اخبار خودرو جهان
با هدف افزایش تیراژ فروش صورت گرفت

نسخه ارزانتر و تک موتوره پل استار 2 رونمایی شد

شنبه - ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
خواندن 3 دقیقه
پل استار 2 2022

اوایل سال جاری پل استار نسخه ارزان تر هاچبک کراس اوور شکل الکتریکی خود را یعنی پل استار 2 را معرفی کرده بود. حال تمام مشخصات مربوط به مشخصات فنی، قیمت و عملکرد این نسخه تک موتوره پل استار 2 منتشر شده و هماهنطور که این کمپامنی وعده داده بود، نسخه ای مقرون به صرفه تر و ارزان تر از پل استار 2 تولید کرده تا افراد بیشتری قادر به خرید این هاچبک عملکری و جذاب سوئدی باشند.

مشخصات فنی و قیمت پل استار 2 مدل 2022

به گزارش خودرونویس، پل استار 2 تک موتوره برچسب قیمتی معادل 46 هزار دلار دارد که 14 هزار دلار نسبت به نسخه دو موتوره فعلی قیمت ارزانتری دارد. از آنجایی که این پل استار 2، تنها یک موتور از دو موتور نصب شده روی نسخه گران قیمت تر را دارد، قدرت تولیدی آن نیز کمتر است. این نسخه تک موتوره پل استار 2 تنها از یک موتور الکتریکی 231 اسب بخار بهره می برد که نیروی تولیدی آن به چرخ های جلو منتقل می شود. ولی این نسخه به دلیل پیشرانه ضعیف تر خود، قادر است در حالت شارژ کامل باتریها بیشینه مسافتی معادل 426 کیلومتر را طی کند که 8 کیلومتر نسبت به مسافت قابل پیمایش نسخه دو موتوره بیشتر است.

نمای عقب پل استار 2 2022

پل استار علاوه بر عرضه نسخه تک موتوره برای این خودرو، مدل ارزان قیمت تری هم برای نسخه دو موتوره پل استار 2 عرضه کرده است. بدین ترتیب اگر حتما به سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک و نسخه دو موتوره نیاز دارید، باید برای این مدل قیمت پایه ای معادل 50 هزار دلار پرداخت کنید. به عبارت دیگر بسیاری از ویژگی هایی که روی نسخه 60 هزار دلاری دو موتوره تا به امروز به صورت استاندارد نصب بودند، حال در این نسخه ارزان قیمت تر به صورت آپشنال در دسترس هستند. این به خریداران این اختیار را می دهد که پل استار 2 خود را بر اساس بودجه و نیاز خود خریداری کنند.

کابین پل استار 2 2022

پکیج 4 هزار دلار پلاس پک برای بیشتر خریداران به خصوص آنهایی که در آب و هوای سرد سکونت دارند، گزینه آپشنال بسیار مناسبی است. چراکه این پکیج دارای یک پمپ حرارتی بوده که نصب آن می تواند تا 10 درصد مسافت قابل پیمایش را افزایش دهد. همچنین پکیج پایلوت به ارزش 3200 دلار هم سیستم های ایمنی و کمکی راننده متعددی را به این خودرو اضافه می کند. پکیج 5 هزار دلاری پرفورمنس هم به پل استار 2 ویژگی هایی مانند سیستم تعلیق ارتقا یافته، ترمز قدرتمندتر و رینگ هایی زیباتر را اضافه می کند.

 

 

دیگر موارد پیشنهادی:
5 از 2 رای

دیدگاه شما چیست؟