مشخصات فنی احتمالی ب ام و سری 2 اکتیو تورر

به گزارش خودرونویس، ب ام و بلاگ گزارش داده که نسل جدید سری 2 اکتیو تورر ممکن است به یک پیشرانه پلاگین هیبریدی قدرتمند با نام 230xe مجهز شود. ظاهرا قرار است که این نسخه جانشین نسخه 225xe شود. این سیستم پلاگین هیبریدی از یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ تشکیل شده که در کنار آن یک موتور الکتریکی هم نصب شده است. بیشینه قدرت مجموع این سیستم 270 اسب بخار اعلام شده که اگر چنین باشد قدرتمندترین نسل جدید این مینی ون خواهد بود.

نمای عقب ب ام و سری 2 اکتیو تورر

در این لحظه چیز زیادی در خصوص نسل جدید سری 2 اکتیو تورر پلاگین هیبرید در دسترس نیست؛ ولی یقینا نسبت به نسخه فعلی قدرتمندتر خواهد بود. جهت یادآوری بیان می کنیم که نسخه 225xe فعلی از یک پیشرانه 1.5 لیتری سه سیلندر توربوشارژ و یک موتور الکتریکی بهره گرفته که قادر به تولید 224 اسب بخار قدرت است. این پیشرانه برای انتقال قدرت با یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک کوپل شده که حدس می زنیم یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته جای آن را در این مدل جدید پر کند.

ب ام و سری 2 اکتیو تورر

وب سایت ب ام و بلاگ اظهار کرده که نسل جدید سری 2 اکتیو تورر در ابتدای زمین عرضه با چهار پیشرانه مختلف قابل سفارش است. این شامل سخ نسخه بنزینی به نام 218i بوده که قادر به تولید 155 اسب بخار قدرت، نسخه 220i با 178 اسب بخار قدرت و نسخه 223i با 200 اسب بخار قدرت بوده که هر دو مدل آخر دارای سیستم هیبریدی ملایم هستند. این خودرو دارای یک مدل دیزلی به تام 218d هم بوده که از یک پیشرانه 148 اسب بخاری بهره می برد.

نمای جانبی ب ام و سری 2 اکتیو تورر

استایل ظاهری سری 2 اکتیو تورر 2022

از نظر ظاهری ب ام و سری 2 اکتیو تورر جدید دارای استایل خشن تری نسبت به نسخه پیشین است. با توجه ابعاد بزرگتری که این نسل نسبت به نسخه پیشین دارد، انتظار می رود که این مینی ون جایگزین نسخه گرند تورر هم شود. به لطف نصب چراغ های باریک تر استایل ظاهری سری 2 اکتیو تورر جدید به مراتب خشن تر از گذشته بوده و از جمله ویژگی های ظاهری جذاب آن می توان به دستگیره های پاپ آپ درب ها و آینه های جانبی بزرگتر روی درب ها اشاره کرد.

 

منبع motor1
5 از 1 رای