرو نصب شده اند؛ این کمپانی اکسسوری های مختلفی از نوع پروژکتورهای LED، وینچ، لوله کشی اطراف بدنه، فندرهای اضافی و … را روی هامر H1 نصب می کند. همچنین برای این خودرو رینگ های 20 اینگی Black Rhino با تایرهای آفرودی نصب شده است.

هامر M1-R Mil Spec

سخن پایانی

همانطور که تصور می شد، چنین خودرویی با این سطح باورنکردنی قدرت و این تجهیزات ارزان نیست. هامر M1-R که تصویر آن را در این پست مشاهده می کنید قیمتی معادل 412 هزار دلار دارد که به گفته Mil Spec به سفارش یک مشتری به خصوص توسعه یافته است.

5 از 1 رای

دیدگاه شما چیست؟