اخبار خودرو ایران
از سوم تا ششم آذرماه در محل جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار می شود

حضور بیش از 20 خودروساز در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401

یکشنبه - ۲۲ آبان ۱۴۰۱
خواندن 4 دقیقه
نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 (1)

شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 پس از سه سال وقفه قرار است در تاریخ سوم تا ششم آذرماه برگزار شود. در همین خصوص جلسه ای صبح امروز به منظور اعلام برنامه ها و رویدادهای نمایشگاه خودرو اصفهان با حضور مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان و خبرنگاران تخصصی صنعت خودرو برگزار شد.

به گزارش خودرونویس، شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 قرار است که از سوم تا ششم آذرماه برگزار شود. امیرحسین طحانیان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد که نمایشگاه خودرو در این شهر پس از سه سال وقفه در حال برگزاریست. وی در خصوص این رویداد مهم خودرویی گفت که نمایشگاه خودرو اصفهان یکی از بروزترین نمایشگاه های کشور به لحاظ زیرساخت و محل برگزاریست و از آن به عنوان ویترین صنعت خودروی کشور یاد کرد.

نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 (1)

طحانیان مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان در صحبت های خود بیان کرد که هدف از برگزاری این نمایشگاه ایجاد تعامل میان مردم و خودروسازان و شرکت های فعال در صنعت خودرو بوده و حال اصفهان پایتخت فرهنگ و هنر ایران میزبان یکی از بزرگترین رویدادهای خودرویی کشور است. طحانیان در ادامه صحبت های خود بیان کرد که بیش از 20 شرکت تولید کننده خودرو که شامل تمام شرکت های معتبر فعال در این حوزه هستند در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 حضور خواهند داشت و قرار است که جدیدترین محصولات خود را در این رویداد خودرویی مهم به نمایش بگذارند.

نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 (1)

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد که این شهر به پایتخت فرهنگ، تاریخ و هنر ایران شهرت دارد و جزو 10 شهر تاریخی و فرهنگی دنیاست. وی همچنین تاکید کرد که موقعیت جغرافیایی اصفهان موجب شده که بیش از 20 درصد صنعت ایران در این شهر فعالیت داشته باشد و این جهت اصفهان را باید یک کلانشهر اقتصادی دانست.

فضای جدید نمایشگاه بین المللی اصفهان که نمایشگاه خودرو 1401 هم در آن برگزار می شود، در سال 1399 افتتاح شده که در زمینی به مساحت 47 هکتار بنا شده و دارای 20 هزار متر سالن سرپوشیده است. نمایشگاه های موفقی که در این محل طی سالهای گذشته برگزار شده اند، زیرساخت خوب و توانمند اصفهان را جهت برگزاری نمایشگاه خودرو بین المللی نشان داده اند.

با توجه به اینکه نمایشگاه خودرو اصفهان پس از یک وقفه سه ساله در آذر 1401 برگزار می شود، حضور در این رویداد خودرویی برای شرکت های خودروسازی اهمیت زیادی دارد. تقریبا تمام شرکت های خودروسازی اعم از دولتی و خصوصی در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 حضور دارند که از جمله آنها می توان به ایران خودرو، سایپا، زامیاد، کرمان موتور، مدیران خودرو، فردا موتور و فردا دیزل، آرین پارس موتور و آرین دیزل، دیار خودرو، شایان دیزل و شایان یدک، گروه بهمن با تمام زیرمجموعه ها و پیلسان اشاره کرد.

نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 (1)

طحانیان اظهار کرد که از 10 استان در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 حضور پیدا کرده اند و تمام برنامه ریزی ها برای برگزاری هرچه بهتر و بی نقص تر این رویداد انجام شده است.

 

رونمایی از محصولات جدید در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401

علی عاجزی اظهار کرد که در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 قرار است که پنج یا شش خودروی جدید رونمایی شود. شانزدهمین دوره نمایشگاه خودرو اصفهان از سوم تا ششم آذرماه برگزار می شود و ساعت بازدید از نمایشگاه برای عموم از 15 تا 21 اعلام شده است. روز پنج شنبه سوم آذر پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه خودرو اصفهان از ساعت 10 صبح بازدید برای خبرنگاران بوده و پس از آن بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد می شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان اظهار کرد که با توجه به حضور صنایع بزرگی همچون فولاد در اصفهان، قطعه سازان بزرگی در این شهر حضور دارند. اما با توجه به اینکه نمایشگاه قطعات خودرو از نمایشگاه خودرو جدا شده، در این رویداد قطعه سازان حضور پیدا نکرده و صرفا شاهد حضور خودروسازان هستیم و خودروسازان تنها بخشی از زنجیره تامین خود را معرفی خواهند کرد. طحانیان اظهار کرد که 80 درصد خودروسازان حاضر در نمایشگاه اصفهان 1401 شرایط فروش ویژه نمایشگاهی و تخفیف خواهند داشت که این قطعا برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه جذاب خواهد بود.

همچنین نشست های خبری متعددی در نمایشگاه خودرو اصفهان با موضوع بررسی مشکلات صنعت خودرو برگزار خواهد شد. طحانیان اظهار کرد که فرصتی برای تست درایو محصولات خودروسازان حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان 1401 ایجاد شده است.

5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟