به گزارش خودرونویس، خوشبختانه شرایط در بسیاری از کشورها به لطف تزریق واکسن در حال بهبودی است و مردم جهان امیدوار هستند که به زندگی عادی خود باز گردند. برگزارکنندگان نمایشگاه خودرو ژنو هم نور امیدی را در انتهای این مسیر می بینند و چراغ سبز برگزاری این رویداد مهم خودرویی را در سال 2022 داده اند. البته همه چیز مثل سابق نخواهد بود؛ ولی این خبر بدی نیست.

 

نمایشگاه ژنو 2022

در ابندا باید اظهار کنیم که قرار است نمایشگاه خودرو ژنو 2022 در بین 19 تا 27 فوریه سال 2022 برگزار شود و روز خبری این رویداد خودرویی در 17 و 18 فوریه 2022 برگزار می شود. تا به امروز همواره نمایشگاه خودرو ژنو در روزهای اولیه ماه مارس برگزار می شد؛ ولی شاید به دلیل تدابیر برای ضد همه گیری و سایر عوامل تاثیرگذار، تصمیم به برگزاری زودتر این رویداد خودرویی گرفته شده است.

شرکت ها و خودروسازانی که علاقه به داشتن غرفه در نمایشگاه ژنو 2022 دارند، تا اواسط جولای فرصت دارند که ثبت نام کنندکه همین موضوع نشان دهنده یک تحول جذاب در روند برگزاری نمایشگاه ژنو است که تفاوتی اساسی با گذشته پیدا کرده است. در این لحظه برگزار کنندگان نمایشگاه ژنو از بیان جزییات بیشتر در خصوص این رویداد خودداری کرده و تایید کرده اند که همه چیز به شرایط ویروس کرونا و وضعیت همه گیری در ماه فوریه بستگی دارد.

ساندرو مسکویتا مدیرعامل سازمان برگزاری نمایشگاه ژنو اظهار کرد که با ارسال بسته های پیشنهادی برای غرفه داران، ما رسما برنامه ریزی برای برگزاری نمایشگاه ژنو 2022 را آغاز کرده ایم. وی در ادامه بیان کرد که ما بی صبرانه منتظریم که ایده خود را برای برگزاری این رویداد مهم خودرویی با شرکت ها و همچنین عموم در میان بگذاریم. ما به شدت امیدواریم که وضعیت سلامت جامعه و شرایط همه گیری ویروس کرونا به ما این اجازه را بدهد که پس از دو سال این رویداد خودرویی را زنده کنیم.

 

 

منبع motor1
5 از 2 رای